DİSİPLİN

281 6 2
                                    

Sude;
Kulağımın dibinde alarm çalıyodu.. İnanınki şuan kalkıp gitmek istemiyorum okula ama offf gitmek zorundaydım. Zorla yatağımdan kalkıp, hazırlanmaya koyuldum. Çantamı koluma takıp koyuldum okul yoluna...
Bugün okula tam zamanında Gelmiştim.Ne erken ne geç..

İçimden küfrede küfrede sırtımdaki 100 kg çantayla okulun en üst katına çıkıyodum.. "Ya üf niye 12 ler en üst katta, kim koymuş bu saçmalağı yaa şu halime bak diye söyleniyodum kii" bir anda karşıma çıkmıştı... "Günaydın " diyip yanımdan geçip gitmişti...Ölücem galiba neyse söylenir söylene sınıfa çıktım. Tuana gelmişti, biraz tuanayla sohbet ediyoduk. O sırada coğrafya hocası gelmişti içimden üff diye saydırmaya başlamıştım.. Ders bitmiyodu abi şaka gibi.

Derken bir anda kapı çaldı, içeri 5 müdür yardımcımızda girmişti. Oda vardı... Onu görünce bir anda yutkunma histeği bastırmıştı... Hepsi de tahtaya dizilmişti.. Nesiniz siz afetül devran mı ey mübarek.. 🤩😀ona bakarken onunda bana baktığını farkettim.. Bakışlarımı çevirdim. Sonra lafa diğer müdür yardımcısı alev hoca lafa girdi. "Dersinizi böldük hocam ama bir öğrencimizin bir değerli eşyası kayboldu da arama yapmamız gerek dedi. " aboo dedi tuana, bakışlarım tuanaya döndü. Sonra geri ona.. Sonra kadın müdür yardımcıları çantalarımıza tek tek baktılar. Sıra bize gelince onun bakışlarını üstümde hissedebiliyordum..
Alev hoca benim çantamı kurcalarken bir anda elinde altın kolye buldu... Bune kızım bunun ne işi var sende" " hoca valla ben almadım, benim haberim bile yoktu" Onun bakışları sadece benim üstümdeydi.. "Hocam gerçekten bir bilgim yok" gözlerim hafiften dolmaya başlamıştı.. Ona bakmaya utanıyordum .."tamam gereğini disiplinde anlatırsın kızım"demişti... Nee disipline mi gidicektim.. Yani ona... Disiplin kurulu oydu.. "Cahit hocam sizde diyip çıkıp gitmişti diğer müdür yardımcıları. " gözlerim ona kaymıştı..
Bana sadece öylece bakıyodu.. En sonunda "odama " demişti.

Kendimi en sonunda disiplin kurulunda yani onun odasında bulmuştum...

Ayy devam edicektim amaaa heycanlı bitirmek istedimm🤩😻ben yazarken bile heycanlandım valla hahahahaha
İYİ OKUMALAR🤍

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin