ORMAN EVİ

295 6 2
                                    

Cahit;
İçeri girmiştim ve o gördüğüm manzara:)
Koltuğumda uyuya kalmıştı.. Çok naif duruyodu.. Melek gibi uyuya kalmıştı.. Çok güzeldi. Ne diyodum ben ya kendine gel cahit.. O senin öğrencin... Ee napıcaktım ben şimdi. Uyandırsam uykusu bölünürdü.. Kucağıma alıp arabaya götürsem olmazdı..Aman be bende kafayı yedim uyusun işte aman..Napıyım beklicektim... Bende kendi koltuğuma oturmuştum. Yapmam gereken işleri yapıyodum... (Bizimki yaktı abayı kıza:)  devam hahahahah)

Yarım saat geçmişti.. O sıra yavaş yavaş uyanıyodu...

Sude;
Gözlerimi aramaya başlamıştım. Nolmuştu bana ya. Sanki içip sızmıştım. Nası uyumuşum derken bir anda onla göz göze geldik..

"Hocam ben çok özür dilerim yaa. Ben kendimi tutamamış uyumuşum. "

"Sorun deil sudecim. Zaten kendi yatağımda yattın, burda yatsan ne olur:)

Ne diyordu bu adam yaa.bende hafif sırıtırak;

" Hatırlarsınız ki hocam siz beni yatağa almıştınız:) 😎"    (oo lafı kodu hahah)

"Her neyse işte, sonuçta benim eşyalarımda uyuya kalan hepde sen oluyosun amaa😉"

"Neyse HOCAM ben gidiyim artık"
Diyip kapıya yönelmiştimki..

"Dur beraber gidelim, zaten okulda kimse kalmadı senin sayende hahaha"

"Ahaha çok komik ben kendim giderim "
Diyip çıkmıştım.

Kaç bakalım ufaklık..eninde sonunda o yasaklar kırılıcak... 🙃

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sude;
Eve gelmiştim. Evde kimse yoktu. Annem ve babam kesin nöbete kalmıştı. Yine tek başımaydım. Hemen duşa girmiştim. Üstümü giyinip, yemek yemiştim.. Film gecesi yapıcaktım yapıcaktım. Abur cubur hazırlayıp, filmi seçmiştim. "Legacies"   üfff en sevdiğim serii 🤩hemen izlemeye koyuldum...

Bir açtım gözümü sabah olmuştu.. Oha burda uyuya kalmışım.Anenm kahvaltı hazırlayıp öyle gitmişti ama ben Kahvaltıyı dışarda yapmaya karar  vermiştim. Hazırlanıp, evden çıkmıştım.Yolda tuanayıda aramıştım.
Şık,deniz manzaralı bir mekana gelmiştik.

"Baya güzel bir yer miş knk burası"

"Aynen.aa ne dicem bu hafta sonunu sen ben birde onur hep beraber bizim orman evindemi geçirsek"   (onurda  tuananın sevgilisi, sude yle yakın arkadaşlarr)

"Olurr ay hemen arıyorum onuru gelsin buraya burdan gidelim. "

"Tamamm çabukk. "

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sude;
Onur bizden 2 3 yaş büyüktü o yüzden onun arabasıyla gidiyoduk. Yolculuk sonunda bizim orman evinize gelmiştik.
Yanımızdada birkaç ev vardı ama onların sahibini daha önce hiç görmemişim, daha karşılaşmamıştık. Zaten ara sıra buraya gelirdik.

"Kanka valla güzel yer ha burda bir barbekü parti mis"

"Aynen" diyip gülmüştüm.  İçeri girmiştik.

"E o zaman napalım şimdi? "

"Barbekü için daha erken, belki bir ormanda yüzüne falan mı çıksak ? "

"Oo bak iyi olur bu bir oksijen miss"

"Tamam o zaman hazırlanın çıkarız birazdan"

Hazırlanıp yola koyulmuştuk.

"Kanka şu yandaki evler geliyolar mı arada? "

"Yani, geliyorlardır haralde çok karşılaşmadık ama. "   diyip yürümeye devam etmiştik.. Eve döndüğümüzde ise yan eve birilerinin geldiğini gördük. Ama evin içindeydi o yüzden yüzünü göremiyorduk. Çok önemsememiştim. Sonra tanışırız diye..

Onur "Knk sıcak çikolata almıştık versene onu yapıyım ben sıcak sıcak iyi gider. Ha çakmak kibrit gibi bişi verki yakıyım."

Sude"beklee getiriyorumm. "      arayıp arayıp bulamıyodum ya çakmak. Dolaplara baktım yoktu. En iyisi şu yandaki insanlardan istiyim bari.

"Kanka bulamadım ya şu yandakilerden
İsteyip geliyom hemen. "

"Ben istiyim mi 2 dk "

"Yok ya 2 dk ister gelirim, hem bir tanışmış olurum, bayadır tanışmak istiyodum. "  

  diyip bizim bahçeden yan bahçeye geçiş kapısından onların evinin önüne geldim.  (Anlatamadım ama siz anladınızzzz 😎)     kapıyı çalmaya başlamıştım. Ama açan yoktu, sonra ısrat etmiştim. En sonunda açılmıştı. Ama açılan kişiyle birlikte bir şoka uğramıştım...

Sizce kim o? Acaba neler olucak diğer bölümde? Fikir yorum beğeni ✨🤍

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin