VERONICA
Természetesen éppen sikerül befejeznem a reggelimet, mivel rögtön utána hív Applegate őrmester, miszerint van egy új ügyünk. Útközben felveszem Grace-t, így már a társammal érkezünk a helyszínre, név szerint a Honolului Állatkertbe.
– Jó reggelt – köszönt Jennifer csípőre tett kezekkel.
– Nektek is – viszonzom azonnal. – Ki az áldozat? – mutatok a holttestre utána.
– A neve Brian Lance – tájékoztat Ethan. – Itt dolgozott állatgondozóként. Az egyik munkatársa jött megetetni az oroszlánokat, ahogy szokta, de amint meglátta a hullát, rájött, hogy már elkésett, hiszen azok ettek. Azonnal tárcsázta a 911-et, majd az állatokat altatólövedékkel elkábították és bezárták, hogy tudjon haladni a nyomozás.
– Végül azok a nagymacskák eltűntették volna teljesen a testet, ha nem találnak rá időben – mondom ki hangosan a gondolatomat. – Dr. Follows, tud már valamivel információval szolgálni?
Az orvosszakértő az áldozat mellett térdel, onnan néz felénk.
– Igen, Parancsnok! – bólint. – A halál oka egy mellkast ért lövés – mutat a szóban forgó sebesülésre.
– Mióta halott? – kérdezi a társam.
– A máj hőmérséklete alapján körülbelül három órája, de ha bevisszük, utána többet tudok majd mondani.
– Rendben, köszönjük! – bólintok a nő irányában, majd a csapatom felé fordulok. – Nézzétek, szerintem nem itt ölték meg – mutatok körbe. – Mivel ez szó szerint az oroszlán barlangja, ide csak azért került, hogy eltűntessék a nyilvánvalót. Szélesebb körben kell keresgélnünk.
– Egyetértek – közli Jenny. – Applegate őrmester! – szólítja meg Edwardot. – Ki kellene terjeszteni a keresést az egész állatkertre. Át kell fésülni mindent.
– Ahogy óhajtják, hadnagy! – feleli Applegate, aztán az embereihez sétál, tájékoztatni őket.
– Az igazgató itt van? – kérdezi Grace a csapatunk másik felét.
A válasz Ethantől érkezik.
– Igen, ott áll – mutat az egyik férfi irányába. – Még nem beszéltünk vele.
– Nem baj, majd mi kihallgatjuk, ti addig nézzétek át mindent, ami segíthet! – adom ki a feladatot, utána a társammal a főnökhöz sétálunk.
A kezeit a zsebében tartva diskurál valamit az egyik alkalmazottjával, de amint feltűnik neki az érkezésünk, elnézést kér a másik férfitől, hogy minden figyelmét nekünk szentelhesse.
– McGarrett parancsnok vagyok, ő pedig Williams nyomozó. Five-0 – Felmutatom a jelvényemet.
– Szóval igazak a híresztelések, miszerint újra működik az egység.
– Így van! – bólintok. – Maga Patrick Emerson, ugye? Feltehetnénk néhány kérdést magának?
– Persze! Jöjjenek utánam az irodába, ott tudunk beszélgetni!
Az irodában rögtön a lényegre törünk a társammal.
– Mit tud mondani az áldozatról? - teszem fel az elmaradhatatlan kérdést.
– Brian igazán lelkes volt, imádta az állatokat és az embereket is egyaránt. Nem kívánhattam volna nála jobb dolgozót. Igazán lelkiismeretes volt, főleg, ha a lányáról volt szó - mondja Emerson, aztán megváltozik a tekintete. – Te jó Isten, a lánya, Lili! Mi lesz azzal a szegény teremtéssel ezután? Még csak nyolcéves.
YOU ARE READING
Ö𝚁Ö𝙺𝚂É𝙶 (𝙷𝙰𝚆𝙰𝙸𝙸 𝙵𝙸𝚅𝙴-0 𝙵𝙰𝙽𝙵𝙸𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽)
Fanfiction30 évvel azután, hogy Steve McGarrett felszállt a repülőre Catherine Rollins társaságában, Veronica McGarrett kénytelen elutazni Hawaiira, amíg várja a haditengerészet döntését. Megérkezését követően hamar bebizonyosodik, hogy van olyan jó, mint szü...