EV

306 6 6
                                    

Onun odasındaydık... Ben ve o başbaşa.. Ama beni suçluyolardı..

"Sen koymadın dimi? "   "hayır  hocam o kimin ne o haberim bile yoktu.. "  gözleri bana döndü. Gözlerinde sinir, öfke, kızgınlık olduğu kadar bir o kadarda masum bakıyodu bana sanki bana inanıyomuşcasına.. Yada ben kendimi öyle avutuyordum... "Yani kanıt yada delil yok yani tabi senin çantandan çıksada net bir delil yok. O yüzden sadece şu kağıdı imzalaman yeterli. "
"Ne yani bir ceza yada okuldan uzaklaştırma falan yok mu dedim"  bende hayla kaşınıyodum, adam daha ne yapsın kıyamadı sana sude işte kurcalama dedim kendi kendime. "Yok imza yeter, çıkabilirsin " demişti. Çıkmıştım odasından neydi o öyle? Soru bile sormamıştı, ceza yoktu bişi yoktu aman be buda benim işime gelirdi. Saatine baktığımda öğle arasına giricektik zil çalmıştı. Tuana yanıma gelmişti"noldu cahit hoca ne dedi ceza mı verdi"   "yok be bir bok yapmadı imza attırıp geçirtti"    "nası ya cahit hoca çok sinirli ve asabidir nası bişi yapmadı anlamadım dedi tuana ,bende tebessüm etmiştim sadece:) ... Çıkış saati gelmişti. Eşyalarımı toplayıp sınıftan çıkmıştım. Yavaş yavaş durağa doğru yürüyordum. Otobüse binip eve gelmiştim.

Odama gidip duş almıştım. Tayt ve sweatshirt kombini yapıp, aşağı yemeğe inmiştir. Babam bir anda "bilgisayar ve Tabletlerini alıyorumbir süreliğine"   "sebep?"  "üniversite sınavına çalışman lazım çünkü "   "hayır ya ALAMAZSIN!! "
"BANA KARŞILIK GELME"   "İYİ BENDE GİDERİM O ZAMAN" diyip telefon ve montumu alıp evden çıkmıştım. Gece saat 10 du. Bu soğukta bu karanlıkta napıcaktım.. Of hay inadıma ya, geride gidemem ama az bağırım ki belki geri verir tabletimi ya napıcam ben off.. Boş boş sokaklarda yürüyodum,aşırı üşüyodum zaten saçlarım ıpıslaktı. Of böyle mal mal yürürken bir anda bir araba yanaştı..

Bir baktım cahit hocaydı.. Ahhh kalbim🤍seni Allah gönderdi valla
"Ufaklık? Bu karanlık ve soğukta ne işin var dedi "  "evden kaçtım dedim"   oda anlamaz gözlerle bakarak " nee dedi. Sonra özüne dönüp. Hadi gel hasta olucaksın diyip arabanın kapısını açtı içerden. Arabaya binmiştim off sıcacıktı yaa. "Ee kalıcak bir yerin var mı? Oraya gidelim"   bende dudağımı büzerek "yok gidicek hiç bir yerim varda yani çok soru sorucaklar işte hem de gece gece rahatsız etmek istemiyorum onları, ondan kaldım öylece işte"   "hm anladım, aslında benim aklımda bir yer var, orda çok rahat ediceğinden eminim."   "ya hocam gerçekten çok teşekkürler "   gülümsemişti.
En sonunda gelmiştik. Böyle kat kat bir sitenin içindeydi. Baya lüks bir yerdeydi. Güvenlikten geçmiştik asansöre binicektik, ve benim asansör fobim vardı.. 7.kata basmıştı."korkmana gerek yok"diyip asansörden inmişti. Bir kapının önüne geldiğimizde "çok teşşekürler hocam, bana kalıcak bir yer ayarladınız, saatde çok geç oldu, artık kendi evinize gidebilirsiniz:) "    "zaten kendi evime geldim"... Neee o an şok olmuştum öylece kalakalmıştım.. Beni kendi evine getirmişti...

Aaayy bakalım neler olucak o evde hahaha? Ahhaah okuyup görelim🐣🤍
Yorum beğeni fikir boll bolll✨

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin