15

692 64 14
                                    

Almila Kılıç'tan.

Bazen bazı şeyler olurdu sizin elinizde olmadan gelişen ama sizin hayatınıza çok büyük etki eden şeyler. Her ne kadar hiç bir şey yapmasanız da olayın merkezi siz olduğunuzdan bütün oklar size döner.

İşte bu yakınlarda tam da buna benzer bir olay yaşadım. Furkan Şanlı benim hayatımın katili...

Şanlılar ve Karamanlar hep düşmandı lakin Furkan Şanlı tam bir piskopattı her zaman öyle olmuşdu.  Yenilgiye asla gelmiyordu.

Ve ne mutlu bana ki bana takıntılıydı evet bu aşk falan değildi direkt takıntıydı.

Bu zamana kadar bana yaptığı hiç bir şey son olan kadar ağır ve acımasız değildi...

Babamlar yani Karamanlar ve Şanlılar bir ihalede rakibdi.

Furkan Şanlı ulaştı bana eğer ihale dosyasını onlara vermezsem aileme zarar vereceğini söyledi.

Tabii ki böyle bir şey yapmadım.

Ama o daha fenasını yaptırdı...

Furkan Şanlıyla bir ilişkim varmış da onu için aileme ihanet etmişim gibi kaleme verdi her şeyi.

Benim hikayemin kötü kahramanı her zaman Furkan Şanlı oldu. Onun yüzünden artık ailemin hikayesinin kötü kahramanı da ben oldum.

Furkan Şanlı Pars abimi ne kadar çok sevdiğimi biliyordu.

Onu takib eden keskin nişancıla olan bir fotoğraf gönderdi bana, altında tek bir not vardı.

Sevgili abini kurtarmak istiyorsan 2 saat içinde dosyayı da al ve bana gel, sevgilim.

Elim ayağım bir birine dolaştı ne yapacağımı bilmez halde hemen babamın odasına gidib aldım dosyayı ve gittim o aşağlık eve.

Eve girerken, Furkan arsızca bana sarılarken, dosyayı benden alırken ki anların gazeteçiler baya bir fotoğrafını çekmiştiler ve hemen yarın bütün fotoğraflar basındaydı.

Furkan Şanlı sadece ihaleyi kaybettirmemişti bize hem de onurumuz ezmişti.

"ÜNLÜ İŞ ADAMI KENAN KARAMANIN KIZININ GİZLİ AŞKI RAKİBİ HALİL ŞANLININ OĞLU! "

"ALMİLA KARAMANIN VERDİĞİ DOSYADA NE VARDI?! "

"KENAN KARAMAN BU İLİŞKİYİ  DESTEKLİYOR MU?! "

"ALMİLA KARAMAN AŞKI İÇİN AİLESİNİ Mİ SATTI?! "

Ve daha niceleri...

Pars abim bunları görünce derilmişti. Hemen evini basmıştı Furkan Şanlının lakin işler umduğu gibi gitmemiş ve Furkan Şanlının korumaları tarafından vurulmuştu.

İlk haber alan, ilk hastaneye koşan da bendim. Aslında o gün öğrenmiştik bütün gerçekleri...

Biliyorum kardeşlerin kanı aynı olmak zorunda değil lakin Milan'ın kanı Pars abimle uyuşurken benim kanımın uyuşmaması her kesin dikkatini çekmişti.

Bir kaç DNA testti, sterstli bir hafta sonra gerçekler gün yüzüne çıkmıştı.

Onların kızı değildim. Bu haber her kesi etkilemişti. Ama en çok Tufan abimi.

O günden sonra aileden hiç kimse ona ulaşamıyordu. O gün DNA testti açıklandıktan sonra kayıblara karşımıştı.

Sebebini hiç kimse bilmiyor, belki de benim yüzümdendi kim bilir.

Ailem. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin