Godzina? Sama już nie wiem, widzę podwójnie tak jak prawie wszyscy, kolejny głupi pomysł Chaeyoung? Tak dałam się namówić na imprezę żeby jej pilnowac ale zmusiła mnie do picia a potem już sama nie wiedziałam co robię. Aktualnie tańczę z Chaeyoung na parkiecie, byłam już zmęczona więc chciałam iść usiąść, tylko najpierw musiałam poinformować o tym dziewczyne -Chaeyoung idę odpocząć bolą mnie nogi- dziewczyna tylko przytaknęła a ja od razu poszłam usiąść, nie wspominałam o tym ale Chaeyoung chciała żeby Jennie też tu była ale ja w sumie chyba też w sensie nie chciałam jej zostawiać samej u mnie w domu więc zgodziłam się żeby poszła z nami ale jak na nią patrze to chyba to był błąd, widziałam jak dziewczyna ledwo co trzyma się na nogach, wiedziałam że ma słabość do alkoholu ale ze aż taką?
Usiadłam na kanapie w pomieszczeniu bez ludzi, muzyki i tych ich krzyków. Siedziałam z zamkniętymi oczami aż usłyszałam kroki a po chwili głos -Czemu siedzisz tu sama?- nic nie mówiłam więc dziewczyna usiadła koło mnie -Co chcesz?- w końcu coś powiedziałam -Tylko chce pogadać- czułam jak dziewczyna nerwowo rusza nogą -Tylko to?- otworzyłam oczy i zobaczyłam że dziewczyna wygląda jakby zaraz miała się zrzygać -Możemy wrócić do domu?- dziewczyna spytała. Ale ja chciałam zrobić jej na złość -Nie bo zaraz wracam do Chaeyoung- poczułam jak dziewczyna wstaje -W porządku to poczekam- chciała już iść ale złapałam ją za dłoń -Żartowałam, możemy już pójść- trzymałam jej miękką i gładką dłoń i wcale nie chciałam jej puszczać, dziewczyna podeszła bliżej i zaczęła się do mnie zbliżać a ja nie wiedziałam jak zareagować, najpierw chciałam pomyśleć że robi coś innego ale teraz wiem że gdy patrzałam w jej oczy dałam jej znak że tego chce, jej twarz i moją dzieliło zaledwie pół centymetra aż ktoś wszedł, Jennie odskoczyła do przodu w sensie na mnie a ja złapałam ją za biodra i przez to nasze usta się złączyły. Moje oczy były szerokie tak jak nigdy jedyny punkt w jaki patrzałam to jej kocie oczy po których mogłam poznać że też była w szoku -CO JEST DO CHUJA- krzyczała Chaeyoung.
CZYTASZ
"From Hate To Love" | Jenlisa |
Romance"Czemu wyglądasz jakby cie chińczyk pomiętolił i wypluł?" | "Jak z Tajlandi to na sto procent ladyboy, weź nie właz do damskiej toalety zobku"