16.04.2023
Hastanedeydik...
Özel Adıyaman hastanesi.
Ne bio babamızın kendi hastanesi yok mu?
Yok.
Ben babam ve de abim bizim karşımıza ise Milan, Kerim bey ve Almila oturmuştu.
Milan ne alaka?
Bilmem.
Doktor kapıyı açıb içeri girince bize gülümsedi ve de, "hoş geldiniz. " dedi.
Babamlar, " hoş bulduk. " dediler.
"Evet ilk olarak kızlarımızdan kan alalım o halde. "
Korkarak ayağa kalktım, evet bir çok şeyden korkmaya bilirdim ama iğne benim hassas noktamdı.
Bakışlarımı Almilaya tutunca onunda benden farksız olmadığını gördüm.
Babama kaş göz yaptım babam anlamayarak bana bakıtı.
Göz devirdim.
Almilayı gösterdim.
Aydınlanma yaşar gibi oldu.
"İyneden kokuyor musun kızım? " Kerim bey seslenince Almilayla aynı anda ona döndük.
Bana bakıyordu.
Babam sinirle soludu abimi benim yanıma gönderirken kendisi Almilaya doğru irelledi.
Yumuşak sesiyle, " Sende benim bücür gibi korkuyor musun? "
"Ya baba. " babam, abim ve Almila kıkırdarken, Kerim ve Milan kaşlarını çatmıştı.
Hemşire gelince susutuk ve yerlerimize keçtik.
Babam Almilanın abimde benim elimi tutunca iyne hiç acıtmadan kanı aldılar.
O zaman ne bu artistlikler?
Korkuyorum kardeş.
Sonra babamlardan da kan alındı.
Şimdi doktorun odasındaydık
" Tekrar hoş geldiniz , sonuçlar bir haftaya çıkar. O zaman tekrar görüşmek üzre. "
Ne yani 2 saate çıkma olayı yalan mıymış?
Ne sanmıştın ki?
Ama kitablarda öyle oluyordu.
Kitabda olmadığımız için ola bilir mi?!
(1 hafta sonra hastane)
Yine aynı yerdeydik, doktorun odasında gelmesini bekliyorduk.
Aşırı heycanlıyıdım hayır heycan değil, heycan tatlı oluyur bu tatlı değil. Ne kadar büyük büyük konuşsamda korkmuyorum desem yalan olur.
Babam elimi tutub üzerine minik bir buse kondurdu, annem saçlarımın üzerini öpüb kokladı.
Abimde oda da volta atıyordu.
Kapı birden açılınca doktor içeri daldı.
Sevecen bir ifadeyle hoş geldiniz dedi lakin onu çok takan olmadı minik mırıltılarla karşılık verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem.
Teen Fiction17 yıl önceki "minik" hata 2 genç kızın hayatına iki ailenin kabusuna sebeb oldu. Peki her şeye rağmen toparlanıb mutlu birer aile olmayı başara bilecekler mi?