(24) Belong To Me

422 37 25
                                    

I want you so bad..and you will never go back. You belong to me!

Harry's Story!

Razele soarelui se furisau lin printre draperiile trase usor. Ochii ma usturau puternic, si atunci decid sa imi ascund chipul intre perne, cautand cu bratul corpul ce trebuia sa fie adormit langa mine. Deschid posomorat un ochi, in cautarea mea disperata, observand ca locul de langa mine era gol.
Gem printre asternuturi atunci cand ceasul, ce anunta trezirea mea la ora 7, ma intampina cu zgomot puternic pentru auzul meu.

-Louis?
Vocea mea se face simtita, sperand totusi ca el sa fie in baie, s-au in oricare alt loc din camera mea. Insa raman imediat dezamagit, deoarece nu primesc nici un raspuns. Prind rapid telefonul intre degete, formand numarul sau, dupa doua apeluri vocea ce imi incanta mereu auzul, raspunde de fundal.

-Alo, Hazza!

-Ai plecat?
Evit alta discutie si il intampin imediat cu ceea ce vroiam sa stiu mai mult ca orice.

-Mmhm, da! Am avut ceva de facut, ne vedem astazi la scoala.

-Oh, sigur!

E tot ceea ce pot spune, inainte sa incheie apelul. Oftez ridicandu-ma din pat, facandu-mi rutina de dimineata, urmata apoi de un dus fierbinte. M-a las prada apei, ce se scurgea lin peste intreg corpul meu, relaxandu-mi toti muschii. Oh, da! Chiar aveam nevoie, seara trecuta a fost una fantastica. Eu si Louis am urcat la mine in camera, am jucat jocuri video, am ras si am glumit, deh, totul a fost pe baza defectelor mele. Ma rog, parul meu s-au eventual gropitele, ce el imi spusese ca adora asta la mine. Insa eu nu prea cred, orisicum am avut o seara cat se poate de normala, iar faptul ca eu si Louis am inceput practic o relatie la propriu imi trimite infurnicaturi in piele, beh, nu doar din cauza apei ce devine tot mai fierbinte, ci si a gandului ca eu, precum un barbat, voi avea o relatie cu el, ce se intampla defapt sa fie de acelasi sex.
Daca cineva vreodata in toata viata asta a mea, avea sa imi fi spus ca eu as putea acea relatii cu un baiat, l-as fi scuipat intre ochi.
Ma rog, toate se intampla cu un motiv, aceste sentimente deasemenea, trebuia macar sa incerc. Asta chiar daca din partea lui nu am avut un continut prea coeerent in legatura cu ceea ce simte, insa ma multumesc prin faptul ca ma vrea, atat de mult precum o fac si eu. Imi imbrac rapid jeansii si o maleta alba transparenta, avand in vedere ca se facuse catusi de tarziu. Imi iau paltonul negru, lung pana la jumatatea coapselor, deoarece iarna batea la usa, iar aerul de afara se schimba pe o zi la alta. Cobor scarile rapid, aruncand in cele din urma o privire in oglinda, avand parul prins intr-un coc in varful capului, deh, eram putin somnoros insa, o sa treaca atunci cand o sa il vad pe el.

-Harry?
Gemma ma intampina cu o voce somnoroasa.

-Aah, da, neata!
Ii afisez un zambet micut, avand in vedere ca eram naibi nerabdator sa ies odata pe acea usa si fugind precum un animal turbat pana la scoala sa il intalnesc pe Louis.

-Mda, micul dejun?

Spune aceasta aratand semn spre bucatarie.

-Nu am timp.
Schitez un zambet fortat, nu vroiam ca ea sa vada stresul de pe chipul meu, cel putin nu acum cand stia despre Louis. Beh, stia, oarecum, in mare parte.

-Dar Harry...

-Scuze Gemm, trebuie sa plec.
O intrerup imediat apucand clanta usii.

Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum