,,Pospěš si jedeme pozdě!" Houkne po mně Carol a já rychle hodím svačinu do batohu. Před zrcadlem si upravím uniformu a vyrazím k autu. Sednu si vedle Ethana a vyrazíme ke škole. U školy se setkáme se zbytkem party.
,,Už jsem se bála že nepřijedete." Podotkne Vinnie.
První hodinu mámě rovnou tělocvik jelikož nám na dnešek nějak potřebovali prohodit hodiny. Batoh hodím do skřinky a vyrazím společně s holkama do šatny. Tělocvik máme vždy spojený i s třídou Vinnie. Samozřejmě máme tělocvik rozdělený na holky a kluky.
Do tělocvičny vejdu s bílýma kraťasama a v červeném uplém tílku. Kraťasy mi jsou pouze kousek pod prdel což mi není zrovna komfortní ale musíme to nosit všichni. ,,Jsi v pohodě Steph?" Dojde zamnou Vinnie Když se mi při basketu zamotá hlava a málem spadnu. Chytnu se zdi a pokouším se nespadnout.
,,Jen se mi nějak zamotala hlava." Pokusím se o úsměv.
,,Jsi si jistá že jsi v pořádku?" Jen přikývnu ona se otočí a jde se znovu věnovat hře. Celou hru se tam spíš tak motám nebo jen stojím na místě. Promnu si čelo a pokouším se dát do kupy ale moc to nejde. Od rána mám bolesti břicha.
Rychlostí světla vyběhnu z tělocvičny a zamířím si to rovnou na záchod. Ozve se zamnou řev učitelky ale já to ignoruju. Vyběhnu do první místnosti s nápisem "toaleta" a hned se vydám do kabinky. Skloním se k záchodu a po chvilce ze mě vyjede obsah veškerého jídla. ,,Stephanie-?" Někdo nadzvedne moje vlasy tak abych si je nepoblila. Teo. Znovu ze mně něco málo vyjede.
Po chvilce to naštěstí přejde. Zvednu se od záchodu a jdu si umýt pusu k umyvadlu.
,,Co se děje? není ti dobře?" Začne se zajímat a já se k němu otočím. Stojí předemnou pouze v bílých kraťasech a přes rameno má přehozený bílý ručník. Myslím že mají taky tělocvik. Asi venku.
,,Asi jsem něco špatně snědla." Pousměju se ale on drží vážný úsměv.
,,Hodím tě domů." Řekne přesvědčivě a já nesouhlasně zakroutím hlavou.
,,Máme ještě školu."
,,Noa nikdo to tady neřeší pojď. Pak řeknu Ethanovi že jsi jela domů." Nakonec přikývnu a nechám se odvézt domů.
,,Jsem doma!" Ozve se domem hlas Ethana. Konečně, čekám na něj celou věčnost. Ležím na gauči a snažím se sledovat nějaký film. Když vejde do místnosti tak se zachumlám do deky. ,,Přivezl jsem ti něco dobrého." Položí přede mě snad vše možné. Sedne si vedle mě a společně se vrhneme do jídla. Nakonec mu spokojeně usnu v náruči.
Pohled Teodora
Je skoro půlnoc a já právě přijel od mé přítelkyně Tiffani. Hned po škole jsem jel za ni abych s ní aspoň chvilku mohl být. Bydlí o pár měst vedle takže to není zrovna nejkratší cesta ale z nějakého důvodu jsem ji dneska hrozně chtěl vidět. Koupil jsem ji kytici a vzal ji do kina byla z toho naprosto nadšená. Nečekala že dnes přijedu takže jsem ji mile překvapil.
Vystoupím z auta a přejdu k domu. Co nejvíce potichu odemknu dveře a vejdu dovnitř. Sundám si z nohou špinavé boty a zaláskovaně sebou prásknu o gauč.
Promnu si oči a opatrně si sednu. Mám pocit že jsem na nějakou dobu usl. Vzhlédnu k hodinám nad televizí a všimnu si že je půl třetí ráno. Chci vstát s tím že si půjdu lehnout k sobě ale u lednice spatřím malou osobu.
