Anahtarla evin kapısını açmıştı. Yol vermişti içeri girmiştim. Burnuma ı muhteşem koku geldi.. Ah böyle bir koku yoktu..
"Kendi evime getirdim seni, merak etme kendi evin gibi takıl, istediğini yap(yazar:ayol zaten ikinizin evi olucak yakında ahhahahaha neyse devamkee) " kafa salladım. Etrafı inceliyordum..bir Dolab dolusu kitapları vardı. Ayağı kalkıp incelemeye başladim onları.. "Çay kahve?" "tabikide kahve ama filtre olmasa olur muu? " hafiften gülmüştü "olur tabiki " demişti. Bende kitapları incelemeye devam ettim. Çoğunluğu matematik kitabıydı zaten e malum adam matematik öğretmeni. Arada okuma kitaplarıda vardı. İçlerinden biri dikkatimi çekmişti.. "Yasak aşk" baya iyi bir kitap gibiydi. O sıra elinde kahveyle geldi."Al bakalım ufaklık filtresiz kahven" "çok teşşekürler hocam ya sizede baya yük olucam" "saçmalama ufaklık istersen"
"Yani teknik olarak şuan yasak bişi yapıyoruz, bir öğretmen ve bir öğrenci aynı evde baş başa kalması baya sakıncalıda. " neden ki yasak bişi yapmıyoruz, sadece başbaşa aynı evdeyiz" susmuştum. "Bugün neden bana imza attırdınız disiplin yada ceza almadım" kahvesinden bir yudum aldı.
"Çok soru soruyosun ufaklık" "peki sustum" bir anda sigara yakmaya başladı. "Ne yani öğrencinizin yanında sigara mı içiceksiniz" "evet bir sakıncası mı var senin için" "hayır ama çok sevdiğim bir şey deil, o yüzden " bunları dememe rağmen hayla gözümün içine bakarak devam ediyordu içmeye..
Bir anda " sevgiliniz var mı hocam "dedim tabiki çok haddime deil ama..
" yok ufaklık sevgilim yok, senin" "yok"
Sigarasından bir duman daha aldı.. Sigarasını söndürdü... "Evet ufaklık benim biraz işlerim var malum müdür yardımcılık, istersen senin yatağını hazırlım yada benim yatağımda yat neyse işte napmak istersin sende o sürede" "bende sizin yanınızda durim hocam burda koltukta otururum bişi olmaz dedim " peki Sen bilirsin ufaklık ".
Elinde bilgisayar, dosyalar evraklar falanlarla geldi. Bende koltukta telefon falan oynuyordum. Oda yanı başımda bişiler yapıyodu işte iş gereği.. Ah yan profili ne kadarda güzeldi yaa bu adama gelde aşık olma şimdi..ben böyle salak salak şeyler düşünürken uyku beni kollarının arasına almıştı bilee...Cahit;
Bilgisayardan işlerim vardı. Onları hallediyordum. Bir sudeye bakıyım derken koltukta öylece yatıyodu... O kadar mâsum duruyodu ki anlatamam..
Ama burda yatarsa beli falan ağrırdı hemde üşütürdü.. Hemen kucağıma aldım.. Ve benim yatağıma yavaş ve nazikçe bıraktım... Üstünü yavaşça örttüm.. Işığı kapatıp odadan çıkmıştım...
Bende geri işime dönmüştüm. Saat 1 olmuştu ve benim işler daha yeni bitmişti. Bende etrafı toplayıp, kendimi yavaşça uykuya teslim etmiştim...Nası oldu bilmiyorum umarim beğenirsiniz🤍İYİ OKUMALAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAKTAN İBARETİZ
Chick-Lit"Biz birbirimize yasağız" "Beni sevdiğin için pişman mısın? "