17

483 46 7
                                    

(1 yıl önce)

Asena oturmuş onun gelmesini bekliyorudu. Onun Akay'ının. Evet, Asena sevgilisinin yolunu bekliyordu. Kendisi her zaman ki gibi erken gelmişti. Lakin Akay hep tam vaktinde gelirdi. Biliyordu. Asena sadece Akay'ı beklemeyi severdi başka hiç kimseyi beklemezdi.

Elini cepine atıb telefonunu çıkarttı. Sevgilisinin gelmesine sadece 3 dakika kalmıştı. Tam 3 dakika sonra burda olacaktı biliyordu.

180'den geriye saymaya başladı.

180, 179, 178, 177, 176…5, 4,3 ,2 .

Derin bir nefes aldı ardından "bir." dedi ve aynı anda arkadan bir kol tarafından sarmalandı.

"Milay'ım."  Asena'nın dudaklarından minik bir kıkırtı kaçtı.

Yine dakikti.

"Her zamanki gibi tam zamanında." Dedi kollarını sevdiğine dolayarak.

"Tabii ki güzelim." Dedi Akay ve Asena'nın hemen yanına oturub onu kendine çekti ve saçlarını okşamaya başladı.

Aynı zamanda da düşünüyordu bir kızın nasıl bu kadar kendini ona bağladığını.

Asena ise hayran gözlerle ona bakıyordu.

"Ne düşünüyorsun güzelim?" Dedi Akay ilgiyle.

"Nasıl bir iyilik yaptığımı."

Akay egolu egolu gülümsedi.

"Eh tabii sen de haklısın benim de kendim gibi bir sevgilim olsa ben de böyle düşünürdüm." 

"Egonu alda seni görelim." Dedi Asena alaycı bir sesle.

Akay bu hallerine gülmseyib Asenanı yeniden kolları arasına aldı.

Kız sevgilisinın kollar arasında dünyanın en güvende yerindeymiş gibi hissediyordu. Akay Milayının saçlarından derin bir nefes aldı. Huzur veriyordu bu koku ona.

"Nasılmış benim Milayım?" dedi Akay. "Sen geldikten sonra daha iyimiş... "dedi Asena ardından heyecanla ekledi,  "Akay yarın birinci yılımız doluyor!" Akay gülümseyerek baktı bu heyecanlı  hallerine.

"Senin için birinci." dedi ciddiyetle "Nasıl yanı beninı için bir?" Asena kaşlarını çatarak baktı Akay'a.

Akay derin bir nefes aldı. "Şimdi Söyle, benim güzel sevgilim ben seni taa 13 yaşından beri seviyordum. Ama sen de ben de çok küçüktük. 15 yaşım vardı benim geçer  gider dedim. Ama geçmedi ve sonuç olarak kollarımdasın."

Asena bunu ilk defa duyordu. Bu yüzdendi şaşkınlığı.

"Vay be! Demek 13 yaşında bile güzelmişim."  diye mırıldandı, daha çok kendi kendine konuşuyor gibiydi.

Akay kocaman bir kahkaha attı.

"Bana egolu diyene bak be!"

"Ne? Güzel değil miydim?" Dedi Asena trip atarcasına.

"Hayır tabii ki Milay'ım çok güzledin, güzelsin, güzelsindir. Sen her zaman diliminde güzelsin Milay dün,bu gün,yarın."

Asena hayran hayran baktı sevdiğine son defa öptü Akay Asenanın yanağından. Yarın Asena ilk defa öpecekti Akay'ı. Şu ana dek utandığı için yapamamıştı.

Ama cansız bedenini öpeceğinden habersizdi. Edeceği feryadlardan habersizdi. Akay'ın son defa ona böyle güleceğinden habersizdi. Akay'ın sokak kavgasında öylesine atılan bir kurşunla hayata gözlerini yumacağından habersizdi. Eğer haberi olsa daha uzun sarılır, bu gün öperdi sevdiğini. O günden sonra kimse Asena'ya Milay demedi. O adı Akayla beraber gömdü Asena. Akay'ın son sözü,"Milay'ım çok üzülme olur mu? Ama yine de unutma beni lütfen."di. Asena'nın hiç bir zaman aklından çıkmıyordu bu.

Ailem. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin