KAHVALTI

305 8 4
                                    

SUDE;
Yine bir okul sabahı.. Yine kalkıp hazırlanmıştım,Bugün baya erken gidicektim okula,canım öyle istemişti,bazem böyle gidiyordum erken.Kahvaltı etmiyordum zaten.direk çıkmıştım. Sabahları bişi yemek tercihim değildi. Evden çıkmıştım. Nerdeyse sokaklar bomboştu en sevdiğim... Şu hayatta en sevdiğim şey tek olmam...kafayı dinlemem en sevdiğim şeydi..

Okula gelmiştim okul tabi çoğunlukla boştu birkaç insan vardı.. Koridorda yürürken sınıda gitmek için aklıma yemek almadığım geldi. "Allah kahretsin ya yemek almayı unutttum. Of havada yağmurlu çıkamam bir daha dışarı of ya" diye söylenirken bir anda "benımle gel" diye bir ses duydum.. Onun sesiydi.. Ben anlamaz gözlerle ona bakarken "hadi ama açım diyen sen deil miydin? Kahvaltı yapalım,hem bak kimsede yok gel hadi gidelim" "nereye? " odama tabiki öğrenci" "bu havada dışarı çıkıp seni üşütemem":) bir anda içim kıpır kıpır olmuştu gülümsemiştim:)
Anahtarıyla odaçasını açmıştı yol vermişti bana içeri girdim ışığı yaktı. Aşırı güzel kokuyordu delircem." Şuan bir öğretmenimle heleki bu disiplin kurulu müdür yardımcısısı olursa yani baş başa odada kahvaltı yapmak ne kadar doğru bilemedim ama" susmuştu.. Yanlış bişi mi dedim ki diye düşünmüştüm. Birini aramıştı 2 kişilik kahvaltı diyip kapatmıştı. Hiç konuşmamıştık yemek gelene kadar, yemek gelmişti.hemen yemeğe başladım, malum açımda biraz. "Umarım doymuşsundur ufaklık" bende kafa salladım. "Gerçekten çok teşekkür ederim hocam, ssayenizde karnım doymuş oldu hahaha" "Afiyet olsun ufaklık" :) sonra saatine bakmıştım. "E ben sınıfıma gidiyorum hocam, tekrardan teşekkür ederim, görüşürüz" diyip çıkmıştım. Zaten daha çok görüşücez ufaklık kaç bakalım...

Sude
Dersimiz coğrafyaydı, en nefret ettiğim dersti. Bende kafamı sıraya koyup uyumayı tercih etmiştim... "İyi misin, hasta mısın yoksa? " diye bir ses duymuştum. Bu ses onun sesiydi... Kafamı yavaş yavaş kaldırmıştım. "İyi misin" "evet evet iyiyim sadece biraz dinlenmek istedim. " hm iyi bakalım bende bişi oldu sandım" derken telefonu çalmıştı. "Buyrun fatih hocam, " demişti yani bizim diğer müdür yardımcılarımızdan biriydi dersimize gidiyodu aynı zamanda. "Tamam hocam geliyorum" diyip telefonu kapatmıştı. Bana döndü "ben gidiyorum ufaklık, işlerim bitmiyo, görüşürüz, kendine iyi bak" göz kırpmıştı ah o gözlerin. :)
Beni benden almak zorunda mı?...

Yine bir okul gününün sonuydu. Sonunda bitmişti okul. Haftanın son günüydü. İstiklal marşı okumak için aşağı inmiştik. Ah benimki kürsüdeydi etrafa bakıyodu.. Kalbim yaa yerim seni😻neyse sıraya geçmiştim. Beden hocası mikrofonda birileri ödül almış onun için madalya takmayı istiyo ama câhit hocadannn. Cahit hoca kızlara madalyayı takmıştı birde fotoğraf çekiyolardı deliricem asla kıskanmadım. Öfff ne boş yaptılar dedim tuanaya. En son istiklal Marşı için oda herhangi bir sıranın önünde durdu. Marşı söyledik bitti, herkez evlere dağılmıştı. Hocalarda arabalara.Bense biraz bahçede kafa dinlemek istemiştim.. O sıra cahitciğim geldi "oo ufaklık, herkez gitti senin ne işin var burda" dedi "bir işim yok hocam kafa dinlemek istedim o kadar"
"Burda mı" diyip afallamıştı ben ise kafa sallamıştım . "Hadi kalk sahile gidelim, kafa dinlersin:) " bende hiç itiraz etmemiştim. Arabasına binmştim.aşırı güzel kokuyodu. "Şaşırdım, hiç itiraz etmedin farkında mısın? " "evet çünkü sahil sevdiğim bir yer orası" hmm dediğini duydum. Sahile gelmiştik...


Bence bu kadar yeterrr🥳 nası gidiyoruz 👍yorum beğeni unutmayın. Yorumlarda fikirlerinizi paylaşabilirsiniz❤

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin