2. Zapomnij

55 5 1
                                    

Za 12 minut 23, czy dałam się wyciągnąć na kolejną durną imprezę? tak owszem, nie odmówiłabym Rosé imprezy bo musze ją pilnowac, ponieważ jak ona sie nawali to odwala naprawdę pojebane rzeczy, ostatnio wyszła z domu w którym odbywała się impreza, weszła do domu sąsiadów, weszła do byle jakiego pokoju z łóżkiem i zasnęła.

Postawiłam na dość normalny ubiór, biała koszulka i czarna bomberka oraz zielone bojówki, buty jakieś zwyczajne Nike dunk low, chociaż zwykle noszę adidasy.

Gdy z Rosé byłyśmy już na miejscu poszłyśmy coś wypić ja wzięłam piwo a blondynka drinka, usiadłyśmy na kanape i piłyśmy, po chwili Rosé oznajmiła ze idzie do toalety więc zostałam sama, widziałam sporo znajomych twarzy a jedną najbardziej, to była dziewczyna która strasznie mi się podobała miała na imię Momo była najlepszą przyjaciółką, mojej przyjaciółki Nayeon chociaż nigdzie jej nie widziałam i to było dość dziwne bo wszędzie chodzą razem. Wpatrywałam się w krótkowłosą dziewczyne dopóki nie usłyszałam głosu- Zapomnij - był to znajomy głos aż w końcu wiedziałam kto to jest, to była Jennie jeszcze jej tu brakowało, czemu ona jest wszędzie gdzie ja? - O co ci chodzi?- Powiedziałam z lekką irytacją.
- Widzę jak na nią patrzysz, ale nic z tego nie będzie- Żałośnie się uśmiechnęła i usiadła koło mnie
- Czemu niby? - Przewróciłam oczami  - Nie słyszałaś że podobno chodzi z Nayeon? Przykro mi ale takie jest życie Laliska. - Nie odpowiedzialam jej już na żadne słowo które do mnie powiedziała, było mi przerażająco smutno, miałam nadzieję że pomiędzy mną a Momo może coś być bo ostatnio się do siebie zbliżyliśmy, nie mówiła mi że łączy ją coś z Nayeon.

Jennie siedziała koło mnie i nagle przyszła Rosé, widziałam jej twarz, widziałam to że jest strasznie zdziwiona tym że ja i ta lalkara siedzimy obok siebie i się nie wyzywany.

Reszta imprezy była naprawdę spoko, nawet był tam Hyunjin z Seungminem. Nie wiem czemu nie mówili że idą. Ale to nie ważne, Rosé znowu się nawaliła bo prawdopodobnie kiedy ja rozmawiałam z Seungminem ona poszła do Jennie I zaczęły razem pić. Dlatego teraz dziewczyna spi u mnie w domu na moim łóżku.

Sory że takie krótkie, ale nmg pisać dalej bo idę na rodzinny obiad. Dzięki za czytanie

"From Hate To Love" | Jenlisa |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz