Sude;
Sonunda hayalini kurduğum adamlaydım:) Bu anı çok bekliyordum."O zamann,sevgilimsin:) "
Diyip beni öpmeye başlamıştı.
"Aa ama dur, okuldayız. Hemen sırnaşma"
Bir adım geri atmıştı..
"Aa ama üzülürüm sevgilim. "
Diyip geri bana yaklaşmıştı.. Aşırı yakındık... Burun burunaydık.. Kafamı
"Biraz geri gidebilir misin.. Çok yakınlaştık da biraz.. "
Sertçe yutkunmuştum.. Ellerini yüzümde ve saçlarımda gezdiriyodu...
"Utanma benden.. Ben senin her daim arkanda olucam:) "
"Korkuyorum ama.. Korkularım var. Ya bu olay duyulursa? Ya biz ayr-"
Yüzümü avuçları içine aldı..
"Şşşt.. Sakın böyle şeyler düşünme rica ediyorum. Bak bu olayları akşam konuşalım olur mu? Şimdi sen dersine git akşam beraber gideriz bana geçeriz olur mu? :) Sıkma canını, o güzel gözlerin ağlamasın sakın"
Diyip beni alnımdan öpüp,kollarının arasına sarmıştı..Onun bedeninde kaybolmuştum.
"Senden ayrılmak istemiyorum kii, hep benle ol istiyorum:) "
"Oo sen şimdiden beni özledin ama ufaklık 😉napıcaz seninle böyle"
"Yaa öf ne ufaklığı ya aa, tamam boyum kısa olabilir ama çok büyüğüm tamam mı!"
Sırıtmıştı.
"Ahahah sen benim miniğimsin herşeyimsin:) "
"Aay tamam,ben gidiyorum artık bu kadar yeter. Akşam gelirim yanına"
Diyip ayrılmıştım odadan. Sınıfa geçmiştim.. Tuanayıda baya boşlamıştım.
"Naber fıstık? "
"İyi bebem sendenn? "
"İyidirdee sana bombalarım varr cahitle sevgiliyizz "
"Nee oha bombalara gel"
"Akşam gidicem onun yanına, ona gitmeseydim sana gelirdim ama işte "
"Yok bebeğim cahit hocanın yanına git başbaşa kalın birazz"
Gülüşmüştük ikimizde. O sıra hoca gelmişti. Ben tabiki kafamı koyup uyumuştum...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonunda çıkış zili çalmıştı. Çantamı toplayıp, ceketi almıştım. Cahitin odasına doğru yol almıştım.
Kapıyı tıklatmadan direk içeri girmiştim. Ama bana bakmamıştı.İşleri vardı anlaşılan çünkü;bilgisayardan bişiler yazıyordu."Yoğunsun galiba? İstersen ben gidiyim sende işini hallet"
"Yoo hayır kalabilirsin, beraber geçeriz bana, ama birazcık işlerim var, istersen bekliyebilirsin beni geç otur canım şöyle yorulma, açsan yemek söyliyim? "
Yaa aşkım benim ne kadar çok düşünüyo beni 😻hahahaha
"Yok canım saol sana geçince yeriz bişiler. Ben burdayım sende işlerini hallet"
O işlerini hallederken bende koltuğa oturmuştum. Odasını incelemeye başlamıştım.
Tam masasının karşısında ; duvarını kaplayan kocaman bir kadın resmi vardı.. Sakinim sakin asla kıskanmamıştım. Neyse... Tablonun yanında bir saat vardı. Odası aslında normal bir müdür yardımcısı odasıydı klasik..Bir anda ona baktım. İşleriyle meşguldu. Off sıkılmıştım. Bana döndü.
"Sıkıldıysan gidelim dicem canım ama inanki işlerim çok yoğun. Kusura bakma seni bu kadar bekletmek istemem ama "
"Sorun deil canım beklerim ben seni"
Gülümsemiştim, gülümsemişti:)...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Hadi canım gidelim. İşlerim bitti kusura bakma beklettiğim için, sizinkiler sorun yapmaz dimi? "
"Hayırr karışmazlar bana"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Buyrunuz önden geçin bakalım:) "
"Hemen "
Diyip evin içine girmiştim. Evine saha önceden geldiğim için artık benimsemiştim iyice. Eşyalarımı koltuğa koymuştum..
"Aç mısın? İstersen bir yemek yiyelim"
"Olur valla çok açım ya hiç bişi yiyemedim"
" Tamam o zaman, ne Yiyoruz o zaman? "
"Hmm, kumpir sever mısınn? Kaç gündür sayıklıyıp duruyorum valla"
Gülmüştü haha.
"Ahahah çok açsın anlaşılan, siparişleri verdim , gelir birazdan"
Kafa sallamıştım.. Biraz koltukta birbirimize sarılı bi şekilde vakit geçiriyoduk.Elleriyle saçlarımı seviyordu.. Uykumu getirmişti.. Mayışmıştım...
"Çok güzelsin.. Çok naifsin... "
Ona doğru çevirmiştim kafamı. Gülümsemiştim..
"Ama beni bebek gibi şımartıyosunn:) böyle olmaz, bu kadar ilgiye alışık değilim:) "
"Alışsan iyi olur o zaman ufaklık, çünkü hep şımarılıcaksın:) "
İyice sarılmıştım kucağında...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sade içiyodun demi ufaklık? "
"Evett , ama türk kahvesi deil:) "
Kafa sallamıştı ve kahveleri yapmaya devam etmişti.. Yanınada atıştırmalık bişiler koymuştuk.. Kahveleri alıp gelmişti. Yanıma oturmuştu.
"Saol:) "
"Afiyet olsun :) Ee o zaman konuşmaya başlayalım..Kesinlikle , seninle okulda çok görülmemiz gerekiyor:( çok samimi deiliz gibi.. Yani az çok biliyosun ne yapıp yapmicağını. "
Yüzüm düşmüştü. Oflamaya başlamıştım.O neydi ya öyle sarılmak yok bişi yok.
"Offf, bu ne böyle , ne anladım ben bu işten sana sarılamıcam, sana bakamicam, elliyemicem. Offf daha birsürü şey"
"Arada gelirsin odama ya konuşuruz illaki sude böylede olucaz deiliz ya "
Kesinlikle , seninle okulda çok görülmemiz gerekiyor:( çok samimi deiliz gibi..
Yanağıma bir öpücük kondurmuştu:)
"Merak etme, ben bir bahane bulup seni aldırtırım sınıftan😉"
"Oo diyosun müdür yardımcılığımı konuşturıyım🙃"
"Sen iste yeterki😋"
Biz böyle zaman geçirirken, bir anda saate baktım.. Allah kahretsin saat 8 olmuştu..
"Bişi mi oldu canım? "
"Ya saat geç olmuş, ben gidiyim annemler daha fazla meraklanmasın"
"Tamam ben bırakırım. "
"Yok yok, ben giderim taksiyle"
(Yaaa kızımmmm mal mısın bıraksın işte lüks arabasıyla gerizekalı 😑)
"Peki zorlamıyorum, taksiyi arıyorum"
Taksi gelmişti. Beni çekip,sarılmıştı..
"Sabah seni alırım, eve gidince mesaj at:)
Yanağımdan öpmüştü...
Eve gelmiştim.
"İyi geceler Sevgilim:) 💫"
"İyi geceler :) ❤"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKUMA VE BEĞENMEYEN SAYILARI ÇOK DÜŞÜK💫BOL BOL OKUYUP YORUM FİKİR BEĞENİ İSTİYORUM CANLARR🥰💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAKTAN İBARETİZ
ChickLit"Biz birbirimize yasağız" "Beni sevdiğin için pişman mısın? "