Gdy Jennie i jej "chlopak" wsiedli do samochodu przez całą drogę byłam cicho. Jungwon przeciwnie mówił dużo żebym nie czuła się nieswojo, cisza byłaby dziwna i niewygodną. Wyszliśmy z samochodu i weszliśmy do kina, Jungwon kupil bilety i poszliśmy na dużą sale, Jungwon i San usiadli koło siebie a ja musiałam usiąść koło Jennie, ale widocznie nie tylko mi to przeszkadzało. Teraz właśnie mogę zobaczyć że "chlopaka" Jennie łączy coś z Jungwonem, siedzieliśmy chwilę I czekaliśmy aż zgasną światła i włączy się horror. Jungwon i San byli zajęci rozmowa a ja wgapialam się w ekran na którym leciał tak straszny horror że nawet ja się czasem bałam, położyłam rękę tam gdzie nie powinnam, na siedzenie Jennie ale nic nie wyczułam a raczen nikogo nie wyczułam próbowałam wołać Jungwona ale on nie słyszał -Cholera..- jęknęłam cicho i dalej oglądałam, Jennie nie przychodziła i nie przychodziła aż było mi dziwnie że nie wraca, postanowiłam jej poszukać nie wiem czemu ale coś mi kazało. Wstałam I wyszłam a to akurat zauważył Jungwon, gdy wychodziłam z sali to wstał i poszedł za mną. Pierwsze miejsce gdzie może być Jennie to łazienka weszłam do łazienki ale nic ani nikogo nie słyszałam, gdy mialam wychodzić usłyszałam lekkie pociąganie nosem, odwróciłam się i zapukałam do kabiny, po chwili otworzyła się w ja zobaczyłam leżąca Jennie -Co do kurwy..- szybko podeszłam do Jennie I przy niej przykucłam -Lisa.. pomóż..- wyciągnęła bezsilnie jedna dłoń a ja ją złapałam, ale na moje szczęście Jungwon wszedł do łazienki, tak do damskiej.. ale czy to go obchodziło? Nie sądzę.
Chlopak wszedł do łazienki i wolał moje imię, a ja kucałam przy Jennie trzymając jej ciepłą dłoń, wołania ucichły. Gdy odwróciłam głowę zobaczyłam Jungwona z twarzą jakby dowiedział się czegoś czego nie powinien wiedzieć, po prostu stał i patrzał na moją dłoń złączona z dłonią Jennie, miał szeroko otwarte usta oraz oczy -Zamknij ta buzię bo ci coś wleci, poza tym pomóż mi coś się dzieje Jennie- chlopak szybko się otrząsnął i wziął Jennie, okazało się że zasłabła ponieważ nie jadła nic przez ponad 5 dni.
CZYTASZ
"From Hate To Love" | Jenlisa |
Romance"Czemu wyglądasz jakby cie chińczyk pomiętolił i wypluł?" | "Jak z Tajlandi to na sto procent ladyboy, weź nie właz do damskiej toalety zobku"