İlk konserimizi kazasız belasız atlattık çok şükür. Şimdi anlarla sohbet aşamasındayız. Anksiyetem tutmadı. Çok mutluyum bu yüzden lafa bacımlada konuştum söylemeyecek diğerlerine. Nabi unnie ve bangchan oppa o olaydan sonra hiç konuşmadılar. Konuşmayı geçtim birbirlerine bakmadılar bile.
Han yanıma geldi ve kulağıma doğru fısıldadı.
"Minnie birşey diyebilir miyim daha doğrusu birşey sorcam"
"söyle oldu"
"II bugün bizim yurda gelsene pijama partisi yaparız"
Hana döndüm. Ellerimi göğüslerinin hemen yanına koyup
"Bunu sonra konuşalım malum şuan pek müsait değilim""tamam yani kabul ettin"
Gözlerimi devirip önüme döndüm neyseki kimse görmemişti. Bir kişi hariç. Minho. Bildiğimiz lee know. Bu niye beni dikizleyip duruyor ya Allahım kafayı yiyecem yaa.
Konser bitimi kuliste
"Çoğk yorulduuum ayaklarım ağrıyoooo" diyerek kendimi koltuğa attım.
"Minnie, sana sorduğum sorunu cevabını alamadım ben" han
"lan öküz niye bağrıyon herkesin içinde" diyerek yanımdaki yastığı kafasına fırlattım. Fırlattım fırlatmasınada bu kez herkes bize bakmaya başladı.
"ne sorusu" nab
Sessiz kaldık.
"bir açıklama bekliyoruz" lara
Yine sessiziz
"evet açıklama yoksa ikinizide teker teker sorguya çekecem" hyun
"han sen Bi gelsene" min
"Hayır efendim gelemez" chan
"nedenmiş o" min
" çünkü bu şekilde merak ettirip sonra başka bir yere çekip gidemezsiniz" nab
"aaa yoksa sizin biricik sırrınızımı yayayım" min
"ne sırrı" jeon
"hani aptal yerine konulsakta bizde burdayız" eun
"siz" nab
"evet biz bizzat biliyoruz" han
"yook" bir adım geri çıktı chan oppa "bunu yapamazsınız"
"Bal gibide yaparım, hem hangi soru söyleyim koz kalmasın" min
" evet millet soru pijama partisi yapalımmı idi" han
"peki sır" diye Nabi unnie ve bangchan oppayı süzdü seungminin bakışları.
"yok o çok özele girer söylemiyim" min
"konserden önce prova odalarından birinde öpüşmek özele giriyor evet bencede söy-le-meyelim de Ama ben söyledim" hay ben senin ağzına han öylemi söylenir bu (dikkat bu sahne anırılarak yazılmıştır skzskzskzskzskz ve s-class dinlenerek)
" ne" diyerek ağzını kapattı felix" ben size inanmıyorum"
İkisininde yüzünde üzgünümsü suçlu bir ifade vardı.
"ehm madem bütün sırlar döküldü bende söylim" bütün gözler artık diyen aranın üzerindeydi.
" SAKIN YANLIŞ ANLARLAR" diye çıkıştı han.
" benden günah gitti söylemeyecem"
Şöyle bir nefes verdim.Çok kısa farkındayım ama toplamam gereken bir oda ve listeleme gereken kitaplar var byeee💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal et
Fanfictionİdolüm sensin -minho ile hayal et DİKKAT BU HİKAYENİN KONU İLHAMINI 0aNimecixX den ALDIM. O HİKAYEYİDE OKUMAK İSTERSENİZ OKUYABİLİRSİNİZ ^ ^ ^ "O neydi peki" diye bambaşka bir soru yöneltti. "Ney neydi" hayır bu sefer mala yatmıyordum cidden anlam...