Pohled Stephanie
o téměř rok později
Dneska se koná rozlučka se svobodou. S Ethanem jsme se rozhodli to udělat trochu jinak než je normálně zvykem. Zaplatili jsme luxusní chatu asi tři hodiny od města. Rozhodli jsme se tak, že to chceme pojmout i jako rozlučku se svobodou i mezi námi a vzhledem k tomu, že prakticky jediný kamarády co máme jsou naši společní, tak tam budeme spolu. Ještě dorazí moje kamarádka ze základky a Ethanovi dva kamarádi z jeho rodného města které už nějakou dobu neviděl.
Pár lidem to přišlo jako divný nápad, prý by jsme měli být každý jinde aby ten druhý naposledy měl šanci někde jinde. Když nám tohle tvrdil jeden Ethanův strejda tak jsem praskla smíchy. Bylo to trochu nevhodné a schytala jsem pár překvapených pohledů, ale Ethan se na mě povzbudivě ušklíbl.
Mojí dceru dnes budou hlídat Ethanovi rodiče a zítra s ní přijedou na svatbu. Já s Vinnie, Carol, Teovou přítelkyní Cass a mojí kamarádkou Violet se ráno než kluci vstanou sbalíme a odjedeme ke mně domů. Tam bude čekat Ethanova matka s mojí dcerou Sarah, svatební šaty a kosmetička co mi udělá vlasy a makeup.
Zabouchnu kufr od Ethanova auta a když nás dovede na místo kde se nachází ta chata málem mi vypadnou oči. Není to zrovna moderní chata, ale má takové svoje kouzlo. Když jsem Ethanovi nadávala za to, že musíme jít tak moc do kopce tak jsem nevěděla co nás čeká nahoře, teď lituju každého slova co jsem řekla, ten výhled určitě stojí za to.
,,Panebože Ethane to je dokonalé." Skočím mu kolem krku a on se rozesměje.
,,Ethane kam nás to sakra táhneš, jdu domů, budu tě proklínat do konce života." Napodobí hlasem který zní až moc jako já. Všichni se začnou smát a mě studem zrudnou tváře.
Odemkne dveře chaty a všichni vstoupíme dovnitř. Ethanovi kamarádi, Teova přitelkyně a Violet by měli přijet nějak za hodinu. S holkama si vybalíme mezitím co kluci hned využijí bazénu. Když vybalíme tak se vrhneme na věšení světýlek a připravování občerstvení. Teo mezitím zapne velký reprák a pustí playlist co jsme všichni společně seskládali.
Než se nadějeme tak zazvoní zvonek, hodina uplynula jako voda. ,,Panebože ten kopec byl hrozný, ale ten výhled!" Otevřu dveře a obejmu Violet. Violet semnou chodila do první až sedmé třídy. Byly jsme si hrozně blízké, ale pak se s rodičemi musela odstěhovat do města které se nachází o pět hodin dál, což znamenalo že musí přestoupit na jinou školu. Od té doby jsem ji viděla pouze dvakrát.
,,Panebože Violet. Ty jsi vyrostla." Vydechnu se smíchem. Vejdeme dovnitř a se všemi ji seznámím. Po chvilce přijedou Ethanovi kamarádi, dokonec i jeho blízký bratranec se sestřenicí a Ethanova sestra o kterých nebylo jasné jestli dorazí. A jako poslední s menším zpožděním dorazí i Teova přítelkyně. Zpoždění ji odpustíme jelikož přiveze zákusky a dvě flašky vína.
Překvapila mě podoba mezi Ethanem a jeho bratrancem. Jsou téměř stejní, ale Ethan má stejně to svoje kouzlo. Domem zní hlasitá hudba a my všichni si užíváme čas ve velkém bazénu, je vážně obrovský. S Ethanovou sestrou a sestřenicí jsme si nakonec poměrně hodně padly do oka. Violet se zalíbila Carol a Vinnie. Teď všichni tři stojí na stole a tancují, vedle stolů stojí Francis s Calebem což je bratranec Ethana. Caleb celou dobu pečlivě sleduje Violet a já se nad tím pousměju.
Mě Ethan chytne a roztočí semnou v bazénu, po chvilce ucítím štípnutí od vody. Hned co se mi povede se dostat na hladinu se vrhnu po Ethanovi a hlavu mu ponořím do vody. Více se mi bohužel nepovede.
,,Na naše brzy manželé!" Zvedne skleničku s vínem Carol a všichni si společně přiťukneme. Zbytek večera trávíme v bazénu a pijeme štiplavou tekutinu která způsobuje větší a větší opilost. Já téměř celou dobu sleduju Ethanova Bratrance jak balí Violet. Nemůžu od nich spustit oči, chemie mezi nimi se mi líbí a ráda bych doufala, že se mezi nimi podaří probudit něco více než jeden večerní flirt.,,Tady je moje žena." Překvapí mě Ethan který ke mně přijde zezadu a chytne mě kolem pasu. ,,Taky od nich nemůžeš odtrhnout oči? Myslím že by jim to slušelo, bratránek se v minulosti hodně spálil a tvoje kamarádka vypadá v pohodě." Pokývne. ,,Možná to tak nevypadá, ale on normálně neflirtuje. Od jeho těžkého rozchodu péro nikam nezasunul, tak třeba dneska zasune." Prohodí a já se na něj zamračeně otočím.
,,Ethane." Pokárám ho.
,,V klidu." Pousměje se. ,,Nechceš se teď někam odklidit? Neskutečně po tobě toužím." Zašeptá mi u ucha takovým tónem ze kterého mi naskočí husí kůže.
,,Je teprve půl jedné a ty se chceš odklidit z naší vlastní rozlučky." Zamrkám.
,,Pak můžeme ještě dorazit," Namotá si moje vlasy na prst. ,,Do té doby si nikdo nevšimne, že tu nejsme." Porozhlédnu se kolem sebe. Má pravdu. Propletu si s ním prsty a vyrazíme po schodech do nevyššího patra chaty. My jsme si zabrali pokoj na místě kde by normálně byla půda, ale je to ru nádherně obydlené. Je tu obrovské okno s výhledem na les, výhled na opačnou stranu od bazénu.
Ethan si mě vyhoupne na jeho boky a vydá se semnou k oknu. ,,Ethane." Zamumlám. Je mi jasné, že chce využít obrovské okno které doma nemáme. Přitiskne se mi na rty a a moje tělo přitiskne na zmíněné okno.
Několik dlouhých minut si prohazujeme hladové polibky a pak mě položí na nohy. ,, Zůstaň tady." Vydá se k jeho nevybalené tašce a vytáhne kondom.
,,Dobrý nápad," Uznám. ,,Naposledy když jsme byli takhle moc opilí jsme na to zapomněli a teď na posteli u tvé mamky leží naše téměř roční dcera." Pousměju se při vzpomínce na Sarah.
,,Nikdy bych ten moment neměnil." Nechá spadnout svoje plavky a navlékne si kondom. Dá mi ještě jeden polibek, pak sáhne po provázku mých plavků a nechá spadnout horní díl. Netrvá dlouho a spadne i spodní díl. ,,Nádherná jako vždy." Oblízne si rty. Znovu mě přitiskne na okno, pak klesne na kolena a já se na něj zmateně podívám. ,,Věř mi."
Jemně mě kousne do vnitřního stehna a jazykem pak zabloudí na můj klitoris. Neubráním se vzdychu, asi mě trochu vzrušuje i to že nás může vlastně kdokoliv vidět. Moje prdel je přitisklá na sklo, Ethan klečí mezi mýma nohama a dráždí můj klitoris.
,,Ethane, už mě netrap." Vzdychnu, chci ho konečně mít v sobě.
,,Bud trpělivá." Strčí do mě dva prsty a zároveň mě dráždí jazykem.
,,Ethane." Křiknu když mnou projede první vlna orgasmu a málem se zhroutím na zem.
,,Zůstan stát." Rozkáže a vstane na nohy aniž by přestal. Otočí si mě zády k sobě a druhou rukou přejede po mém tetování nad zadkem. ,,Předkloň se a rukama se opři o to sklo." Zaváhám, ale nakonec udělám co si přeje. Předkloním se a rukama se pokusím chytnout skla. Pleskne mě po prdeli a pak do mě vrazí svoje péro. Málem se zřítím k zemi, ale on mě jednou rukou zachytí pod podbříškem a palcem mě tam hladí. Druhou ruku má zapřenou o sklo nademnou.
Netrvá moc dlouho a oba se uděláme. Vykřiknu tak, že mě museli slyšet i u bazénu. No musíme doufat, že hudba je dost nahlas, ale zároveň jestli si všimli, že tam nejsme tak jim musí být jasné co děláme.
Pomůže mi znovu zavázat plavky a když se dáme trochu do kupy vyrazíme k bazénu.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
Už se blížíme ke konci.
ČTEŠ
Hard Times
Fiksi RemajaStephanie to v životě nemá lehké, avšak potká někoho kdo ji to ještě více zkomplikuje, nebo ne? Život se ji během jednoho roka otočí vzhůru nohama. 14+obsahuje spicy scény a násilí