Stephanie. Nabírá si do rukou zbytky pizzy a nějaké donuty. Jednu pizzu si strčí do pusy a otočí se směrem ke mně. Strachem povyskočí. ,,Teo, jsi doma." Pokusí se o úsměv.
,,Ty jsi těhotná." Řeknu přesvědčeně. To je v píči, Ethan ji zabije až to zjistí. Z rukou ji vypadne všechno jídlo a vykulí oči.
,,Co to říkáš." Hlasitě se rozesměje ale mě moc do smíchu není.
,,Moje sestry se chovaly stejně.. bylo jim špatně a po večerech vyžírali lednici." Vzpomenu si.
,,Ja-a, ne. Nejsem těhotná. Doufám. Ale ne to není snad možný. Jsme opatrný. Nebo aspoň se snažíme být opatrný." Začne panikařit. ,,Ale je pravda že se mi minulý měsíc nedostavily krámy." Položí si ruku před pusu. ,,Teo, já se bojím."
,,Hele třeba to je všechno jen náhoda." Snažím se uklidnit situaci.
,,Ten večer, jak jsme slavili Silvestr. Ráno jsem nikde nenašla kondom ale myslela jsem si že prostě se třeba nějak záhadně ztratil." Z očí ji začnou téct slzy. Já k ní přistoupím a vtáhnu ji do objetí. V hlavě mi začnou šrotovat všechny možné myšlenky. Ethan nemá rád děti a nechce je. Tohle bude extrémní průser.
Nechci ani přemýšlet nad tím co bude dál. Ethan dokáže být nevypočítatelný.
,,Hele to zvládneme. Zítra po škole tě vezmu k doktorce jo?" Nabídnu ji a ona nesouhlasně přikývne.
,,První si udělám test doma a pak uvidím co bude dál."
Pohled Stephanie
Po včerejší noci jsem naprosto v prdeli. Netuším jaký má Ethan vztah k dětem a bojím se jak bude reagovat pokud se to potvrdí. ,,Kotě vstávej. Spíš hrozně dlouho je skoro jedna hodina." Opatrně otevřu víčka a setkáme se s jeho veselým pohledem. Mně do smíchu zrovna není.
,,Dobré ráno." Pokusím se usmát a v tu chvilku co mi pípne mobil se po něm vrhnu. Vyskočila mi zpráva od Tea. Dojel mi do lékárny pro pár těhotenských testů. Napsal mi že mi je schoval do koupelny pod ručníky.
,,Od koho to byla zpráva?" Zeptá se zvědavě a já k němu vzhlédnu. Hned se snažím vymyslet nějakou výmluvu.
,,Nic důležitého, dojdu si na záchod jo?" Rychle změním téma a odcupitám na záchod.
Nedočkavě sedím pod vanou a čekám co se tam ukáže. Křupu si prstama a hrozně se bojím. Nechci jít na potrat ale zároveň nechci přijít o Ethana. V tu chvilku co se na té věci objeví dvě čárky vím že jsem v prdeli. Chvilku se snažím nezačít brečet ale bohužel se po pár minutách hystericky rozbrečím. Po pár vteřinách do koupelny vlítne zmatená Vinnie.
,,Co se děje sakra-" Přes pusu si položí ruku a rychle za námi zamkne. ,,Sakra Steph.." Podívá se na tři těhotenské testy a neví co říct. ,,Je to s Ethanem žejo?" Zamračí se a já přikývnu.
,,Já nevím co mám dělat Vinnie." Řeknu zoufale a z očí mi pořád tečou slzy.
,,Ethan bude chtít aby jsi šla na potrat Steph, vím to. Nechce mít děti."
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Hard Times
Teen FictionStephanie to v životě nemá lehké, avšak potká někoho kdo ji to ještě více zkomplikuje, nebo ne? Život se ji během jednoho roka otočí vzhůru nohama. 14+obsahuje spicy scény a násilí