Uběhlo pár dnů od naší svatby a nastal čas na líbánky. Na líbánky poletíme do Itálie. Rozhodli jsme se sebou vzít i Saru. I přestože si to takhle asi neužijeme úplně naplno, mi to přišlo jako dokonalý nápad. V poslední době Sara byla dost často u Ethanovi matky, takže chceme aby byla ten týden s námi.
Francis nás v deset hodin ráno odvezl na letiště. Sara spala takže musíme doufat, že cesta letadlem nebude nějak problémová.
Po pár dlouhých minutách sedíme vedle sebe v letadle a konečně se vzneseme do vzduchu. Moje tělo náplní adrenalin.
Už jsme vysoko ve vzduchu a s Ethanem probíráme kam půjdeme a co podniknem. Vždy jsem se hrozně chtěla podívat do Itálie.
Ethan mě políbí a pak si položí hlavu na moje rameno. Netrvá dlouho a usne.
Cesta trvala několik hodin. Na nějakou dobu se mi povedlo i usnout, ale bohužel ne na dlouho. Téměř furt jsem pozorovala spícího Ethana a Sarah.
Čím dál tím více si začínám všímat jak si jsou podobný.
Je téměř sedm hodin a my právě dorazili na hotel. Sara už je nejakou dobu vzhůru a nepřetržitě brečí. Začínám uvažovat jestli byl dobrý nápad ji brát sebou. Jen přece jsem ji asi měla nechat doma s Ethanovou matkou.
Ethan do menšího moderního dobu přitáhne naše tři kufry mezitím co já nesu Saru. Položím ji na měkký heboučký gauč. Kleknu si naproti ní a zaxichtím se na ni.
Ona přestane brečet a místo toho se zářivě usměje a do pusy si strčí jeden prst. Oči má stejné jako Ethan a to stejné s úsměvem.
Ethan sedne na zem vedle mě a vlípne mi polibek na čelo. ,,Omlouvám se, že jsem skoro celou cestu prospal." Promluví a já si na jeho hlase všimnu, že ho to vážně mrzí.
,,Tím se vůbec netrap Ethane." Pohladím ho po tváři a on se pousměje.
,,Pokusím se, ale i tak mě to hrozně mrzí." Oddechne si. ,,Co kdyby jsme vzali ten kočárek co je v dětském pokojíku a šli se projít?" Navrhne a já hned radostně přikývnu.
Všichni tři se vydáme prozkoumávat nádherná místa Itálie. Jsem čím dál více překvapená tím co všechno se tu nachází.
Nádherné pláže, roztomilé cukrárny a stavby který mají své kouzlo. Všechno je tu krásně barevné a připadám si jako v nové realitě.
Ethan mi vtiskne polibek na tvář a já celá zčervenám. Sakra kdyby jste jen věděli jak moc ho miluju.
,,Miluji tě Stephanie." Řekne jako kdyby mi četl myšlenky a já se nad tím pousměju. Nic už není jako dříve a já byh to už nikdy neměnila. Bratra a otce už snad nikdy neuvidím. Oba mi naštěstí odešli ze života a já už nikdy nemám v plánu se s nimi zase setkat. I kdyby se mi kdokoliv z nich ozval.
,,Taky tě miluji Ethane." Pohladím ho po ruce kterou má položenou na kočárku. Oplatí mi úsměv a já vím, že jsem vyhrála život. Vím to od té doby co jsme odhodili nenávist mezi námi.
Sara po nás naštvaně hodí hračku. Dělá to když se ji nevěnujeme. Oba nás to rozesměje a pak po jeho boku pokračuju v cestě.
Konec. S láskou Stephanie a Ethan.❤️
_____________________________________________
Budu ráda když mi tu necháte hlas<3
Jsem ráda, že jste příběh dočetli až sem. Neskutečně si toho vážím. Ethan a Stephanie mě doprovázeli poměrně dlouho a já věděla, že už jejich příběh musím ukončit.
Moc děkuji za podporu a pomalu už chystám nový příběh. U Mafia-InfiteLove už jsme dosáhli skoro 90k přečtení<3
Děkuju za veškerou podporu.
xoxo
ČTEŠ
Hard Times
Teen FictionStephanie to v životě nemá lehké, avšak potká někoho kdo ji to ještě více zkomplikuje, nebo ne? Život se ji během jednoho roka otočí vzhůru nohama. 14+obsahuje spicy scény a násilí