ESİLA
_Baba bak saçlarımaaaa.
_Asiye ablam yaptı.Babası kızının yüzüne sevgiyle bakıyordu.Birbirlerine gün geçtikçe alışıyorlardı.Kızına her baktığında sevdiği kadın aklına geliyordu.Kızının saçlarına dokundu.Şefkatle okşadı yanağını.
SELÇUK
_Çok güzel olmuş kızım.
_Tıpkı annene benziyorsun meleğim.Esila bunu her duyduğunda mutlulukla zıplıyor,olduğu yerde dönerek gülücükler saçıyordu.
ESİLA
_Eveeet.anneme benziyorum.Amcam da hep söylüyo.
_Ben anneme benziyom.Ben anneme benziyom.Gülerek bir şarkı tutturmuştu dilinde.Annesine benzetilmek onun en büyük heyecanı,en büyük mutluluğuydu.
Selçuk gülümseyerek bakıyordu kızına.4 yıl ondan nasıl uzak kalabilmişti...
Düşüncelerinden Uğurun sesiyle sıyrıldı.UĞUR
_Abi ne yapıyorsunuz burada?ESİLA
_Aaaa amcaaaaa,diyerek amcasına koşmuştu.Amcası Uğur, Esilayı bir hamlede tutup boynuna oturttu.Ellerinden tutup kaldırdı.
UĞUR
_Hadi bakalım uçak oluyoruz.ESİLA
_Heyooooo
_Ben uçak olduuum baba baaak.Selçuk kendisinin yokluğunda kardeşinin kızına bir baba olmuş olduğunu görüyordu.Kızına çok iyi bakmıştı.Oysaki kendisi kardeşine çok büyük kötülük etmişti.Hepsi için çok pismandı.Ama Ranaya söz vermişti.Herseyi geride bırakacak,kimseye birşey anlatmayacak ve kızını kocaman sevgi dolu bir ailede birlikte büyütecekti.Ani bir hareketle ayağa fırlamıştı.
SELÇUK
_Bekleyin bende geliyorum.Bende uçak olucam.ESİLA
_Hayır baba,sen helipopter ol.Selçuk ve Uğur büyük bir kahkaha atmışlardı.
SELÇUK
_Tamam o zaman.Ben helipopter olayım.Helikopter sesi çıkarmaya çalışırken garip sesler çıkarmıştı. Esila da kıkırdamaya başlamış,cimcime cimcime laf yetiştirmişti babasına.
ESİLA
_Ya baba.Bu ne biçim helipopter.Bozulmuş bu.Amcada,babada ağız dolusu gülmüşlerdi bu cümleye.
SELÇUK
_Demek beğenmediniz Esila hanım.O zaman bende sizi helipopterimle yemeğe geliyoruuuummm.UĞUR
_Esila hemen çok yukarılara uçalım.Bizi yemeğe gelcek helipopter.ESİLA
_Amcaaaa uç daha yukarıya uç.Heliyo helipopteeeer.Aaaaa geliyoooo!Esila amcasının omuzunda kahkahalarla oynuyor,Selçuk helikopter sesi çıkarmaya çalışarak Uğur ve Esilanın peşinde mutlulukla koşturuyorlardı.
O esnada Nermin hanım ve Selim bey de bahçeye gelmişlerdi kahkahaları duyarak.Onları öyle görünce huzur bulmuşlar,sevgiyle ve mutlulukla onları izlemeye koyulmuşlardı.Çaylar ve tatlılar da gelmişti.Nermin hanım
_Esilaa kızım gel bak burada ne var.Esila amcasının omzundan inerek koşarak babaannesinin yanına geldi.
ESİLA
_çikolatalı pastaaaaaa...SELÇUK
_Çok mu seviyorsun çikolatalı pastayı.ESİLA
_Hı hııı...UĞUR
_Tıpkı Rana gibi,Esila da cok seviyor...Herkes çok mutluydu.Selçuk kızına sarılıyor,öpüyor,kaybettiği zamanı doldurmaya çalışıyordu.İçi hâlâ buruktu ama Rana öldüğünden beri ilk kez kızının yanında huzur bulduğunu farkediyordu.Artık her zaman kızının yanında olacak,onu hiç yanlız bırakmayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK KADIN
Non-FictionDÜZELTİLMİŞ VE YENİDEN YAZILMIŞTIR... . . İNSAN KENDİSİNE YASAK OLAN BİRİNE AŞIK OLABİLİR Mİ? KİMİ SEVECEĞİNİ KİŞİ KENDİ BELİRLEYEBİLİR Mİ? AKLIMIZ MI SEÇER SEVMEYİ,YOKSA KALP Mİ BELİRLER AŞIK OLACAĞI KİŞİYİ? AŞK ANSIZIN MI GELİP ÇALAR KAPIMIZI? YOK...