15. Princess

888 20 1
                                    

Vešel jsem do místnosti kde už nedočkavě stála Stephanie a čekala než ji někdo vyzvedne. Otevřel jsem dveře a ona si mě prohlédla s překvapeným obličejem.

,,Měl přijet Teo." Zamrkala a očima přejížděla od kytice zpátky ke mně.

POHLED STEPHANIE

Nečekala jsem, že se tu objeví zrovna Ethan, ale byla jsem za to asi i docela ráda. Poměrně mi chyběl vlastně ani nevím proč. Zajímá mě jestli ta kytka v jeho ruce byla pro mě nebo ne, ale to jsem se teď rozhodla neřešit. Přešla jsem k němu a i přes obrovskou bolest v podbříšku ho vtáhla do objetí. Chvilku byl zmatený, ale pak mě do objetí vtáhl též.

,,Něco jsem ti koupil." Podal mi velkou kytici plnou rudou růží a moje tváře zrudly. ,,Nevěděl jsem co máš ráda, ale tohle ti ladí k vlasům." Obmotal si můj rudý pramínek vlasů na prostředníčku. ,,A teď ti ta kytka ladí i k tvářím." Rozesmál se a pohladil mě po zmíněném místě.

Pomohl mi ze schodů a následně i do auta. Celou dobu mě nesl v náruči, cítila jsem se jako princezna. Bylo to od něj hezké. Posadil mě na sedačku a následně zavřel dveře. Po chvilce nastartoval a konečně jsme vyjeli z tohohle místa. Už sem dlouho jet nechci.

,,Moc si vážím, že jste mi nabídli abych na víkend jela k vám. Upřímně bych asi nezvládla být sama. Furt mi totiž není úplně nejlépe." Řekla jsem a on souhlasně přikývl.

Netrvalo dlouho a stáli jsme u velkého domu. Mám tohle místo tak moc ráda. Pousmála jsem se a opatrně vylezla z auta. Bolest v podbříšku pořád byla hrozně silná ale já se pokusila to ignorovat.

Než jsem stihla dojít po schodech nahoru tak se mi podlomily nohy a já málem letěla dolů ze schodů.

,,Kam padáte madam?" Chytly mě kolem pasu dvě silné ruce a já spokojeně vydechla, že jsem neletěla na zem. Z těch schodů mám pocit že by to decentně bolelo.

Vzal mě do náruče a pomalu odnesl do jeho pokoje. Položil mě na postel a po chvilce si lehl zamnou. Má hrozně pohodlnou postel, roztáhla jsem se co nejvíce to šlo a potichu oddechovala na jeho měkké matraci. 

POHLED ETHANA

,,Pořád tě bolí bříško?" Položil jsem ji otázku když vedle mě spokojeně oddechovala. Byla docela roztomilá to ji musím nechat. 

,,Už ne." Řekla s očima upřenýma někam za mě. Bylo mi jasné že mi lže. Co nejjemněji jsem ji chytl za bradu tak aby se dívala do mých očí.

,,Pravdu." 

,,Bolí." Řekla, bylo mi to jasné už jen podle toho jak mi málem spadla ze schodů. Pomalu jsem ji trochu vyhrnul triko a následně pošoupl její tepláky směrem dolů aby se moje ruka dostala na její podbříšek. Celou dobu mě sledovala s jiskřičkama v očích. Opatrně jsem ji začal hladit. Ona spokojeně ležela. 

Přitiskl jsem svoje rty na její bříško a celou dobu sledoval jak zareaguje. 

,,Proč to všechno děláš?" Svraštila obočí a mě to donutilo se zamyslet. Sám nevím. ,,Chceš mě ojet?" Zamračila se více, ale nad tím jsem nesouhlasně zakroutil hlavou. Neříkám, že bych ji nejraději neojel, ale nejsem si ničím jistý, beru ji asi jako kamarádku? nebo tak něco prostě. Samozřejmě kdyby chtěla tak bych se nebránil.

,,Ale kdyby jsi náhodou měla zájem nebránil bych se." Mrknul jsem na ní a do obličeje mi vlétl polštář.

,,Jsi debil Ethane." Zamumlala. ,, Měla bych se jít umýt."

,,Můžeme jit spolu." Zavrněl jsem ji do ucha.

,,Ethane..-" Řekla zoufale a já se jí přitiskl na rty. Nedokázala odolat a hned začala spolupracovat. Její rty byly tak měkké.

,,Slibuju, že se o nic nebudu snažit."

,,Lžeš." Zasmála se.

,,Vím že ti stále není dobře." Než stihla namítat cokoliv dalšího tak jsem ji vzal do náruče a namířil s ní do koupelny.

,,Není to dobrý nápad." Zašeptala když jsem ji posadil na vanu.

,,Je to ten nejlepší nápad v mém životě." Vtiskl jsem ji letmý polibek na ucho.

Chytl jsem lem jejího trika a než stihla jakkoliv zareagovat tak jsem ho přetáhl přes její hlavu.

Budu ráda za hlasy<3

Hard TimesKde žijí příběhy. Začni objevovat