Bölüm 26: Teşekkürlerin En Büyüğü

159 10 15
                                    

(Selamlar naberr lafı çok uzatmayacağım biraz zaman atlayarak yazacağım çünkü minniemiz yatak döşek yatarken hikaye çok sıkıcı bence o yüzden şu bahsettiğim ödüller varya hani minnienin şaşırıp kaldığı ve sonrasında minhoyla dans odasında uyuyup uyanınca fenalıklar geçirdiği ha işte o ödüllerin verileceği ödül törenine atlıyorum Keyifli okumalar)

Bu gün çok yorulmuşsaan

Her yerde arayıp yine de bulamamışsan

O seni unutmuş, sen unutamamışsan

Kalbinin kuşu uçmuş sen tutamamışsaann

Bağıra çağıra chan oppaya zorla açtırdığımız bu şarkıya eşlik ediyorduk kızlarla beraber.

Ödül törenine gidiyorduk. Özel şöförümüzün karısı doğum yaptığı için ve JYP oppamız bize 24 saat içinde yeni şöför atamadığı için arabayı chan oppa kullanıyordu.

Erkekler takım elbiseleri içerisinde aşırı karizmatik duruyorlardı. Biz kızlar olarak rengarenk elbiseler giymiştik.

Stilistimiz bize bu günlük istediğimiz şeyleri giymeniz için izin vermişti

Benim elbisem buz mavisiydi. Dizimin altına denk gelen kumaşı, omuzlarımdan yere kadar uzanan tül parçaları ve çokta derin olmayan göğüs dekoltesitle bence aşırı zarif bir elbiseydi.

Zaten aynaya bakmamış olsam bile minhonun bana bakınca ışıldayan gözleinden anlardım çok güzel olduğumu.

Haydi gel, haydi gel içelim

Derdini al da gel haydi gel içelim

Bu evrende bir tozsun tarih seni unutsun

Haydi gel içelimm

Son kısımını lara ile ikimiz bağırarak söylediğimizde araba durdu.

Gazeteciler, spikerler herkes bizim başımıza toplanmıştı.

Minhonun koluna girip içeri doğru emin adımlarla yürümeye başladım.

Omuzlar dik. Çene yukarıda. Bakışlar karşıda.

Sevgili olduğumuz resmi olarak açıklanmamıştı daha.

Kendimizi en sonunda arka kulise attığımızda hepimiz derin bir nefes verdik.

"yorucu falan ama idol olmayı çok seviyorum ya" dedim

"Valla ne yalan söyleyeyim bende" diye bana katıldı lara.

Makgözler, kuaförler, son dokunuşlarını yaparlen kalbim ağızımda atıyordu.

Çok, çok heyecanlıydım.

Minho yanıma felip kafamın tepesine ufak bir öpücük kondururken "Sakin ol nie"

Tam bir şekilde ona döndüm "Nasıl olayım know az sonra yığınla ödül alacakken nasıl olayım"

"JYP mesaj attı"

"ne diyor"

"Sevgili okduğumuzu duyurmamızı istiyor ve bunu bence sen yapmalısın"

"Tamam hallederiz" derin bir nefes verip kollarımı minhonun bedenine doladım.

Burnunu saçlarıma gömüp uzun uzun kokumu içine çekti

"Sayın idollerimiz tören başlayacağı için sizi salona almamız gerekiyor anlayışınız için teşekkürler" genç bir çalışan gelince minho bneden ayrıldı. Dudaklarıma minik bir buse kondurunca çalışan kız kıpkırmızı kesildi.

Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin