Ağrıdan Çatlayan bir baş.
Ağır ağır açılan göz kapaklarım.
Gözlerimin içine bakan bir adet minho.
Aceleyle ayağa kalkıp doktor çağıran minho.
Çığlıklarım...
Haykırışlarım...
Doktordan önce odaya dalıp dirseklerini başımın kenarına dayayarak üstüme eğilen ve alnımın ortasına kocaman bir öpücük bırakan minho.
Terleyen avuç içlerim ve bağlı olduğum cihazlardan yükselen sesler.
Hareket ettirememekten ziyade deli gibi etrafa savurduğum ellerimi tutan bir hemşire.
Görüş açıma giren bir doktor
Koluma saplanan bir iğne.
Yavaş yavaş sakinleşmem.
Ter içinde kalmış saçlarımda dolanan bir el.
Kapatmamak için uğraştığım gözlerimin kapanması.
Saliselerin saniyelere dönüşmesi.
Dakikaların çok gelmesi, boş gelmesi.
Kulağımın arkasına sıkıştırılan saç tutamı ve ılık bir nefes sesi
Belli belirsiz duyduğum "lütfen uyan artık gözlerine bakmayı özledim" kelimeleri ve tekrar o karanlık uykuma dalışım.
***
Tekrar gözümü açtığımda hava kararmıştı.
Kendi inlemelerime uyandığımda odada tektim.
En son ölüm gibi soğuk gelmişti. Öldüğümü, ölmek üzere olduğumu, ölüm kelimesine daha bir yaklaştığımı hissetmiştim.
Üşümüştüm.
Titremiştim.
Ama uyandım
Kafamı yanımdaki komidinin üzerinde duarn saate çevirdim.
21. 45
Kapının açılmasıyla irkilerek o tarafa döndüm.
Minho...
Gelen yüzü sirke satan ama beni görünce hemen yanıma koşan minhoydu.
Üzgün olan ve onu görmeyi hiç beklemediğim bir şekilde gözleri dolu olan minho.
"minnie iyimisin" diye sormuştu uzaktan gelen boğuk bir sesle.
"iyiyim minho"
"bir yerin ağrıyo mu" diye saçma bir soru daha yöneltti.
"başım ve midem ağrıyo sadece"
"iyi iyi"
"minho"
"efendim minnie"
"sana noldu minho yokluğumda eski minhoya naaptın benim minhom nerde ben bu minhoyu sevmedim hiç" az da olsa artık yükseldmiştim ya yeterdi artık sabahtan beri saçmalıyordu.
Tek elimi hafifçe kaldırıp minhonun saçlarına dokundum.
"yoo minnie ben gayet iyiyim ayrıca senin bildiğin minho mu? Ayy çok saçma ben hep bu minhoydum senin bildiğin minho asıl sahte minhoydu"
Gözlerim batmaya, genzim yanmaya başlamıştı.
"ne yani beni bunca zaman kandırıyomuydun"
"evet efendim kandırıyordum bir mahzurumu var"
Artık ağlamaya başlamıştım.
"VAR MİNHO!? SORUN VAR MAHZURU VAR SABAHTAN BERİ GEÇMİŞ KARŞIMA SAÇMALIYORSUN ZATEN CAR CAR İYİMİSİN YA SEN KENDİNDE MİSİN İÇTİN Mİ KAFAN MI GÜZEL MİNHO SENİN? BENİM MİNHOM BU DEĞİL BENİM TANIDIĞIM LEE BU DEĞİL ASLA OLAMAZDA SEN YOKLUĞUMDA KEÇİLERİ FALAN MI KAÇIRDIN YA NE BU TAVIRLAR!!? " sonunda patlamıştım artık bu neydi ya şimdi ne olmuştu yokluğumda.
Kapı gür bir sesle açıldı ve içeri bizim grup tam olarak dalmış bulundu.
" noluyo burda" chan oppa konuşmuştu.
"YETER MİNNİE DİMİ HANİ YETER KAFAM GÜZEL FALANDA DEĞİL İÇMEDİM DE AYRICA SENİN MİNHON YOK ÖYLE BİR ADAM YOK ARTIK ALIŞ BUNA O ADAM ÖLMEK İSTEDİ YOKLUĞUN AĞIR YAŞAMASI GÜÇ GELDİ O ADAMA BENDE ÖLDÜRDÜM TAMAM MI ARTIK YOKUM BEN UZAĞIM SENDEN DAHA İYİ OLABİLİRSİN ARTIK ÇÜNKÜ VARLIĞIM SANA BİR ZARARKEN DAHA FAZLA DURAMAM YANINDA LÜTFEN ANLA ARTIK TAMAMMI SENİ KORUMAYA ÇALIŞIYORUM!!!"
ne ne saçmalıyodu bu
" NE SAÇMALIYOSUN YA SEN VARLIĞIN BANA ZARAR MIYMIŞ? OLSUN KARDEŞİM HATTA ZARARLARIN EN BÜYÜĞÜ OLSUN ÖLMESİN O MİNHO YAŞASIN ÇÜNKÜ BEN O MİNHOYA TUTUNDUM 6 YAŞINDAYKENDE O MİNHOYA VURULDUM 24 YAŞINDA DA O MİNHOYA VURULDUM BEN SENİ BANA ZARAR VERDİĞİNİ BİLE BİLE SEVDİM MİNHO ŞİMDİ KARŞIMA GEÇİPTE BEN ARTIK YOKUM DİYEMESSİN YA BEN BUNA İZİN VERMEMEM ASLA İZİN VERMEM CANIMIMI YAKIYOR SENİ SEVMEK YAKSIN ÇÜNKÜ ARTIK DAYANAMIYOTUM TAMAM MI DAYANAMIYORUM"
"Ne - minnie ne demek bu 6 yaşında ne noldu şimdi e benimi s-seviyosun şimdi sen ben anlamadım nolmuşki ne"
Daha çok ağladım terledim böğürdüm ağladım
"KAHRETSİN TAMAM MI ALLAH BENİ DE KAHRETSİN SANA OLAN BU BAĞLILIĞIMIDA KAHRETSİN ANLAMIYOMUSUN KADIN YA DELİ GİBİ AŞIĞIM SANA BEN AŞKINDAN ÖLÜYORUM HATTA AMA SEN HÂLÂ SENİ BIRAKABİLECEĞİME İNANIP BENİ AZARLIYOSUN - Görmüyormusun ya gözünün önünde eridiğimi gözlerine kitlenip kaldığımı senin bana bir bağımlılık haline geldiğini görmüyor musun"
Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Özür dilerim tamam mı yıllarca sana kör davrandığım için özür dilerim" tekrar hıçkırdım.
"sen peki?"
"ne ben" dedim iç çeke çeke.
"seviyormusun-" bunu sorman tam bir aptallık lee
Arkaşlar ben daha fazla daynamayacağım kimse kusura bakmasın.
Derin bir nefes çekmemle birlikte tekleyen kalbimi yok sayarak hafifçe öne eğildim.
"ne?" diye sordu benim aptal lee'm
Bir elimi ensesindeki saçlar atıp hafifçe bastırarak dudaklarımızı birleştirdim.
Veee evett bölüm sonu gelmiş bulunmakta hdogxıtsotsi voahhhhh çok iyiydi diyemeyeceğim ama iyiydi bence ya chringe olmuş olabilir biraz ama kusura bakamyınız lütfen oppacı kesinlikle değilim zaten eğlencesine yazılmış bir kurgu bu o yüzden lütfen saçma sapan yorumlar yapmayınız
Ha şunu demiyorum eleştiri tapmayın hiç yorum yazmayın demek falan değil amacım ki zaten eleştirilere her zaman açığım umarım anlatabilmişimdir seviliyorsunuz💐
En uzun bölüm oldu bu 710 kelime 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal et
Fanfictionİdolüm sensin -minho ile hayal et DİKKAT BU HİKAYENİN KONU İLHAMINI 0aNimecixX den ALDIM. O HİKAYEYİDE OKUMAK İSTERSENİZ OKUYABİLİRSİNİZ ^ ^ ^ "O neydi peki" diye bambaşka bir soru yöneltti. "Ney neydi" hayır bu sefer mala yatmıyordum cidden anlam...