flash

244 26 3
                                    

-De ce morti mati te-ai oprit?

-Dar..eu...

-Esti un rahat de femeie, nu ti-am dat eu permisiunea.

-Dar..

-Dute dracu' de curva afurisita, continua sa faci ceea ce tocmai ai inceput, am nevoie de informatii.

-Omule esti al naibi de psihopat. M-am oprit deoarece intre ei momentan nu mai este precum o relatie falsa, adica stii tu? Am observat la Louis ca are sentimente, si da ai auzit bine, sentimente reale pentru el. Am incetat deoarece nu mai aveam ideei,stii tu? Adica nu mai pot publica asta, deoarece intre ei acum se infiripeste ceva. Nu stiu ce ar trebui sa fac, pentru ca clar nu pot arata lumii defapt ceva ce ei vad deja.

-Esti asa proasta. Asta e si contextul. Daca intradevar intre ei se intampla ceva, fa tot posibilul ca acel ceva....sa fie ucis.

-Tu vrei sa insinuiezi ca ar trebui sa public minciuni si sa ii despart?

-Mama' esti atat de idioata! Doar fa ceva in legatura cu asta, nu ii vreau impreuna, ii vreau striviti ca pe gandaci, mai rau chiar. Vreau ca oricare dintre ei sa ajunga sub tenisii mei, ai inteles asta?

-Da! Insa chiar ii urasti atat de mult?

-Nu e treaba ta, ii vreau la pamant, iar daca tu nu esti in stare sa imi aduci aceasta satisfactie, atunci o sa mi-o fac cu mana mea.

-D-dar..?

-Doar termina naibi odata cu acest dar, pari o curca beata si idioata. Ce mortii lu' tactu' nu ai priceput. Misca-ti naibi fundul si adumi informatii.

-Ihh, te urasc!

-Sentiment reciproc!

Flash
End ..

Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum