BENİ TANIMIYOSUN

798 12 3
                                    

Sude;
Uyandım, yine bir okul günüydü.Onu görüceğim için mutluydum tabiki.Hemen kalkıp hazırlandım,elimi yüzümü yıkadım, ayakkabımı giyip çıktım, Her sabah şu otobüsü beklemekten sıkılıyodum, en sonunda otobüs geldi okula geldim.
Yine bir klasik pazartesi günü okulun bahçesine girdim sıradaydık, gözüm yine her zamanki gibi o imkansızımdaydı... ah işte o kapıdan çıkışı yok mu tamda okulun önünde orda duruyordu... gözleri bir o tarafa bir bu tarafa bakıyordu. Ve eline aldı mikrofonu. Herkese iyi haftalar iyi dersler.. Ah o sesi beni benden alıyodu...

Tuana yla birlikte sınıfa girdik.Dersimiz tarihti, Hoca'yı çok sevsemde derdinden nefrett ederdim Ders başlamıştı. Bir anda sınıfın kapısı çalındı. Gelen bir kızdı. "hocam özür diliyorum ama cahit hoca sudenazı çağırıyo nöbetçi oymuş" nee beni mi çağırıyodu😻hemen eşyalarımı toplayıp gittim kıza Tuana bana dönüp"Hayırlı işler "sırıtırak, bende ona göz devirerek hemen hızlı hızlı cahit Hoca'nın odasının önüne geldim.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Gözleri anında beni buldu:) Elleriyle gel işareti yaptı.. ona yaklaştım.. aramızda o kadar mesafe olmasına rağmen kokusunu iliklerime kadar hissediyordum... " Bugün sen nöbetçiymişsin benim katımda dur işlerimiz olabilir. "Bende kafa sallamak la yetindim. Eline kağıt aldı bişiler yazdı ve bana verdi " Sınıfına götürürsün "dedi gözlerimin içine bakarak kağıda baktığımda ismimi,numaramı, sınıfımı yazdığını gördüm. O an şaşırmıştım, ama çok bozuntuya vermemiştim" Çıkabilirsin"sesini duyduğumda kendime gelip hemen sınıfa gidip nöbetçi kağıdımı bıraktım. Tuanaya göz kırpıp sınıftan çıktım. Onun odasının önünde, onu bekliyordum...

Hikayemiz nasıldı? Daha önce kendi kendime yazıyodum ama ilk kez burda yazmaya başladım, umarim yapabilirim:) O zaman hayırlı olsun diyelim SİZEDE İYİ OKUMALAR:) ✨

Yanlız hikayeyi yayınladıktan sonra Farkettim kısa olmuş, normalde bu kadar kısa asla yazmam,bilmediğim için böyle olmuş, özür dilerim. Diğer bölümler daha uzun olucak tabiki ✨

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin