Bölüm33: Kurtar Beni

29 2 0
                                    

"yardım edin" diye inledi küçük oğlan dudaklarının kenarındaki kanı silmeye çalışmıştı ama kana bulanmış eli, ağzını daha fazla kana bulamıştı.

Sol elinin parmaklarını içe kıvırmış neredeyse dışarıda atan kalbini tutuyordu, sanki kanamayı durdurabilecekmiş gibi.

Bu durumda ağlamak bir  çözüm değildi evet ama göğüs kafesindeki kurşunla yapabilecek daha iyi bir şey bilmiyordu.

Erkekler ağlamaz!

Sen niye her fırsatta ağlıyorsun?

Biz sana böyle mi öğrettik lan?

Erkek adamsın sen az oturaklı ol!

Kulakları babasının sesiyle çınlarken, gözlerinin önünde yine o sahne belirdi.

Sıkı sıkı kavradığı kemerle vuruyordu babası ona...

Baba yapma
Vurma baba
Canım acıyor baba
Canım çok yanıyor
Morarıyor sonra arkadaşlarım soruyor
Yalvarırım acı bana baba

Kanlı eli bu sefer kulağını buldu. Koparmak istercesine sıktı.

Hâlâ ağlarken son bir umut tekrar haykırdı "YARDIM EDİİNN!!" İçinde bulunduğu eski kulübenin duvarları sallandı.

En son gözleri kayarken o nemli zemine cenin pozisyonunda uzandı.

Gözleri kapanmadan önce de onun ismini sayıkladı "Minnie, yalvarırım gel" kıkırdadı ama daha çok acılı bir yakarıştı bu "tekrar gel ve kurtar beni" son bir damla gözyaşı onun için düştü, yanağından süzüldü ve göz kapakları örttü gözlerini.

(...)

Annesi çağırmıştı miniğini "güzel kızım"

Ne zaman annesi onu böyle çağırsa işkence görürdü. Severmiş gibi yapıp canlı canlı gömerdi kızı her gece. (psikopat👍)

Kız ise her seferinde gülerdi, kahkaha atardı.

Yine kıkırdayarak gitti annesinin yanına.

"Gel bak sana ne göstereceğim" neşeli bir sırıtış belirdi kadının yüzünde. Kız hiç istemese de oturdu annesinin yanına

Sonra bir video başladı kırık telefon ekranında

Onun görüntüsü döndü ekranda "Minnie" diyordu yaşam kaynağı "tekrar gel ve kurtar beni"

Üstelik sol yanından oluk oluk kan akarken sayıklıyordu kızın ismini.

Kızın göğsüne bir yumru oturdu, ağır geldi yaşamak,

Ancak yapamadı hiçbir şey; ağlamaya başladı sadece, hıçkıra hıçkıra ağlamaya...

Gözler kapandı, video bitti.

Artık çok geçti, bu oğlana yetişemezdi

Sebepsiz yere geçmiş bölümü yazarken acayip bi geriliyom normal miii
Neyse keyifli okumalar aşkolarr
Yıldıza basmayı unutmayınnn

Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin