Gossip Girl here!! O noua,dar unica voastra sursa de a descoperi vietile scandaloase determinand alte mijloace de comunicatie si interes pentru cei doi. Pentru mai multe detalii ramaneti cu mine.
Stiu ca ma ve-ti iubi!Harry Styles, baiatul perfect, atat din punct de vedere fizic cat si sentimental. Persoana a carei orice fata viseaza, acei ochii fermecatori dupa care orice fiinta s-ar putea topi. Sarmul si eleganta sa sunt apreciate de catre toti. Vocea si accentul sau involbura orice inima pustie s-au eventual una pierduta, si nu numai. Din punct de vedere fizic, era persoana perfecta, s-au cel putin asta dadea de inteles. Politicos si respectuos cu persoanele din jurul sau, ceea ce determina orice om sa il considere un model.
Insa, oare chiar sa fie asa cum aparentele lasa de vazut?
Stay with me!
We will find out!xoxo
Gossip Girlautor:
Nu facea nimic altceva decat sa mestece agitat o guma mentolata, in timp ce facea ture inainte-inapoi in fata oglinzii. Ciufulindu-si parul si oftand in semn de confuzie.
"Ce ar trebui sa fac?"
Erau cuvintele ce ii intampina mintea inca de cand Louis i-a dat de veste in aceasta dimineata. Era ora 8 seara, inca o ora si trebuia sa fie pregatit pentru petrecere, insa ce petrecere? Isi rostea in minte. Era confuz, Louis nu ii dadu-se nici un detaliu in legatura cu nimic. Nu stia ce trebuia sa faca, cum sa se comporte s-au ce ar trebui sa spuna. Nu fusese in astfel de situatii niciodata, insa gandul la Louis il agita la fel cum, o fata ar avea parte de prima intalnire pentru prima oara.
"Dracului!"
Scuipa incet in timp ce isi arunca inca o data privirea in oglinda imensa, avand vedere la corpul sau. Isi aranjeaza putin buclele dezordonate, apoi porneste in graba catre dulap unde alege cu grija o camasa neagra transparenta, o pereche de jeansi negri taiati putin la un genunchi asortati cu bocancii sai maro si nu in ultimul rand paltonul de aceeasi culoare. Isi umple corpul si bratele de accesoriile potrivite dand mai apoi un jet fin de parfum peste gatul sau.
Tinuta era perfecta, poate prea perfecta-gandi el- iar in momentul in care soneria usii se auzi inima ii tresare mai tare ca niciodata. Isi duce imediat crucea ce o purta ca accesoriu mereu atarnata de gatul sau, in dreptul buzelor iar in timp ce o saruta delicat inchide ochii in semn ca ar avea nevoie de putere in legatura cu ceea ce urma sa faca. Isi arunca o ultima privire in oglinda, zambind usor iar printr-o soapta adauga:-Ai grija pe cine atingi Louis!
Louis'S
story!-La naiba cu tot! Injur strangand cu brutalitate materialul catifelat al pernei ce o luasem de la Harry atunci cand pasesc in curtea casei lui Zayn. Siroaie de transpiratie mi se scurgeau pe frunte in jos, spate, ba chiar si brate. Caldura arzatoare de afara imi topise intreaga fiinta. Oftez atunci cand il aud pe Zayn de undeva din balconul deasupra mea. Imi ridic privirea si ii vad expresia amuzanta, bufnind imediat intr-un ras puternic.
-Te-as intreba de palaria lu' bunictu' dar avand in consideratie ca nici el dar nici palaria nu exista, o sa fiu bland. Deci: Ce porumbelu'Kevin s-a intamplat cu tine?
Rade acesta cu gura pana la urechi.
CITEȘTI
Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)
Fanfiction"- Stop looking so attractive,i'm trying to stop liking you" "-Oh,come on! I'm tried to be the only one who puts the effort to keep a conversation alive." (then my head says,Who Cares After All? but in the same time my heart whispers,You do,s...