Kahvaltımı yaptıktan sonra kapının önünde beklemeye başladım.
Minho da gelince evden çıkıp zaten yürüme mesafesi olduğu için şirkete yürüyerek gitme kararı aldık.
Aslında öyle bir karar vermedik bakışlarımızla anlaşıp yol boyu sessizliği paylaştık. Ne o bu sessizliği bozmayı göze aldı, ne ben. Konuşacak pek bir şeyimizde yoktu aslında en azından şimdilik.
Şirketin kapısından giriş yaptığımızda gözüme itzy üyeleri çarptı. Onlara gözükmeden direk dans odasına gitmek istiyordum çünkü lafa tutacaklardı ve konuşacak mecalim yoktu.
Bir daha o tarafa dönmeden dans odasına doğru yürümeye başlamıştım ki Lia'nın sesini duymamla dönmek zorunda kaldım.
”minnie" diyerek yanıma doğru yürüyordu. Bende dudaklarıma bir tebessüm yerleştirerek ona el salladım.
Zaten Lianın gelişiyle minhoda durmuş beni beklemeye başlamıştı."Efendim?"
"Kızım çıkan haberleri gördün mü herkes seni konuşuyo?"
"Nasıl, e benim hiçbir şeyden haberim yok "
"Olmaması pek normal değil gibi"
"Ya nolduğunu söyleyecekmisin artık"
"Şöyle ki 4. Jenerasyon da ki bütün herkesi eleyerek listelerde ilk sıraya adını yazdırmış buluyorsun. hem en iyi kadın rapçi, hem de bu yılın en hızlı yükselen ve büyük hayran kitlelerine ulaşan idolü olarak ödül alacaksın. Tebrikler!!! Ha şunu da söylemeliyim ki sizin paylaştığınız bu gönderiden sonra JYP açıklama yapmış ve sizin adınıza ufak bir röportaj vermiş şuanda bütün dünya sizi konuşuyor. Beklentiler çok yükseldi. Hiç açıp sosyal medyaya bakmadınız mı ya o kadar güzel gönderiler var ki en büyük ve başaralı çift durumundasınız." Dedi
Evet sadece dedi diyebileceğim çünkü bu kadarını gerçekten beklemiyordum.
"Bir şey demeyecek misin hayatım?"
Bu soruyu soran minhoya ters ters bakmakla yetindim.
"Minho minnieye hayatım dedi ve minnieye inme indi kızlarr yardımmm!!"
"Ben dedim ama sana herşeyi bir anda söyleme diye ayrıca tutmayalım ikiliyi çalışacak dansları vardır biz şu taraftan yollanalım nasıl fikir mükemmel dimi hadi" diyerek yanımıza gelip bize tebessümünü sunarken arkadaşını sürüklemeye başladı yuna.
"Minnie bir şey demessen eğer kırmaya başlayacam"
"İyiyim iyiyim sadece iki gündür yaşadığım duygu karışıklıkları yordu biraz tepki verme yetimi aldı geçelim mi ?" Diyerek önümüzdeki dans odasının kapısını açtım.
Bir şey demeden kafasını sallayıp içeri geçti ve müziğin sesini son ses açarak dans etmeye koyulduk. İkimizde kafamızın içindeki sesleri susturmak için dışarıda ki sese odaklanmaya çalıştık.
Evvettt nasılsınız çok beklettiğim bölüm sonunda geldiiiii 350 kelime ile bu da öyle bir bölüm oldu neysee gidiyom ben keyifli okumalarrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal et
Fanfictionİdolüm sensin -minho ile hayal et DİKKAT BU HİKAYENİN KONU İLHAMINI 0aNimecixX den ALDIM. O HİKAYEYİDE OKUMAK İSTERSENİZ OKUYABİLİRSİNİZ ^ ^ ^ "O neydi peki" diye bambaşka bir soru yöneltti. "Ney neydi" hayır bu sefer mala yatmıyordum cidden anlam...