(4) Blue Eyes

742 51 6
                                    



Jumatate din zi a trecut ca prin urechile acului, mi-am petrecut majoritatea timpului cu Mina,care a rezultat a fi o persoana draguta, cunoscand-o catusi de putin. Mi-a aratat in mare parte institutul insa, timp de o saptamana cred ca era indeajuns de mult sa il stiu cum trebuie. Ne aflam la sala de pranz, in comparatie cu scoala din Londra aici meniul era foarte sofisticat. Nu degeaba cheltuiam o groaza de bani pe baza acestui colegiu.

-Deci cum ti se pare? Vocea sa micuta imi rasuna din nou in urechi. Ridic confuz din sparancene ca mai apoi sa realizez ca facea referire la institut.

-Beh, nu e rau! Spun plictisit.

-Cred si eu, avand in vedere ca ti-ai facut deja prieteni. Vorbeste in timp ce imi analiza ochii.
Cu siguranta facea referire la Zayn si ceilalti, insa aici vine partea mea, trebuia sa stiu ce era defapt de capul lor.

-Dah,se pare ca sunt bine primit, hah? Ras la unison cu ea. Era frumoasa, parul sau buclat si de un maro aprins ii curgea valuri pe spate, ochii sai caprui deschisi, probabil schimbatori, pareau atat de mari avand in consideratie machiajul pe care il folosea. Nu era nici prea inalta, insa nici mica, mica. Era deasemenea subtirica, insa ceea ce conta era sa pot avea o conversatie cu ea.

-Am observat ca te-ai apropiat destul de Zayn Malik avand in vedere ca esti un nou venit.

-Ce este ciudat la acel baiat?
Spun mai mult pentru mine, deoarece cu siguranta nu pot uita ceea ce prietenasul meu a suportat din cauza sa.

Mina imi zambeste sters in timp ce isi gaseste ocupatie mestecand cu o furculita din plastic in mancarea sa.

-Este genul de baiat pe care este mai bine sa il tii la distanta.

-Surprinde-ma! Adaug la randul meu, gata sa fiu ochi si urechi.

-E genul de baiat care....stii tu de neincredere? Spune facand pauza intre cuvinte, insa eu stiam mai mult ca sigur ca exista un mister in vocea si accentul sau atunci cand imi vorbeste despre el.

-Cum adica?

-El si prietenii sai sunt cei mai apreciati si deasemenea cei mai populari baieti din toata scoala, nimeni, si cand spun nimeni, ma refer la propriu, nu se poate compara cu ei. Asta doar pentru ca sunt baieti de bani gata, rasfatati si aiuriti, traind numai din portofelul mamei si al tatalui, crezand deasemenea ca,banii pot cumpara orice.

Ascult cu atentie ceea ce ea imi spusese, luand deasemenea in considerare si ceea ce sora mea imi spuse. Adica este al dracului de ridicol. Ori sunt eu demodat sau prost, ori ce naiba?

-Care e treaba cu popularitatea in acest colegiu?

-Harry, zambeste fals, nu este doar vorba de colegiu, ci de intreaga zona a NY-ului.
Aici daca esti sarac sau ma rog, eventual, nu ai parinti ca a lui Louis Tomlinson, sau Zayn Malik esti tratat ca pe o carpa, credema stiu ce zic.

-Cine e Louis?

-El.., spune facand semn catre baiatul ce intra urmat de Zayn in cantina. Oh, si, dah, era cine ma asteptam sa fie, Tomlinson, baiatul misterios. Acum era schimbat. Purta o maleta neagra, acoperindu-i bratele in intregime, asortata cu jeansii mulati negrii si tenisii albi. Dar nu tinuta lui ma impresiona ci faptul ca amandoi se indrepta spre masa noastra. Mina observand asta si-a lasat capul in pamant, lasandu-ma pe mine probabil sa ma ocup de amandoi in timp ce acestia se acomoda. Zayn se aseaza langa mine, iar Louis ia postul din fata mea, exact langa Mina.

-Buna! Spune Zayn amuzat din nou, adica pe bune ce era asa de amuzant? Ochii meii ii capteaza pe cei a lui Louis, avea privirea patrunzatoare, parea lipsit de expresivitate insa vazul il avea sincer. Acea pereche de ochi albastrii imi analiza cu atentie toate trasaturile.

Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum