Selammmm yine ben geldim umarım beğenirsiniz. Beğenirseniz vote atmayı unutmayın cancağızlarım bir el atalım şu beğeni sayısına💖💖💖💖💖
________________________
Tik tak tik tak. Zaman aleyhimize işliyordu. Demir Karca ile bu mesajı atan kişiyi araştırtıyorduk. Bulamıyorduk. Saat sabahın dördü olmuştu ama hala numarayı ve numara sahibini bulamamıştık "o piçi bulman için sana hayal edemeyeceğin şeyler vaadediyorum. Hızlı ol hemen elimize geçirmeliyiz" dedi camdan bakarak telefonla konuşan Demir Karca. Bugün cenazeden sonra kar yağmaya başlamıştı ve asla durmadan çok fazla bir şekilde yağdığı içinde neredeyse bir metreye ulaşmıştı kar bu yüzden biz evden çıkıp bir şey yapamıyorduk.
Odada bir kaç volta attım. Oturup kendi kendime düşündüm kimdi bu? Bizim düşmanımız olmazdı düşmanlarımız bizi tanımazdı tanıyanlarda ölüydü zaten peki bu kimdi? Bilgisayarımı elime alıp numarayı yine araştırdım ardından o eğlence mekanının o gece ki kamera kaydına girdim.
İçeri girenler normal insanlardı ardından içeri giren bir grup kimsenin farketmediğinden emin şekilde kapıda ki adamları öldürmüşleri silah kullanmamışlardı direk boynunu kırıp yavaşça kapının arkasına sürüklemişlerdi ve içeri girdiklerinde gözlerine kestirdikleri iki kişiyi direk öldürmüşlerdi olayın planlandığı çok belliydi. Adam içeri giriyor Eylül'ü nişan alıyor ve pat. Sonra da kaçıyorlar. Adamların yüzünü bulduğumuzda Demir Karca bu adamları yakalattı ancak bir sorun vardı ki adamlar ölmüştü. Tek ipucumuz da birileri tarafından öldürülmüştü
Telefonum çaldı. Demir Karca ile bakıştık yavaşça gelip yanıma oturdu ardından bir elini belime koyup beni elimdeki telefonla birlikte kendine çekti. Elimden yavaşça telefonu alıp açtı ve sesi hoparlöre aldı "sana yeni bir süprizim var Seren" dedi telefonda ki ses kim olduğu anlaşılmıyordu ses tamamen mekanik bir hale getirilmişti. "Bundan sonra bir kız bir erkek olarak devam etmek istedim. Sıradaki kurbanım Utku" gözlerim fal taşı gibi açıldı hemen Demir Karca'ya baktım. Gözlerinden bir şey anlamak mümkün değildi. "Sen kimsin" dedi Demir Karca soğuk sesiyle onun sesini duyan biri şuan ne hissettiğini anlayamazdı.
"Oo Demir Karca ne yapıyorsun, beni sorma biliyorsun adam öldürüyorum işlerim var" derin nefes aldık ikimizde. Demir Karca'nın telefonunu elime aldım ve Utku'nun numarasını tuşlayarak görüntülü arama başlattım telefon hemen açıldığında karşımda Utku vardı. Saat zaten geçti ancak uyumamıştı yatağında yatıyordu. Kaşları çatık şekilde yüzüme bakıyordu ağlamıştı. İçeri geçtim "kusura bakma yanlışlıkla aradım nasılsın?" diye sordum saçmalamaya başlayarak "iyiyim yani iyi olmaya çalışıyorum güzelim sen?"
"Bende, Utku kendine dikkat et tamam mı? Evden çıkma bizimkilerin yanında kal"
"Herkes evine dağıldı bende evime geçtim en sonunda ama dikkat ederim merak etme iyi geceler" dediğinde telefonu kapattım. İçeri geçtiğimde Demir Karca'nın elinde tuttuğu telefondan konuştu karşıdaki "bir dahaki ölümde görüşürüz "dedi ve telefon kapandı.
Yüreğime bir ateş düşmüştü "ölüyor, Utku ölüyor bir şey yapmamız lazım"
Telaşlandım. Demir Karca bir kolunu bana sardı ve telefonundan birini aradı sonra başka birini daha ve başka birini daha... Korkuyordum endişeliydim ancak nedensizce bu adamın kolları bana güven veriyordu. Kimseye kolay kolay güvenmezdim peki bu adam nasıl oldu da bir kaç ayda bu kadar yakınıma geçebildi. Kolları beni rahatlatıyordu normalde insanların bana sarılmasından pek hoşlanmazdım ama bu adam bana sarılınca hoşuma gidiyordu. Ne oluyordu böyle?
Başıma küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktı ardından mutfağa gitti. Oturma odası be mutfak birleşik olduğu için ne yaptığını görebiliyordum bana yine papatya çayı yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BAŞINA
RomanceÖzgürlük için her şeyi göze almış bir katil. Güçlü, yenilmez, soğuk bir kadın. Özgürlüğünün anahtarı ise yıllarca koruyacağı en az onun kadar güçlü olan o adamı öldürmek. Peki neden insanları gözünü kırpmadan öldüren bu katil bu adama kıyamıyor?