MASUMİYET!

182 32 187
                                    

Selçuk Ranayı,kardeşiyle ikisine ait olan fakat çok nadiren uğradıkları eve getirmişti.Aklı,eve kilitlediği Ranada,kalbi buruk,yüreği yangın yeri olduğu halde hastaneye doğru yola koyulmuştu.hastaneye Uğurun yanına gidip belkide vicdanının sesini bastırmayı ümit ediyordu kendince.ama bu mümkün değildi.Çünkü Uğurun Ranayı çocuk yaştan beri sevdiğini, aynı evde bir süre birlikte yaşadıklarını,birbirlerine çok aşık olduklarını biliyordu...
.
.
.

UĞUR;
_Abi Ranayı bıraktın mı?

SELÇUK;
_ Bıraktım,diyebilmişti buruk ve çatallı sesiyle...

UĞUR;
_Arıyorum açmıyor da merak ettim.

SELÇUK;
_Merak etme,buralarda çok yoruldu.Uyuya kalmıştır.

UĞUR;
_Herhalde...
_Sen iyi misin?Durgun görünüyorsun?

SELÇUK
_İyiyim abicim.Biraz yorgunum sadece...
.
.
.

Sessizce o geceyi geçirmişlerdi.Ugurun arkadaşları geliyor,ailesi geliyor ama Rana gelmiyordu.Uğurun gözü kapıda Rana gelir diye bakınıyor,onu her görmediği gün ise buruk geçiyordu.
Aradan günler geçti ve Uğur artık taburcu olacaktı...

UĞUR;
_Abi bak Rana bugün de gelmedi.o günden beri telefonlarıma da cevap vermiyor.anlamiyorum.neden yani neden?!

SELÇUK;
_............

UĞUR;
_Hastaneden çıkınca evine gideceğim.

SELÇUK;
_Saçmalama Uğur,daha yeni çıkıyorsun hastaneden.Eve gidip dinlenmen gerek.

UĞUR;
_Yok abi yok.böyle olmayacak.benim Ranayı görmem gerek.

Selçuk daha fazla birşey diyememisti.eninde sonunda Rananın evde olmadığını öğrenecekti nede olsa.
Uğur hastaneden taburcu olur olmaz taksiye binip gitmek istemişti.Fakat Selçuk buna izin vermedi. Uğuru kendisi götürmek isteyerek arabasına bindirmişti.Rananın dedesinin evine gitmişler ve kapıyı çalmışlardı.Kapıyı Rananın teyzesi açtı.Karşısında Uğuru gören teyze,numaradan sevinmiş gibi yaparak "Geçmiş olsun dileklerinde bulunmuştu."Sonra Selçuğa ilişmişti gözleri.Onu daha önce oralarda görmemişti.Sesini incelterek süzülmeye başlamıştı Selçuğun dikkatini çekmek için...

SEHER;
_Buyrun.

UĞUR;
_Seher abla Ranayı çağırabilir misin?

Seher şaşırmıştı.cünkü Rana evde yoktu.

SEHER;
_Nasıl yani!Rana senin yanındaydı.eve hiç gelmedi ki!

Uğur bir an afallamış,Seherin yalan söylediğini düşünerek tekrar sormuştu.

UĞUR;
_Olur mu Seher abla!4 gün önce Rana benim yanımdan çıkıp eve gideceğini söyledi!Evdeyse çağır lütfen.

SEHER
_Hayır,uğurcum,gerçekten evde değil.Günlerdir senin yanında diye biliyoruz bizde.

Uğur Çok şaşkındı.Abisine baktı.ondan da birşeyler duymak istiyordu çaresizce...

SELÇUK;
_eee evet evet,hatta ben bıraktım onu.

UĞUR;
_abi peki onu eve girerken gördün mü?

SELÇUK;
_Eve girerken görmedim.arabadan inince ben gittim.

UĞUR;
_Abi neden beklemedin.bak yok işte.nereye gider bu kız yaa,aklım almıyor abi.kafayı yiycem,deliricem!Neredesin Rana neredesin sen!

Diye bağırmaya başlamıştı Uğur.

SELÇUK;
_Tamam sakin ol oğlum.buluruz elbet.Nereye gidecek,kafasını dinlemek için bir arkadaşına falan gitmiştir.Bak Şimdi eve dönelim ve ne yapacağımıza karar verelim.babamlardan da bir fikir alalım,olur mu.ama önce sakin olmalısın.

YASAK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin