(dedicat lui @xYeahxBlahxNupx pentru gentileta sa de a-mi citi,vota si deasemenea pentru comm beauty :) thanks love)
"I might never be your knight in shining armour
I might never be the one you take home to mother.
And I might never be the one who brings you flowers. But I can be the one, be the one tonight!
But if you like causing trouble up in hotel rooms
And if you like having secret randez-vous
If you like to do the things you know we shouldn't do, baby I'm perfect, baby I'm perfect for you
And if you luke midnight driving with the window down
And if you like going places we can't even pronounce
If you like to do whatever you been dreaming about
Baby you're perfect
Baby you're perfect for me! (..)"Louis' S Story!
Noaptea se lasa in soapta peste vazduh, privesc afara pe geam iar totul este mut. Nici o adiere de vant, nici un sunet imprejur, nimic, totul e pustiu, doar cateva lumini ce palpaiau usor pe strada intunecata. Totul era gol, precum sufletul meu, orice gol dinautrul meu era umplut de catre altul si de altul. Ma simteam pustiu, in general, fara vreun sentiment s-au vreun gand. Las totul deoparte, nu vreau sa ma gandesc la nimic, evit orice sentiment si decid sa mai iau o inghititura din sticla cu scotch. Privesc in gol, iar mintea imi zboara la el. Harry, imi repet imi minte. Degetele mele ating usor buzele, fiind inca prezent gustul mentolat. Zambesc in sinea mea, in minte venindu-mi cuvinte la nimereala incepand a fredonand fara sa tin cont, fiind inspirat de catre persoana sa.
I might...never be your...knight in shining armour,
Zambesc amintindu-mi de ochii sai patrunzatori.I might never be the one...huh..the one you take home to mother, cu siguranta! Ingan!
I might never be the one who....dah, who brings you flowes, niciodata nu imi vei permite. Rad vag!
But I can be the one, be the one tonight!
Oare as putea? Oare imi vei permite Harry? Huh! Suspin luand o alta inghititura.Dar as putea incerca, no? Fara sa gandesc de doua ori, prind cheile masini si ies afara din casa evitand comentariul lui Zayn, cum ca as fi beat si nu pot conduce. Dah, poate alcoolul era prezent in sistemul meu insa asta nu ma va opri din a-l vedea in aceasta seara. Conduc ca un nebun, parcand mai apoi in fata casei sale. Cobor indreptandu-ma spre usa, avand inca sticla cu tarie intre degete. Ciocanesc usor, insa dupa un moment de suspans,nu rasunde nimeni asa ca decid sa apas clanta ce deschide usa pasind inauntru. Pe canapea in sufragerie o gasesc pe Gemma, dormind dusa, cu Tv-ul aprins. Imi dau ochii peste cap si urc spre etaj, unde se afla camera lui. Era in jur de 1 noaptea, probabil dormea insa mi-ar placea sa il pot privi. Ajungand in dreptul usii ma impiedic provocand un mic geamat, intru apoi in camera iar spre dezamagirea mea el nu dormea, luminile erau aprinse iar apa de la dus se simtea puternic in urechile mele. Ma clatin intr-o parte sprijinandu-ma de tocul usii oftand usor. Atunci il surprind, paseste afara din baie, un singur prosop ii acoperea corpul. Picaturile de apa ii se scurgeau peste fata, piept, brate si picioare. Arata divin, tatuajele sale perfect structurate ii facea corpul sa arate sexi si provocator. Abdomenul sau bine format era incordat iar bratele sale pareau atat de puternice si atat de neatinse in acelasi timp. Ochii sai ii intalneste pe ai mei, ramane surprins si confuz, isi incrunta privirea si ramane pur si simplu nemiscat. Gura sa se largeste putin iar ochii devin cat mai patrunzatori. Niciunul nu spunea nimic, doar eram captivii in aceasta situatie, pana cand imi duc sticla la gura ranjind ,inghitind lichidul ce imi arde gatul insa cu care ma obisnuisem, vorbind mai apoi.
CITEȘTI
Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)
Fanfic"- Stop looking so attractive,i'm trying to stop liking you" "-Oh,come on! I'm tried to be the only one who puts the effort to keep a conversation alive." (then my head says,Who Cares After All? but in the same time my heart whispers,You do,s...