1

2.2K 94 15
                                    

Asena Kılıç'tan. (Karaman)

Sabah saat 5 ve abimle koşuyoruz evet evet dedem sağ olsun. Bize birer asker gibi davranır, adımı da o vermiş, hatta abimin adını da, emekli bir albayla yaşamak bi'tık zor.

"Dur! " dedemin komutuyla hazır ola geçiş yaptık.  Dedemse bütün heybetiyle bize doğru geliyordu.

"Rahat! "  sesine kurban be!

"Asena buraya gel. " hemen dedemin yanına doğru gittim ve tekmil verdim.

"ASENA KILIÇ İSTANBUL KOMUTANIM EMRET! "

Dedem ve abim gür birer kahkaha attılar.

"Komutanım emret ne be kızım. " diyerek abim daha fazla gülmeye başladı.

"Ama abi öyle bir an yanlışlıkla söyleyi verdim. "

Abim hâla gülüyordu ve bu beni gıcık ediyordu. Hemen dedeme koşub ona sarıldım.

"Dedem şu torununa söyler misin bana gülmesin? "

Dedem gülümseyerek saçlarımdan öptü ve abime baktı.

"Teğmen Alp Kılıç hemen gülmeyi kesmezsen 500 şınav. "

"Yuh dede. " abimin tepkisine bu sefer ben güldüm. Ve ona dil çıkarıb dedeme daha çok sarıldım.

"Aslan dedem be! Kimin dedesi! "

"Hey, üvey miyim ben? " abimin ağlayışılya ikimiz de güldük.

Bu arada saat 6 olmuştu.

"Aha, tontunum şimdi gelecek" diyerek dedemden uzaklaştım.

"Hey, bari babaannemi bana bırak be! " abim de arkamdan gelerek söyleniyordu.

Aniden durdum arkamı dönüb ve kollarımı açtım.

"Kardeş kucaklaşması? "

Abi kocaman gülümseyerek beni kendine çekti ve kocaman sarıldık.

"Güzel kardeşim benim. " diyerek saçlarımın üzerinden öptü.

Bu bizim ailede genetik galiba annem, babam, abim, dedem hep saçlarımdan öper ki, onlardan başkasına izin vermem.

"Ultra yakışıklı süper zeka abim benim. "

Abimle gür bir kahkaha attık ve o sırada tontonumuz geldi.

"Hadi kuzularım yemeğe. "

"Geliyoruz babaanne! " diyerek bağırdık abimle.

Eve doğru ilerledik içeri girer girmez hemen yukarı koştum.

"Duş alıb geliyorum sulatım" diyerek bana bakan annemin yanağından bi makas aldım.  

Arkamdan deli kızım benim dediğini duymuştum.

Hemen odama girdim ve kendimi banyoya attım.

Yaklaşık yarım saat sonra aynanın önünde  saçlarımı tarıyordum ki kapım çalındı.

"Girin." dedim.

"Oh, mis gibi kokmuş benim miniğimin saçları yine. " babam şevkatle bana bakarak yanıma geldi ve ıslak saçlarımdan öptü.

"Aşk olsun babaaşkitom başka zaman kötü mü kokuyordu? " diyerek babama nazlandım.

"Kurban olur baban senin nazına be! " sonra kaşlarını çatarak devam etti, " benden başka biri olmasın tamam mı? "

Ailem. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin