Ö𝚁Ö𝙺𝚂É𝙶 (𝙷𝙰𝚆𝙰𝙸𝙸 𝙵𝙸𝚅𝙴-0 𝙵𝙰𝙽𝙵𝙸𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽)

61 2 0
                                    

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

FIGYELMEZTETÉS

Ez a könyv fanfiction.

A történet alapját a 2010 és 2020 között futott Hawaii Five-0 adta, ahhoz képest harminc évvel később játszódik.

A könyvben találhatóak utalások a sorozat bizonyos részeire és jeleneteire, bár a fő cselekményszál saját ötletem, illetve a könyv szereplői saját karakterek.

A történet - lévén gyilkossági nyomozásokon alapul - tartalmaz halált, ennek különböző módjait, káromkodást és utalást szexuális aktusokra, habár ez az egyetlen könyvem, amiben nincsenek részletezve, ellentétben a saját történeteimmel.


FORRÁSOK

Magyar Rendőrség

Azonnali intézkedést igénylő esetben hívja a 112 segélykérő számot!

Az Országos Rendőr-főkapitányság központi telefonszáma: +36-1/443-5500

Telefontanú: +36-80/555-111

Beadványtétel, rendőri intézkedések elleni panasz: közérdekű bejelentését, észrevételét, panaszát a panasz.orfk@orfk.police.hu e-mail címre küldje meg!

Elkülönített visszaélés-bejelentés: jogellenes vagy jogellenesnek feltételezett cselekményre vagy mulasztásra, illetve egyéb visszaélésre vonatkozó bejelentését a visszaeles.bejelentes.orfk@orfk.police.hu címre küldje meg.


MEGJEGYZÉS

Minden történetemet én magam szerkesztem, így előfordulhat, hogy hibákat fogsz találni. Nyugodtan jelezd, hogy minél hamarabb javítani tudjam!

A többi történetem összes szereplőjének abszolút semmi köze ehhez a történethez.


SZERZŐI JOG

MINDEN JOG FENNTARTVA - a saját karaktereim és cselekményszál tekintetében. A fanfiction alapjául szolgáló mű esetében minden jog a CBS szolgáltatót illeti. 

A történet semmilyen formában nem másolható vagy fordítható le. Ha a Wattpadon kívül más platformon is látod a munkámat, kérlek, mindenképpen jelezd nekem.


SOCIAL MEDIA

Instagram: ameliarosewinters99

Facebook: Amelia Rose Winters


INFORMÁCIÓ

Nincs ütemtervem a részeket illetően, mivel az írás - egyelőre - csak a hobbim, és amint időm van rá, akkor tudok írni.

Hozzászólásokat szívesen olvasok és mindegyikre válaszolok, szóval ne féljetek írni nekem!

Javított verzió!

Kezdés: 2023.11.17.

Befejezés: -

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

Köszönöm, hogy itt vagy és olvasod a könyvemet!

Ölelés!

Amelia

Ö𝚁Ö𝙺𝚂É𝙶 (𝙷𝙰𝚆𝙰𝙸𝙸 𝙵𝙸𝚅𝙴-0 𝙵𝙰𝙽𝙵𝙸𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽)Where stories live. Discover now