ÎTİRAF

190 7 1
                                    

Yine bir okul günüydü.. Off şu tatil ne zaman yaa.. Valla sıkılmıştım ya.. Pff okula gitmek istememin tek sebebi o'ydu..

Onu görmek için herşeyi yapardım.. Bu içimdeki duygular beni artık ele geçiriyordu.. Ona artık tüm hislerimi söylemek istiyordum.. Ama korkuyordum.. Beni istemezse, Onunda hisleri benimki gibi deil diye korkuyordum.. Ama en azından söyliyip kurtulurdum.. Evet evet, bugün herşeyi
Söyleyip kurtulucaktım... Kalkıp hazırlanmaya başladım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okul bahçesinde sıralı bir şekilde duruyorduk.. Okul girişinin ordada o vardı..

Benim olmasını istediğim adam.. Ordaydı. Etrafa bakıyordu. Beni görür mü bilmiyordum bu kalabalıkta.. Eline mikrofonu aldı ve

"Yeni bir hafta, herkese iyi haftalar ve dersler:)"    ah o muazzam sesi.

Sınıflar içeri girmeye başlamıştı yavaş yavaş. O ise bahçede erkek hocalarla konuşuyordu.. Güldü..Hemde çok güzel güldü.. Aah kalbim dayanamıyorum herşeyi ona söylemek istiyorum...

"Ya sude kızım yürüsene hadiii aa derse geç kalıcaz"  
tuananın lafıyla kendime gelmiştim. Ondan gözümü çekip Merdivenlerden çıkmaya başlamıştım..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koridorda öyle boş boş yürüyordum.

"Sudecim bir bakar mısın canım? "

Duyduğum sesle arkamı dönmüştüm. Matematik hocası tufan hocaydı.

"Buyrun hocam ? Birşey mi oldu? "

Elinde dosya ve kağıtlar falan vardı. Anladım ki yine ayak bekçiliğiydi..

"Benim şuan toplantım var, ama dosya işlerimde var, sana zahmet olmazsa bu evrakları cahit hocana götürüp imzalatabilir misin?"

Ne cahit hoca mı? Kalbim hızlanmıştı..

"Olur tabi hocam hiç sorun deil, ben imzalatıp masanıza koyarım. "

"Çok iyisin canım benim o zaman kolay gelsin"

Diyip gitmişti. Yalandan gülümsemiştim. Oda gidince derin bir nefes almıştım. Off neden hep câhit Hocayla ilgili herşey beni bulur anlamıyorum cidden.. Söylene söylene onun odasına  gitmeye başlamıştım..

Hayır anlamıyorum neden ben sürekli buraya geliyorum yaa off derken.. Bir anda sert bişiye çarpmıştım..Ama bu sert şey baya güzel kokuyordu.. Kafamı bir kaldırdım aa cahit hocacım hahahah

"Demek benim odama gelmenden rahatsızsın ha ufaklık? "

Gözlerimin içine bakma işte bakma...

"Cevap alamadım? Ha rahatsızsan hiç zahmet etmeseydin ufaklık ben gelirdim senin ayağına"

"Beni tufan hoca gönderdi hocam, imzalamanız gereken evraklar falan varmış"  

Asla onun yüzüne bakamıyordum..

"Haa anladım zoraki geldin sen, peki tamam geç bakalım odama "

Odasına girmiştik. O elimden Evrakları alıp incelemeye başlamıştım.

"Otur istersen şöyle yorulma ayakta"

Dediğini yapmıştım..

"Ee nası gidiyo aşk hayatın? "

Ne diyodu bu adam ya ne aşkı tek aşkım sensin be.

"Anlamadım hocam? Sizi ilgilendiren bir tarafı var mı ki bunun? "

Afallamıştı..Susup önüne döndü.. Aslında bence tam zamanıydı...

"Hocam? "

Kalbim fırlıcaktı âdeta.. Avucun, elim terlemeye başlamıştı...

"Evet? Evet ufaklık seni dinliyorum? "

"Bunu nası söyliceğimi bilemiyorum.. Ama söyliyeceğim şey.. Sizde nası bir tepki şok yaratır bilmiyorum. "

"Hadi ama söyleyip kurtulmalısın. "

"Peki... Ben sizd karşı birşeyler hissediyorum... Eğer sizde benim gibi düşünüyorsanız neden olmayalım...? "

Napmıştım ben.. Onu sevdiğimi söylemiştim. Belkide doğru yapmıştım, herşey onun cevabına bağlıydı...

"Aşıksın yani bana öyle mi? "

Şaşırmıştım..

"Biliyodum.. Bana karşı hisleriniz hiçbir zaman olmadı olmıyacakta ,siz öğretmen ben öğrenciyim demi? Bizden olmaz, yasağız biz demi? Ama peki bu hislerim... Onları nasım durdurucaz ha? Söyley-"

Bir anda üstüme yürümeye başlamıştı.. Duvarla arasına almıştı...

"Şşşt.. "

Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı..

"Sakın.. Evet biz yasağız.. Evet hocan olabilirim. Ama bu benim hislerimi değiştirmez.. Bende sana aşığım hemde öyle böyle deil.. İnanki o yasaklar umrumda bile deil.. Saçma bir kuraldan ibaret.. Gel beraber olalım ha? Ne dersin?"

Kalbim durmuştu âdeta.. Nefes almakta güçlük çekiyordum.. Hayalini kurduğum adam bana aşıktı...

"Evet.. Gel..Yasakları beraber yenelim:) "

İşte o an... Bana gülerek sarılmıştı. Ohh o kokusu.. Sonuna kadar içime çekmiştim..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evettt sonunda bizimkiler oldular ha😉bakalım neler bekliyo bizi💓

YASAKTAN İBARETİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin