(14) Midnight Memories

565 44 34
                                    

autor:

Isi arunca unul altuia cate o privire timida si un zambet jucaus in timp ce isi impleticesc mainile pasind cu pasi zurlii in hotel.

-Va fi distractiv. Spune Harry la un moment ranjind intr-un fel diabolic. Louis ramane confuz pe interior deoarece nu stia exact faptul pentru care Harry a decis sa isi petreaca seara impreuna cu el. Straduindu-se cu greu sa schiteze un zambet doar pentru a nu lasa confuzia sa ii iasa la iveala. La receptie gaseste o frumoasa domnisoara insa totusi imbracata cat mai strident intampinandu-i cu o tava in care se afla o sticla de sampanie si doua pahare.

-Multumesc draguto! Ii se adreseaza Harry politicos, ca intotdeauna insa adaugand mai apoi un zambet vulgar in timp ce ii face cu ochiul. Aceasta zambeste la randul sau, iar Louis nu face nimic altceva decat sa isi arunce plictisit ochii peste cap. Pasind mai apoi in lift, ajungand la ultimul nivel al hotelului fiind imediat intampinati de un coridor frumos ingrijit de culoare gri inchis, pe o parte si de alta usii, fiind camerele. Tablourile pictate de pictori faimosii erau asezate peste tot sub forma de scara, alb-negru.

La un moment dat Louis se opreste in dreptul unei usii din capatul coridoriului, manevrand cheia si intrand inautru. Fiind imediat intampinati de o camera imensa, o fereastra ce despartea peretele de terasa ce se afla dincolo. Patul gigant era asezat frumos organizat in mijlocul incaperii, avand o oglinda cat peretele de mare la capatul sau. Un candelabru amenajat perfect, decora mijlocul camerei. Mici canapele erau asezate la capatul ferestrei, iar o masuta din sticla statea in partea din mijloc, determinand aspectul sa devina mult mai complex. Tablourile alb-negru erau prezente deasemenea si aici completand ambientul. Harry investiga camera cu ochii sclipitori, ranjind in sinea sa. Pentru Louis insa nu era ceva nou, deoarece nu fusese prima oara cand pasea inaurul incaperii.

-Iti place? Intreaba Louis entuziasmat.

-E draguta, pacat de frumusetea ei! Ingana Harry dupa cateva momente de tacere. Louis ramane surprins de comentariul acestuia insa prefera sa ramana tacut si sa il lase pe Harry cu investigatiile. Acesta paseste in baia imensa deasemenea privind in oglinda si aranjandu-si putin parul. Intorcandu-se mai apoi si observandu-l Louis stand rezemat de capatul ferestrei privind in gol.

-Hei, sa intamplat ceva? Intreaba Harry cu grija.

-Aah, totul in regula. Schiteaza acesta un zambet fortat. Se simtea inca stanjenit, in legatura cu toate cele intamplate in aceasta seara, dar nu numai. Ii era oarecum frica de reactia parintilor sai, stia sigur ca vor face ceva imporiva la decizia pe care el a luat-o. Insa cel mai important lucru era ca daca il vor ataca, atunci va trebui sa inceapa direct de la Harry, el stiindu-l pe Hazz atat de sensibil in legatura cu chestiia asta, atunci era sigur ca aceata va ceda imediat.

-Oo haide nu am decis sa imi petrec seara cu tine doar sa te vad bosumflat. Il tachineaza acesta, parca stiind ca pe Louis il macina ceva.

-Nu, serios? De ce ai facut-o defat? Raspunde Louis razand.

-Sa pot schimba atmosfera, as vrea sa am parte de o noapte a amintirilor. Deci in cateva cuvinte, sa ne distram. Ranjeste acesta in timp ce prinde sticla de sampanie sorbind o inghititura, apoi in numai doar o fractiune de secunda ridicand-o inspre directia lui si turnand putin in parul lui Louis.

-Oooooo, nu ai indraznit!
Bufneste Louis facand ochii mari.

-Se pare ca mi-am permis. Rade Harry in timp ce se indeparteaza parca avand impresia ca Louis se va razbuna. Ceea ce s-a si intamplat. Acesta ii smunceste sticla din mana turnandu-o toata in buclele sale, apoi lipindu-si corpul de al sau varandu-si mainile in parul sau ciufulindu-l.

Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum