"Bu yılın en hızlı yükselen kadın idolü Kim Minnie'ye sahneye davet ediyorum" tekrar alkış kopunca tekrar ayağa kalktıp sahneye yürüyüp ödülümü elime alınca gözlerim salonun içinde dolaştı
"Teşekkür Ederim!!" diye coşkuyla yine yeni yeniden teşekkür edip sahneden inmiştim.
Sonrası zaten eve gitmemiz, kendimi duşa atmam, ılık bir duşun ardından yatağıma tünemem olmuştu.
Yatağımda kitap okurken odamın kapısı iki kere tıklandı.
Sonra o ses "Minniee"Nee minho muu
"efendim"
"gelem mii"
"gell"
Kapı açılınca içeri minho daldı. Evet girmedi daldı çünkü buna ancak dalmak denilebilir.
"naber bebek"
"iyi de bu saatte seni buraya getiren nedir minho. Hemde siyah eşofman,siyah sweet ve siyah ayakkabılarla. Bilmem farkında mısın ama saat gecenin ikisi.c
"sağol bebek bende iyiyim" deyip yanıma geldi elimi sıkıca kavrayıp şakağıma minik bir öpücük kondurunca duraksadım.
"Ne oluyo minho"
"Bişey olduğu yok bebek sevgilimi kaçırıyorum sadece" eş zamanlı olarak sol kolumdan ve sol baldırımdan kavrayıp bel oyuğumu enseine denk getiricek şekilde beni omuzuna aldı.
Başım geriye düşerken gözlerimi kapattım ve aşağıda sallanan sağ elimle sırtını cimcikledim. Onun dudaklarından inleme benim dudaklarımdan ufak bir çığlık kaçarken bağırdım "KNOWW DÜŞÜCEM AMA BEN NAPIYON PSİKOPAT MISIN YAA"
Tabi ben böyle zıvanadan çıkmış gibi çığlık çığlığa bağırırken kapı iki kere tıklanıp kulpa basıldı. Sesleri duymuş olmalıydılar.
Ama kapı açılmadı.
Salak! Kapıyı da kilitlemiş
"Minnie iyi misin" chan oppanın sesi duyuldu.
"değilim oppa adam kaçırıyolar"
"O ne demek be" diye araya girdi nabi unnie.
"şu demek oluyo bir adet hırsız bu değerli şahsiyeti kaçırıyo"
"Yani ben anlamadım minnie bir tane hırsızla odada kilitlimi kaldı." diye sordu benim canım lara bacımsum
Minho baldırımı daha sıkı kavrayınca inledim
"Ayy ama noluyo orada artık bir açıklama yap min" bin
"Buna ne içirdiniz akşam akşam yaa enerji patlaması yaşıyooo"
" O kim ve ne yapıyor" seung
" Beni kaçırıyormuş öyle dedi"
"Benim arkadaşlar merak etmeyin ve evet gerçekten minnieye kaçırıyorum şu kapıyı açabilirmisiniz kapının altından ittim anahtarı" know
"Hee taam açıyorum" aydıblanma yaşamış bir edayla harfleri uzatarak konuşmuştu jeon.
Ardından kapı açıldı.
Minho sırtında pardon ensesinde ben ile odadan çıktı.
Suratımın kıpkırmızı kesildiğine emindim. Kafam aşağıya düştüğü için beynime akıyordu.
"Napıyonuz siz şuan" uykuluydu seungmin. Bunu dağılmış saçlarından, yarım açık gözlerinden ve gözlerini ovalayan ellerinden rahatlıkla anlayabilirdiniz.
"Adam kaçırıyoruz"
"Adam kaçırıyorlar" aynı anda konuşmuştuk.
"Minnie iyi misin"
"D-değilim b-ben bayılıcam" diye zorlukla mırıldandım.
Minho anında beni fırlattı. Evet evet aynen fırlattı koltuğa doğru.
"minnie b-ben özür dilerim" hemen panik yapmıştı yavrucağızım.
Titreyen elleriyle boynuma atıldı.
"sakin ol minho beynime akınca ve az da olsa panik yapınca oldu."bende ona sarılıp başımı boynuna gömdüm
" taam evet şimdi minneye neden kaçırdığına gelelim minho"
"yarından sonraki gün bizim çıkışımız yapılıyormuş. JYP bizi çağırdı son hazırlıkları ve provaları ayarlayacakmışız minnieue al gel dedi. Ee bende az aksiyon katayım dedim" dedi minhocuk
"tamam o zaman biz geri yatalım çocuklar" chan oppa böyle diyip göz kırparak arkasını döndü.
Minho da arkadan "bizi beklemeyin sabahlarız şirkette öğlene doğru görüşürüz anca" diye seslenince chan oppa arkasını dönmeden elini kafasının üzerinde kaldırarak 'okey' işareti '👍' yaptı.
"chan oppa az öncee nabi unnieye göz mü kırptı"
"yoo sana öyle gelmiştir hadi üzerini değiştirde çıkalım"
Daha uzatacaktımda bölüm baya uzın olur diye (kesinlikle üşendiğimden değil) yayınlamaya karar verdim öbür bölüm çok sürpriz olmayacak bir sürpriz varrrr neuse keyifli okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal et
Fanficİdolüm sensin -minho ile hayal et DİKKAT BU HİKAYENİN KONU İLHAMINI 0aNimecixX den ALDIM. O HİKAYEYİDE OKUMAK İSTERSENİZ OKUYABİLİRSİNİZ ^ ^ ^ "O neydi peki" diye bambaşka bir soru yöneltti. "Ney neydi" hayır bu sefer mala yatmıyordum cidden anlam...