KORKU!

73 4 0
                                    

Lara uyandığında yatakta Uğurun olmadığını görmüş ve tedirgin olmuştu.Gece gittiğini biliyordu.Ama o saate kadar gelmemiş olması meraklanmasına sebep olmuştu.Hemen yatağından kalkarak komodinin üzerinde ki telefonunu eline aldı.Uğuru aramak istiyordu.Arıyor,Telfonu çalıyor fakat Uğur açmıyordu.Daha fazla meraklanmıştı.Hızlı adımlarla Odadan çıkarak Rananın odasına daldı.Ona sormaktı niyeti.Fakat O da odasında yoktu.Hızla alt kata indi.mutfaga  girip baktı.Orada da göremeyince telaşla salona girdi.Salona girdiğin de gördüğü manzara onu şok etmişti.Anlam veremeden baktı.Salonda ikisini uyur halde bulunca çok öfkelenmişti.Sesinin tonunu ayarlayamadan birden bağırmaya başladı...

LARA
_Ne oluyor burda! Uğur! Uğur!Uyaan!Uğur dedim!

Uğur uyanmış,afallayarak bakıyordu Laranın yüzüne oturduğu yerde.Gerneşerek kollarını kaldırdı.Yanındaki Ranayı farkederek hatırlamıştı geceyi.Birden kendine gelerek;

UĞUR
_Lara sus ne bağırıyorsun! Kes şunu!

O esnada Rana da uyanmıştı.Gözlerini ovalayarak sordu.

RANA
_Ne oluyor!

LARA
_Ne oluyor ben soruyor!Siz niye böyle uyudu?

Lara kollarını birleştirmiş,oldukça da öfkeli görünüyordu.Uğur ve Rananın bir açıklama yapmasını bekliyordu.
Rana susuyor,Konuşacak mecali kendinde bulamıyordu.Kendini çok halsiz ve bitkin hissediyordu.Başını yastığına koyarak tekrar gözlerini yummuştu.

UĞUR
_Ne olacak Lara,gece gelmiştim.Sarhoştum,burada uyuya kalmışım.hepsi bu!

LARA
_Sen ne zaman Rananın yanında uyuyor he!

UĞUR
_Sacmalama lara.kes artık şunu.Çekil önümden,sabah sabah kafamı şişirdin.Bağırma artık yeter!

LARA
_Ben bağıracak tamam!Çünkü ben haklı!

Rana Laranın bağırmasından oldukça rahatsız olmuştu.Zar zor ayağa kalkarak konuşmadan lavaboya doğru ilerlemişti.
Rananın rahatsız olduğunu anlayan uğur da parmak işareti yaparak;

UĞUR
_Sus artık sus!Yok birşey,yeter artık!

Lara onu  daha fazla kızdırmak istemeyerek susmuştu.
O sırada Rana lavabodan çıkmış ve tekrar salona gelmişti.Oradan telefonunu alarak üst kata odasına çıkmaktı niyeti.Fakat
salona girip iki üç adım attıktan sonra birden başı dönmüştü.yalpalarken Uğur Ranayı tutmuş ve koltuğa oturtmuştu.Panikle sordu...

UĞUR
_Rana iyimisin?

RANA
_İyim,sadece başım döndü.İyi uyuyamadım ondan sanırım.

Lara hiç fırsat kaybetmeden lafa girerek iğnelemek istemişti.

LARA
_Aa neden uyuyamadın ki?Uğurla iyi uyku uyudun ama!

İkisi de Laraya öfkeyle bakmışlardı.Ama Rananın Laraya laf  yetiştirecek hiç hâli yoktu.Susmayı tercih ederek uğura döndü.

RANA
_Sen beni merak etme.Çık sen odana yat. dinlen.

UĞUR
_Lara seninle odada konuşacağız!
Sonra Ranaya dönerek;
_Şuan nasılsın peki?

RANA
_Gayet iyiyim merak etme.Git lütfen.Bende birazdan kalkarım.

UĞUR
_Peki o halde.Ben yukarı çıkıyorum.Ama kötü olursan seslen tamam mı?

RANA
_Tamam...gülümseyerek cevap vermişti Rana.
Uğurda gülümseyerek bakıyordu karşısında ki kadına...
Lara daha da öfkelenmeye başlamıştı  onların birbirlerine bakışlarını gördükçe.Ranaya bileniyordu artık.Kafasında birşeyler oluşmaya başlamıştı.Uğurun yukarı çıkmasını beklemiş,çıktığını görünce de Rananın yanına yaklaşmıştı.Laranın yanına geldiğini görünce orada olmak istememişti Rana.yavaş yavaş kalkıp mutfağa su icmege geçmişti.Lara da  peşinden mutfağa girdi.Kapının eşiğine geçerek kollarını birleştirdi.Küçümser bakışlarla izliyordu kendisine rakip saydığı o kadını.Rana önce görmezden geldi.Umursamıyor gibi davranarak suyunu içmeye devam etti.Fakat  bakışlara  daha fazla dayanamayarak söze girdi.

RANA
_Ne oldu Lara?bana birşey mi söylemek istiyorsun?

LARA
_evet,aslında çok  şey söyleyecek sana ben!

RANA
_Dinliyorum, söyle o zaman!

LARA
_Sen Uğur seviyor?

Rana şaşırmıştı bu soruya.Afallayarak baktı Laranın yüzüne.Şaşkınlığı ses tonunuda etkiliyordu.

RANA
_Saçmalama Lara!Ne alakası var!

LARA
_Ben biliyor, Uğur sana aşık!

Lara kollarını birleştirmiş halde Rana ile konuşmasına devam etti.

_sen resim var uğurda.Ben hep biliyor.Ama  ben yenge diye var zannetti.Artık biliyor sebep ne.Şimdi Selçuk gelsin,söyleyecek herşey.

Rana çok korkmuştu.Susuyor,birşey söyleyemiyordu.Lara Rananın koktuğunu anlayınca daha da çok üzerine gitmeye başlamıştı.Yanına yaklaşarak;

LARA
_Sen çok ezik.Korkak.Sen kötü.Uzak dur Uğurdan tamam!

Rana kendinden uzaklaştırmak istiyordu Larayı.

RANA
_Git başımdan Lara!

LARA
_Hayır ben gitmeyecek.Biz konuşuyor!

RANA
_Lara beni rahat bırak lütfen!

Rananın başı dönüyordu.Birden karnında dayanılmaz bir sancı hissetti.AH diye bağırdı.

LARA
_Sen yalan yapıyor!Kaçamayacak benden ama!Sen konuşacak benimle!Sen buna mecbur!

Rananın çok sancısı vardı.Gözleri kararmaya başlamıştı.Kasıklarında ki inanılmaz sancıya da dayanamayarak Yere düşmüştü.Yalvarır bakışlarla bakıyor,o halde  Laraya sesleniyordu.

RANA
_Lara yardım et!...

Birden kendinden geçerek bayılmıştı.Lara Rananın bayıldığını görünce korkuya kapılarak bağırmıştı.

LARA
_Uğuuurr Uğur!Koş çabuk geeelll!

Saniyeler içinde Uğur panik halinde aşağı kata inerek mutfağa girmişti.
içeri girdiğinde Ranayı yerde baygın görmüş ve oldukça korkmuştu. Yere,dizlerinin üzerine çökerek baş ucunda oturdu.Başını dizlerine koydu.Ranaya seslendi titrek sesiyle.

UĞUR
_Rana!Rana ses ver ne oldu sana!
_Rana!

Rana ses vermeyince paniklemişti.Sonra aklına yerden kaldırmak ve içeriye yatırmak gelmişti.Ayağa kalktı.Tam kucağına almak için hamle yapacaktı ki,çok fazla kanaması olduğunu gördü.Kucağına almaktan vaz geçerek Hemen Laraya bağırdı.

UĞUR
_Lara hemen arabanın anahtarlarını getir!çabuk ol!

Lara koşup anahtarları getirmişti.Uğur Ranayı kucakladığı gibi arabaya bindirmiş,yanınada kendi oturmuştu.Lara arabayı kullanıyordu.Hızla hastanenin yolunu tutmuşlardı.Uğur Ranaya sarılmış ağlıyor,hemde onu kendine getirmeye çalışıyordu.

UĞUR
_Rana!Rana!Yalvarırım uyan.kendine gel.Rana ne olur uyan!uyan ya uyan! _Allah'ım lütfen ona birşey olmasın!
_Rana!Rana!
_Lara daha hızlı sür şu arabayı!

LARA
_Tamam tamam!Gidiyor ben!Bu kadar oluyor okey!

Uğurun da göstermesiyle Lara hastaneye sürmüştü arabayı.Hastaneye gelmişler ve Ranayı doktorlara teslim etmişlerdi.Hiç istemese de  Selçuğu aramış ve ona da haber vermişti.
Selçuk yola çıkmış,Uğur ise korkuyla Rana dan gelecek olan haberi bekliyordu...

YASAK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin