9

1.1K 62 7
                                    

2011.

Minik Asena bahçede bebekleri ile oyunuyordu abiside hemen yanındaydı.

Asena hevesle abisine bebeklerinin hikayelerini anlatıyor, abisi de bıkmadan dinliyordu.

Anne, baba ve dede yine işteydi.

Babaanne ise hemen karşıdakı marekete gitmiştir.

Bu an çocukların yanına siyah bir minbüs yaklaştı ve içinden siyah takımlı adamlar çıktı.

Alp hemen kaşlarını çatarak kardeşinin önüne geçti.

Adamlarda biri, "Merhaba, bizi babanız gönderdi, sizi istiyormuş. " diye konuşmaya başlayınca Asena hevesle el çırpmaya başladı, babasını özlemişti.

Alp adamlara ters ters bakarak, "O zaman babamı arayın bir de kendisinden duyalım bizi çağırdığını. " adamlar bu küçük çocuğun zekası karşısında şok oldular, hemen inanır sanmıştılar.

Adam Alp'e bakarak, "Küçük bey, babanız şu an meşgül arabada ararız. "

Alp kaşlarını ola bildiğince çattı, bu adamları tanımıyordu ve de babası böyle bir iş için kendisi gelirdi.

"Babamın bizim için her zaman vakti vardır, arayın siz. "

Adamlar bu işin böyle olmayacağını anladılar ve diğer plana geçiş yaptılar, zorla götüreceklerdi eğer bu sefer de bu işi başaramazlarsa patronları onları geberte bilirdi.

Tam tamına 5 kez daha kalkışmıştılar çocukları götürmeye lakin babaanneleri yalnız bırakmıyordu küçükleri.

Bir adam hemen Asena'nı diğeri ise Alp'i kuçağına aldı.

Alp çırpınarak bağırıyordu, Asena ise adamın sakallarını elleyerek babasının nasıl olduğunu soruyordu.

"Babaanne! " diye bağdı Alp, bu zaman kadın telaşla çıktı marketten gördükleri karşısında az daha bayılacaktı, torunlarını götürüyorlardı.

Hemen arkalarından koşmaya başladı, "Bırakın,torunlarımı! Yardım edin! "

Lakin adamlar çocukları arabaya bindirin son hızla irellediler.

Zavallı kadın ne yapacağını şaşırdı ve hemen eve koştu, telefonu evdeydi.

Eve varır varmaz eşini aradı.

"Efendim hanım. " diye açtı telefonu Erdem bey.

Gül hanım hıçkırıklarını tutamadı.

"Götürdüler."

Erdem bey teleşla, "kimi götürdüler Gül doğru düzgün anlat." dedi.

"Torunlarımı... Yapamadım, kurtaramadım , Erdem, ben kötü bir babaanneyim, bul lütfen torunlarımı. "

"Tamam ağlama, sen kötü bir babaanne değilsin Gül, merak etme geliyorum göstereceğim onlara kimin torunlarını kaçıttıklarını."

Eredem Kılıç'ı tanımıyorlardı büyük ihatimalle çünki Erdem Kılıç'ı tanıyan torunları için neler yapa bileceğini çok iyi bilir ve yapacaklarından korkardılar.

...

Minik Asena oldukları ortama baktı sanırım bu adamlar onu kandırmıştı.

Baba yoktu.  Abi ise uyuyordu, adamlar ona bir bez koklatmıştı.

Ailem. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin