-Harry? Haaaarrrrrry?
Aud vocea infundata a surorii mele pe fundal, insa eram prea lenes si obosit deasemenea pentru a raspunde. Prefer sa raman in pat toata ziua. Noaptea trecuta fusese obositoare si deasemenea placuta, as putea spune. Compania lui Ashley mi-a relaxat putin hormoni asa ca stateam bine pentru o perioada. Woah, fata aia este o bomba exploziva.
Stie ea ce stie!-Hazz' sper ca esti pregatit pentru prima zi de scoala.
-Aham...prima zi....arm..da..
Oh mortii-pisici-din-beci, prima zi?Sar ca ars din pat indreptandu-ma spre baie facandu-mi nevoile necesare, urmat de un dus fierbinte, relaxandu-mi muschii incordati. Ies rapid, indreptandu-mi ochii catre ceasul de pe perete ce indica ora 60:40. Ce naiba, la ora asta? Gemma isi iesise cu totul din minti, la ce ora incepeam cursurile? Doamne! Imbrac rapid o pereche de jeansi negri mulati si o maleta alba putin transparenta cu anchior, nu prea extravagant avand in vedere ca era prima mea zi in aceasta scoala, desi totusi vroiam sa fac impresie buna. Imi inchid cureaua, lasand-o pe o parte a taliei, apoi terminand look-ul incaltand bocanci maro asortati cu ceasul de la mana. Imi ciufulesc parul apoi il aranjez putin lasandu-l liber peste umeri. Imi prind 'mapa' unde imi tineam strictul necesar pe ziua de astazi, apoi cobor la parter unde o gasesc pe Gemma luand micul dejun.
-Neata! Spun bosumflat, asezandu-ma langa ea la masa.
-Hazza, maine va trebui sa te trezesti la 5, numai sa fii gata la 7. Esti mai rau ca o femeie.
-Oh, nu e vina mea ca aseara m-ai dus la petrecere. Rad prinzandu-i obrazul cu doua degete, ciupind usor.
Scoate limba in timp ce se ridica prinzandu-si geanta si facandu-mi semn sa iesim.-Îhh, dar...micul meu dejun'?
-Prea tarziu, l-a mancat pisica din beci. Replica ea sarcastica in timp ce iese afara pe usa.
-Avem pisica in beci? Tip confuz in timp ce alerg dupa ea.
Nu a raspuns insa mi-a aruncat o privire fulgeratoare in timp ce se aseaza la volan.-Oh, sa nu indraznesti! Tip jucaus, eu sunt fratele mai mare, deasemenea barbatul casei, asa ca eu conduc.
Ii prind corpul micut tarand-o afara din masina.-Esti insuportabil ca intodeauna. Bufneste razand jucaus.
-Stiu, toate datorita tie! Spun facand din ochi si urcandu-ma la volan.
Nu a mai spus nimic, lasand mai apoi un oftat lenes, in timp ce se aseaza langa mine in masina, dandu-mi adresa si toate cele. Drumul a fost unul scurt deoarece se pare ca universitatea era in acelasi cartier, fiindu-mi mult mai simplu. Mii de fiori imi strabat corpul, nu stiam cum este sa fii 'elevul nou' insa sper sa nu trag prea mult atentia, si chiar daca o fac sper sa las impresie buna. Nu am cerut surorii mele detalii despre noua scoala insa sper sa ma gasesc pe mine insumi timp de 5 ani deacum inainte, aici.
Parchez masina in parcarea imensa a campusului si continui a privi in jur.-Hey, as vrea sa lamurim cateva chestii in legatura cu noul colegiu. Vocea surori mele ma trezeste din transa. Ii acord atentia mea, iar ea incepe a vorbi din nou. Uite Harry, acest colegiu este...stii tu, mai mult pentru oamenii de bani gata. Aici sa fii sarac sau ma rog, sa ai o reputatie de rahat, esti doar un nimic in fata tuturor.Popularitatea este tot ceea ce conteaza. Fii atent la tot ce ai imprejur, iar mai presus de toate daca iti faci prieteni, sa nu ai incredere in nimeni.
-O-ok, o sa iau in considerare asta. Spun bufnind in ras. Adica era ridicol, cat de rau s-au ciudat putea fi sa traiesti printre acesti 'copii' de bani gata? Sa fim seriosi, adica daca nu am treaba cu rahatul lor, nici ei nu ar trebui sa aiba grija de al meu. Nu sunt aici sa imi fac o reputatie, sau ma rog sa fac concurenta intre, cine este mai popoular si cine nu. Ma aflu aici doar pentru viitorul meu, si deasemenea cariera mea in muzica nu ma intereseaza de acesti mucosii care dupa instinctele mele resipira degeaba, traind dupa asteptarile celorlaltora.
CITEȘTI
Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)
Fanfic"- Stop looking so attractive,i'm trying to stop liking you" "-Oh,come on! I'm tried to be the only one who puts the effort to keep a conversation alive." (then my head says,Who Cares After All? but in the same time my heart whispers,You do,s...