4. Stuck key

1K 31 6
                                    

Byl další den, na sebe jsem navlékla uniformu a rychle rozčesala vlasy. S makeupem jsem se dneska absolutně nesrala. Oproti včerejšku když jsem si ráno stíhala ještě číst, dneska nestihnu ani kakao nebo čaj. Popadla jsem tašku s učením a seběhla schody dolů. Klíče jsem strčila do zámku a pokusila se odemknout. ,,Kurva co s tím je?!" Vypískla jsem rozčíleně.

,,Ukaž." Někdo chytl mou ruku ze které jsem následně pustila klíče. Zamnou stál kluk o něco vyšší než já. Po chvilce se mu povedlo odemknout a vyndat klíče ze zámku. ,,Občas se to zasekne." Oslnil mě blondák jeho nádherným úsměvem. Projela jsem si ho od shora dolů, nevypadal špatně tělo měl nádherně vyrýsované.

,,Jmenuji se Stephanie." Pokusila jsem se představit když jsme vyšli z intru směrem ke škole.

,,Já jsem Stefan." Vycenil na mě jeho nádherně bíle zuby a já přikývla. Po cestě jsme si povídali, působí na mě jako v pohodě kluk. Zjistila jsem že jde taky večer na tu párty. ,,Uvidíme se večer." Mrkl na mě když jsme stáli kousek od školy. Cítila jsem na sobě něčí pohledy. Pohledy party.

,,Hej Stephanie pojď k nám." Zavolala na mě Vinnie a já se rozešla směrem k nim. ,,Se bavíš se Stefanem?" Zeptala se překvapeně a já přikývla. ,,Dávej si na něj pozor, střídá holky jak ponožky. Hlavně mu nic neposílej už několikrát rozeslal nudesky několika holek celé škole. Většinou si vybírá prvačky. Byla bych nerada kdyby jsi byla jeho další obět." Projela si mě pohledem a já trochu znervoznila. Působí jako v pohodě kluk tohle bych do něj neřekla.

,,Přijde mi jako v pohodě kluk." Zabrblala jsem a čekala na něčí odpověd.

,,Na tvém místě bych poslechl Vinnie, dělej si co chceš ale pak nefňukej nám." Zabručel protivně Ethan. Nechápu proč se ten debil stará. Jen jsem protočila oči a vyšla směrem do školy. Nezajímají mě jsem ráda že si konečně s někým rozumím, ale nadruhou stranu si rozumím poměrně i s nimi nebo minimálně s pár lidma. 

,,Jezis Ethane kdyby jsi jednou držel hubu. Steph čekej na mě!" Dohnala mě Carol a společně jsem šli do třídy. Právě nás čeká hodina matematiky. Takže hodina kde budu umírat.

,,Já to absolutně nedávám." Hodila jsem učebnice matematiky do skříňky. ,,Posraná matiky fakt, druhá hodina a absolutně to nepobírám." Práskla jsem s dvířkama od skříňky a čekala na odpověď Carol.

,,Vím že se ti to asi nebude líbit ale můžu ukecat Ethana aby tě doučoval, vím je to občas kretén ale mám hrozně dobré známky. Vůbec nechápu jak se mu to daří ale snad za celou dobu neměl na vysvědčení něco horšího než jedničku, nebo párkrát možná měl dvojku ale to se u něj jen tak nevidí. Na to že se nikdy neučí tak jako je dobrej. Je to machr na matiku." Moc nepobírám že ten debil vlastně není debil ale je chytrej, ale tak dobře.

,,Hele rozmyslím si to, jak všechno víš?" Zeptala jsem se se zkřiveným obočím a ona se pousmála.

,,Bydlíme spolu." Vykulila jsem oči.

,,Vy dva? Chodíte spolu nebo co?" Tohle jsem absolutně nepochopila. Ona s úsměvem zakroutila hlavou.

,,Ne prosimtě, bydlíme celá parta v jednom domě takže o sobě víme spoustu věcí, bohužel až moc. Slyšíš tam prakticky pokaždé když někdo mrdá nebo občas i někoho nachytáš což vážně není příjemné." Zase se rozesmála a já pokývla hlavou. Měla jsem spoustu otázek ale nechám to na jindy jelikož zachvilku začíná chemie, což je další hodina utrpení.

,,Zase nejdeš na oběd?" Zeptal se Francis když vcházeli do stejného bistra co včera. Tohle je snad poprvé co ho slyším promluvit. Jen jsem zakroutila hlavou a on vešel dovnitř. Neříkám nic moje břicho by rádo šlo, ale no peníze zrovna moc nemám, potřebuju začít pracovat.

,,Proč jsi nešla taky s námi?" Sednul si vedle mě Ethan a podal mi stejnou bagetu co včera.

,,To jsi nemusel-" Nestihla jsem dokončit větu a on mi skočil do řeči.

,,Odpověz kurva" Úplně mu přepnul hlas. Nechápu jak dokáže tak rychle přepínat, chvilku je milý a pak by mě nejraději zabil.

,,Nemám zrovna úplně peníze, nevíš o nějaké brigádě?" Rychle jsem odešla od otázky a čekala co mi odpoví.

,,Se zeptej v bistru určitě o něčem vědět budou nebo ve škole třeba uklízečku." Mrkl na mě a odešel směrem ke škole. Je to divnej.

Tašku jsem hodila na zem a skácela se na postel. Dneska to bylo snad ještě více náročné než včera. Matematiku absolutně nedávám a to je začátek roku, bojím se že brzy mi nebude nic zbývat a budu se muset zeptat Ethana na doučování. 

Vysvlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Zapla jsem sprchu a nechala stékat kapky vody na moji rozehřátou kůži. Netrvalo to dlouho a šla jsem se usušit. Ze skříňky jsem vyndala fén a pustila ho. Mám pocit že moc nestíhám. Rychle jsem si vyfenovala a rozčesala vlasy. Dokonce jsem je i vyžehlila což nedělám moc často, netuším kdy jsem si naposledy žehlila vlasy ale už to nějakou dobu bude. Udělala jsem si rychle linky které dopadly velmi dobře a vrhla se ke skříni. Vůbec netuším co si mám vzít na takovou párty. Nakonec jsem vyndala jediné šaty co tu mám. Jsou to černé krátké šaty s menším výstřihem. Přes to jsem hodila červenou koženou bundu a na nohy si vzala obyčejné černé conversky jelikož podpatky žádné nemám. 

Popadla jsem cigára, mobil, zapalovač a peněženku. Vše jsem strčila do malé černé kabelky a vydala se po schodech dolů. Netrvalo dlouho a spatřila jsem černého mercedese. 

,,Je konečně jste tu." Rozesmála jsem se a nastoupila do auta kde hrála hlasitá muzika.  ,,Hele můžeme se prosím jen stavit v bistru? Chci se tam optat na brigádu." Teodor přikývl a rozjeli jsme se směrem k bistru.

,,Tak co jak to dopadlo." Zeptala se Carol když jsem se vrátila do auta.

,,Budu tam chodit po škole uklízet." Řekla jsem a všichni přikývli. Jsem ráda že tam pro mě něco mají sice to nejsou nějak extra dobrý peníze, ale potřebuju nějak začít.

,,Hele Steph jen ti chci doporučit aby sis dávala pozor občas se najde nějakej debil kterej by tě mohl chtít třeba opít nebo tak něco. Bývá tu hodně lidí a prostě si dávej pozor. A jenom že ti to vážně sluší ta červená koženka je dokonalá." Spustila Vinnie když jsme stáli před hlučným domem mám pocit že už to před nějakou dobou začalo.

,,Budu dávat pozor slibuju."

Házím sem další kapitolu, vím že to je docela o ničem ale slibuju že další bude mnohem lepší. Co si myslíte o Stefanovi? Bude mít špatné úmysly nebo ne?

ˇˇBudu ráda za hlasy ˇˇ

XOXO

Hard TimesKde žijí příběhy. Začni objevovat