Gdy Chaeyoung spała ja siedziałam w kuchni i przeglądałam zdjęcia na instagramie, nie chciało mi się spać poza tym nie chce kłaść się obok Chaeyoung bo ona chrapie, a na kanapie nie zasnę bo jest niewygodna. Jezu muszę kupić nową kanape. Wstałam z krzesła na którym siedziałam ostatnie 20 minut, miałam takie mrowienie w nogach ze musiałam aż skakać najpierw na jednej a potem na drugiej nodze. Postanowiłam że ubiorę buty i wyjdę na dwór, była ciepla noc więc jedynie ubrałam bluzę i wyszlam z domu, miałam nadzieję że Chaeyoung się nie obudzi. Uśmiechałam się na myśl jaka ona jest śmieszna jak jest pijana, jak wrocilysmy do domu ona powiedziała że mam zrobić jej kanapki. Gdy poprosiłam ja żeby pokroiła chleb to zamiast kroić chleb kroiła mi blat. Przestałam się uśmiechać i rozmyślać o przyjaciółce gdy usłyszałam krzyki które wydobywały się z uliczki obok, szybko sprawdziłam co się tam dzieje, próbowałam być jak najciszej Gdy zobaczyłam co się tam dzieje zamarłam.
Była tam jakas dziewczyna i chłopak który ja bil, szybko podbiegłam, a gdy spojrzałam na dziewczyne to okazało się że to Jennie, nawet jeżeli jej nienawidzę to jej pomogłam. -Hej zostaw ją!- Wykrzyczałam do chłopaka a gdy on mnie zobaczył od razu odbiegł, chociaż ledwo co biegl bo był pijany, tak samo jak Jennie. -Wszystko w porządku?- podeszłam do dziewczyny a ona nic nie mówiła było widać jak bardzo jest nawalona, wzięłam ja na plecy i poszłam do domu. Nawet jeśli jej nienawidzę to taka nie bede, wzięłam ja do swojego domu i polozylam w pokoju u góry, mogłam tam pójść spać ale nie lubie tego pokoju. Otworzyłam okno a dziewczyna poszła od razu spać.
Wybaczcie że nic nie wrzucałam ale mi się nie chciało..
CZYTASZ
"From Hate To Love" | Jenlisa |
Romance"Czemu wyglądasz jakby cie chińczyk pomiętolił i wypluł?" | "Jak z Tajlandi to na sto procent ladyboy, weź nie właz do damskiej toalety zobku"