Bölüm37: Farklı Bir Son (Çıkış)

15 3 0
                                    

Işıklar bizim için kapandı...
Sahne bizim için hazırlandı...
Son ayarlamalar yapıldı...

Sahne de yerimizi aldığımızda anksiyete krizinin eşiğinde gibi hissediyordum

Aylardır üzerinde çalıştığımız, bazen gülüp, bazen ağladığımız o projeyi gerçekleştirmek için sahnede yerimizi almıştık sonunda.

Sahnenin tam ortasında dururken ihtiyaçla minhoya tutunmuştum.

Onunda benden pek bir farkı olduğu söylenemezdi doğrusu.

Sahne arkasında tek bir kelime için bana yalvarırken kendinde gibi göründüğü söylenemezdi.

(bişey diycem şimdi bunlar dans edecek ama ben kendi istediğim gibi bir video bulamadı o yüzden hayal ederek yazacam bir şey anlamaya bilirsiniz o yüzden reverans olarak buraya bir video bırakırım isteyen öyle hayal etsin ama bunların ettikleri asıl dans benim yazdığım gibi olacak haberiniz olsun yaniii)

Reverans video bu olsun başka bulamadımm

Bizim şarkı çalmaya başlayınca gözlerimi sıkıca yumdum. En azından prova yaptığımızı hayal ederek kemdimi kandırabilirdim.

Sahnenin sağ ucundan minhoya doğru yürümeye başladım. Ritimi kaçırmamak için baya bir çaba sarf etmem gerekti

Sol elimi tutup döndürerek beni önüne doğru savurduğunda işini zorlaştırmamak adına bir elimle ona destek verdim.

Kalçamı hareket ettirerek ona hafifçe sürtündüğümde elleri belime tutunup yeniden döndürdü beni

Birbirimize bakarken o kalabalık salonun varlığını unutmuş gibiydik.

Terleyen avuçlarıma minhonun tişörtünü toparladığımda ellerini bel boşluğuma iyice yerleştirip havaya kaldırdı bedenimi

Ellerim kafasını bulduğunda sanki dansın bir parçasıymış gibi dağıttım saçlarını

Minho saçları yapılıyken odaklanamazdı, bunalırdı

Dudağını iki yana çekiştiren gülümsemeyle indirdi beni aşağıya. Birbirimize daha fazla bakmadan sahnenin ayrı köşelerine yürümeye başladık. Biraz daha bakışırsak bir şeylerin kopacağından, şartellerin atacağından emindik çünkü.

Deli gibi göğsümü döven kalbim olmasa daha iyi bir performans sergileyeceğimden emindim.

Omuzumun üzerinden geriye döndüğümde o da aynısını yaptı. Aniden geri döndüğümüzde bana doğru büyük adımlarla yürümeye başladı.

Minhonun her öne adımında ben de geriye bir adım atıyordum. 

En sonunda belime tutunduğunda kulis kapısının önündeydik.

Avuçlarıma yeniden tişörünü topladığımda nefes nefese bana bakıyordu.

Şarkının son demleri çalarken bitiş pozunu vermek yerine farklı bir son yazmıştık.

Belimdeki elleri sıkılaşırken göğsünde duran ellerimin sıktığı tişörtten onu kendime çekip dudağının kenarına tüy gibi hafif bir öpücük kondurmam ve ikimizdede kayışların kopması gibi bir son...

Belimden tutup havaya kaldırdığında hiç zorlamadan bacaklarımı beline dolamam ve kendimizi kulis odalarından birine zor atmamız gibi bir son...

Bitiş pozunu vermeyi ve gelen tebrikleri almayı unutmamız, alkış sesinden çınlayan salonda zaman kavramını yitirmemiz gibi bir son...

Hopp aile varr amaaa
Tabiiki size bu sahneyi okutmayacaiımm hahahaha
Bilmem belki ileriki bölümlerde🤭
Önüöüzdeki bölüm kutlama bölümü olacak haberiniz olaaa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin