Dojeli jsme před obrovský kostel kde se bude konat svatba. Vystoupili jsme z aut a blížili se ke vchodu.
,,Panebože všichni už tam nejspíše jsou. To nedám." Začnu zhluboka oddechovat a holky se vrhnou ke mně.
,,To dáš kočko." Pohladí mě po šatech Emily.
Nastane ta chvíle a holky vejdou společně s mojí dcerou do kostela. Všichni až na Violet která má na starost Saru, rozhazují okvětní lístky. Já zhluboka dýchám a vím, že zachvilku přijde mo je chvilka.
Ethanova matka mě chytne za paži a po jejím boku vejdeme do obrovského kostela. Je to dokonalé místo, vždy jsem věděla, že chci mít svatbu v kostele, ale nikdy mě nenapadlo, že to bude tak nádherný a obrovský kostel.
Etahnova matka mě vede k oltáři protože tu nikoho z rodiny prakticky nemám. Ethana vedl k oltáři jeho otec.
Vzhlédnu k místu kde stojí a v očích se mu zaleskne několik slz. Vypadá nádherně. Má na sobě bílé sako s bílými formálními kalhotami. Světle růžová kravata kterou si nervózně trochu utáhne ladí se šatama družiček a mašlí v mých vlasech.
Rozhlédnu se po celém prostoru a spatřím několik ubrečených tváří. Je tu třeba i Carrie která před pár měsíci začala chodit s Carol. Jsem ráda, že je Carol konečně šťastná.
Ethanova matka mě opustí před oltářem a jde si sednou za svým manželem. Já si propletu prsty s Ethanem a stoupnu si naproti němu.
V jeho očích je čisté nadšení. Moc dobře vím, že má co dělat aby se nerozbrečel.
Řekneme si svoje ano a kostelem se rozezní hlasitý potlesk. Všichni v kostele tleskají mezitím co si s Ethanem dáváme náš první manželský polibek. Je to dokonalý pocit. Po obřadu nám všichni přišli pogratulovat a teď nás čeká focení pár fotek před kostelem.
Máme na to asi hodinu pak vyrážíme do luxusního hotelu kde se bude obědvat a následně i spát. Uděláme si fotky se všemi co na téhle svatbě jsou a následně si začneme dělat takové samostatnější fotky. Třeba fotku pouze s partou. Potom jen s Violet. A samozřejmě fotky s Ethanem. Pak ještě spoustu dalších fotek.
Nakonec si uděláme takovou menší rodinou fotku kde jsem já, Ethan a Sarah. Sara celý obřad zvládla naprosto výborně všichni z ní byli naprosto unešení a ani se jim nedivím. Vypadala ultra roztomile.
S Ethanem jsme vylezli z auta a s menším kufrem jsme se vydali do horního patra kde jsme měli pokoj číslo 13. Kufr jsme tam nechali a pak sešli schody do jídelny kde se začali hromadit hosté.
Celý den probíhal v naprosté pohodě. Ted byly téměř dvě hodiny ráno. Všichni už šli spát a proto se s Ethanem chystáme na náš poslední a také soukromí tanec. Ethan mě chytne za ruku a vede doprostřed parketu.
Začne hrát písnička "The Night We Met". Rozpohybujeme se a začneme společně tančit ploužák. Ethan mě s láskou v očích sleduje, vtiskne mi polibek na čelo a já si spokojeně položím hlavu na jeho hruď. Konečně se po všech těch letech cítím bezpečně. Mám Ethana a kamarády kteří si mě bez pochyb váží.
Tohle je nejlepší den v mém životě a já ho nikdy nehodlám zapomenout. Z očí mi vyteče několik slz a písnička kolem nás utichne. Klesnu na kolena a šaty se rozprostřou všude kolem mě. Připadám si jako nějaká princezna z pohádky. Ethan klesne naproti mě a už se neubrání slzám.
,,Panebože jsi tak nádherná Stephanie." Rozbrečí se naplno a pohladí mou tvář. ,,Hrozně ti to sluší princezno."
,,Tobě to také sluší Ethane." Políbím ho a ruce položím do svého klína.
,,Hrozně moc tě miluji a budu se vždy snažit aby jsi ze mě nebyla zklamaná. Nikdy o tebe nehci přijít. Ty a malá jste nejlepší část mého zkurveného života. Slibuju že vždy budu bojovat pro to aby jsme my dva mohli být spolu."
,,Taky tě hrozně moc miluji Ethane." Políbím ho a cítím jak se jeho slza skutálí po mé tváři. Pomůže mi se dostat na nohy a následně si mě vyhoupne do náruče. ,,Co děláš?" Zasměju se.
,,Čeká nás svatební noc takže je čas na to tě pomilovat." Zašeptá mi do ucha a já se na něj nadšeně uculím. Poprosili jsme Ethanovu mamku aby dneska pohlídala znovu Saru. Margaret samozřejmě byla nadšená, že znovu může být se svojí vnučkou. Naprosto si ji zamilovala.
Hrozně se divím, že jsme s Ethanem v tak dobrém stavu. Vypili jsme toho hrozně moc a mám pocit, že jsme to přehnali. Nejhůře na tom byla parta společně s Calebem. Ostatní to tolik nepřehnali.
Budu moc ráda za hlasy<3
Měla jsem v plánu knížku ukončit už teď, ale něco mi to nedalo tak jsem se rozhodla, že napíšu ještě několik kapitol ať je to ukončené se vším všudy.
ČTEŠ
Hard Times
Teen FictionStephanie to v životě nemá lehké, avšak potká někoho kdo ji to ještě více zkomplikuje, nebo ne? Život se ji během jednoho roka otočí vzhůru nohama. 14+obsahuje spicy scény a násilí