9- İYİ ADAM

49 28 9
                                    

Bayanlar baylar hepinize merhabaa🥳🥳

Yeni bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz💖

________________________

Eğleniyordum canım, hemde ne eğlenmek. Cinayet yoksa bende yokum kardeşim

Demir Karca ortalığı karıştırdıktan sonra mekanın yarısındakilerin yüzü sinirden kıpkırmızı olmuş boynundaki damarları belirginleşmişti ama mekan Demir Karca'nın olduğu için hiç kimse bir şey yapamıyordu.

Ah ne acı 🥲

Demir Karca bir kaç kişiyle kumar masasına oturup oyun oynamıştı ancak ben katılmamıştım çünkü bu saçma oyunlara dair en ufak bir fikrim yoktu. Gece boyunca dikkatimi çeken tek şey mekanın barıydı. Kokteylileri çok güzeldi ve kafam hafiften güzel olmaya başlamıştı bile. Beynim uyuşmuştu ama kendimi ne kadar durdurmaya çalışsam da can sıkıntısından dayanamayıp içiyordum

Barmenden bir tane daha istedim. Bir tane daha. Bir tane daha. Ve bir tane daha...

Bir tane daha içki söylediğimde adam dik dik bana baktı "emin misiniz hanımefendi? Bakın şuana kadar iki şişe bitirdiniz neredeyse" dediğinde güldüm, adamın saç rengi sarıydı. Ne boktan bir tonu var böyle

Adama bakıp gülerken adam gözlerini benim arkamdaki bir hizaya sabitledi ve başını aşağı yukarı sallayıp biraz öteye gitti. Bu an yaşanmış gibi hissediyordum. Dejavu?

Bu anı daha önce de yaşamış olmama güldüm ardından bir el omzuma dokunduğunda kimin dokunduğuna baktım. Kim lan bu adam?

"Hayırdır?" adam başını iki yana salladı. Ne vardı şimdi bunda. Deli mi ne

"Seren niye kahkaha atıyorsun?" dediğinde kaşımı çattım "kahkaha atmıyorum ben gülüyorum" dediğimde o kaşlarını çattı "kahkaha atarak gülüyorsun"

"Hayır sadece gülüyorum aptal aptal konuşma" dediğimde başını salladı. Akşam akşam çattık ya! "sen kimsin?" dediğimde "Demir ben Seren, Demir Karca" bu adam kimdi ya? Başımı iki yana sallayıp dilimi damağıma vurdum bir kez "tanımıyorum ben seni" kaşını yine çatıp etrafına bakındı ardından bana doğru eğildiğinde sanki bir uzaylıymış gibi baktım adama. Cidden uzaylı olsa ne komik olurdu, antenler falan. Güldüm ama kahkaha atmadım , atmış olabilirim aslında, bilmiyorum

Demir denen adam bana yaklaştı ardından dudaklarını çıplak omzuma değdirdi, küçük bir buse kondurup geri çekildiğinde yüzüme baktı "şimdi tanıdın mı?"


🥂🍾🥂

"Sen cidden delirdin Seren, bir içki insanı bu kadar değiştiremez" dedi adı Demir olan adam. Önce kendinin Demir olduğuna beni ikna etmiş sonra da beni bu otel odasına getirmişti "niye otele geldik" dediğimde bana baktı "ne yapacaksın bana burda" diye gözlerimi açıp sordum. Ne yapacaktı bana burada. Çok ayıp.

"Ne yapacağım Seren sana yatmaya geldik işte" dedi şaşkın gülüşlerinin ardından. Büyük şaşkınlıkla adama baktım "yatacak mıyız? Sen ve ben. Çok ayıp" dediğimde bu sefer cidden güldü. Deli miydi ne.

Ayağımın yere değmediğini hissettim, bu koca adam beni kucağına mı almıştı? "senin kucağında ne işim var benim pis sapık" diyerek inmeye çalıştım ama inemedim "Seren sen arabada uyuyakaldın ya sonra ben seni uyandırdığımda bana ağza alınmayacak küfürler ettin sonra kucağında götür ben yürüyerek gelmem dedin, hatırlamıyor musun?"

Baş parmağımı zorlukla kaldırıp kendime çevirdim "ben mi küfür ettim? Cık cık cık çok ayıp bir daha böyle yapmamalıyım" başını salladı "bencede Seren yapmamalısın" dediğinde gülümsedi. Ne güzel gamzeleri vardı bu adamın, elimi kaldırıp gamzesine dokundum, hemde gerçekti gamzesi "çok güzel gülüyorsun hemde gerçek" dediğimde yine anlamaz şekilde güldü "seni kocam yapayım mı?" dediğimde şaşkınlıkla bana baktı "cidden bir daha içmemelisin" dedi "böyle güzel gülen adama nikah basarım kocam yaparım" dediğimde başıyla onayladı "tamam bana uyar ne zaman kocan yaparsın beni" omzumu silktim "önce evlilik teklifi" dedim ve ellerimi yüzük kutusuymuş gibi kullanarak ona doğru tuttum "evlenelim mi?" dedim büyük bir heyecanla inşallah kabul ederdi "hiç romantik değilsin sen evlenemeyiz sen çocuklarımla ortada bırakırsın beni" dediğinde şaşırdım "hayır bırakmam" dedim "ben çok romantiğim bak" diyerek dudağını öptüm.

TEK BAŞINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin