●#Atentie, acesta povestire contine scene violente, limbaj puternic si scene sexuale (+18)●
■Harry's Life■
HARRY's P.O.V
-Este timpul scumpule, vocea blanda si indurerata a mamei ma trezeste parca la realitate. Aprob usor urcandu-ma in masina lasand insa portiera deschisa. Mama se aproprie cu pasi marunti zambindu-mi incurajator, acel zambet al sau care iti inmuia orice vlaga din corp.Stiam ca pe dinauntru,faptul ca ramanea dupa atat timp singura o macina, chiar daca nu lasa la vedere asta. Strang din buze cuprinzand-o intr-o imbratisare de urs.
-Sa ai grija! Soptesc mangaindu-i parul delicat.
-Harold nu trebuie sa iti faci griji pentru mine, Gemma te asteapta ai grija de ea si sunama imediat ce ajungi. Spune rapid incercand sa evite orice lacrima ce dadea sa apara. Aprob facandu-i un ultim semn cu mana, mai apoi pornind masina de pe loc luand-o la goana pe autostrada lasand in urma mea toate amintirile copilariei, familia, prietenii si toti cei care imi erau alaturi. Era un moment dificil pentru mine deoarece tot ceea ce eu aveam nevoie era aici. Insa planurile mele pe viitor se schimbasera complet inca din momentul in care sora mea, Gemma, a primit o bursa de studiu in NYC, iar acum eram in sfarsit dispus sa ii iau urmele deoarece nu spun ca aici in Londra nu erau universitati bune, insa pentru ceea ce eu optam, un oras ca NY era numai potrivit. Durea faptul ca lasam cu atata usurinta tot ceea ce eu construisem in acesti 19 ani aici.Londra va ramane casa mea indiferent, chiar daca de acum inainte va trebui sa-mi petrec urmatorii 5 ani in NY. Las deoparte orice alt gand deoarece pieptul meu durea destul de tare, pentru o zi imi era indeajuns. Tot ceea ce vroiam si deasemenea aveam nevoie era sa ma concentrez pe studii. Optez pe o cariera in muzica, da, asta este ceea ce vreau sa fac in viata. Inca de cand tatal meu ne-a parasit, familia mea a trecut printr-o perioada dificila insa am ramas puternici si mai presus de toate am ramas impreuna pana ne-am ridicat atat psihic, emotional cat si economic. Muzica ma ajutat enorm de mult in aceasta perioada, de aceea am decis sa merg la universitatea din NY. Sora mea studiaza medicina, iar din cate am inteles nu suntem la departare unul de altul fiindu-mi deasemenea mult mai usor sa ma acomodez, avand in vedere ca ea avea aproape 2 ani de cand studia acolo.
Ajung dupa aproximativ jumatate de ora la aeroport unde decolez imediat spre NYC. Privesc cum minunata Londra dispare usor, usor in spatele meu. Las un oftat trist sa-mi scape apoi in pun castile in urechi relaxandu-ma, indepartand durerea inca prezenta inauntrul meu.
CITEȘTI
Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)
Fanfiction"- Stop looking so attractive,i'm trying to stop liking you" "-Oh,come on! I'm tried to be the only one who puts the effort to keep a conversation alive." (then my head says,Who Cares After All? but in the same time my heart whispers,You do,s...