1. Bölüm

389 28 30
                                    

Veronica işten çıkıp evine gittiğinde yaşadığı şehirdeki insanların garip davrandığına şahit olur ve onca kargaşanın arasında çaylak polis Leon S Kennedy ile tanışır.

Kıyamet

'Hayat berbat ve bir de ölüyorsun'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Hayat berbat ve bir de ölüyorsun'

1. Bölüm : Salgın.

“Arkadaşlar rahatsız oluyor ya da böyle şeyleri saçma buluyorsanız lütfen gidin sizinle uğraşmak gerçekten ama gerçekten istemiyorum. Ben sadece sizin tapulu malınız olmayan herkesin hakkında kurgu yazdığı bir oyunla eğlenmek istiyorum hepsi bu. Sizin yorumlarınız ya da düşünceleriniz zerre umrum(uz)da değil”

"Kızınız oldukça sağlıklı"

"Tanrım şükürler olsun hareket etmediğini hissettiğimde bir şey oldu sandım"

"Merak etmeyin bebeğiniz fazla hareketli olduğu için yorulmuş olmalı"

"Çok teşekkür ederim doktor hanım size de boşu boşuna rahatsız ettik"

"Olur mu öyle şey bu benim görevim... Bebeğinizin kalp atışlarını dinlemek ister misiniz? Sağlıklı olduğunu görmüş olursunuz"

"Evet lütfen" Önümdeki ultrason cihazının üzerindeki düğmeye bastığımda hastane odasını dolduran kalp atış sesi istemsizce elimin karnıma gitmesine neden olmuştu.

"Güzel kızım" Hastanın sesini duyup kendime geldiğimde dolan gözlerimi silip kenardaki peçeteyi kopartıp kadına vermiştim.

"Karnınızı silin lütfen"

"Tamam" Perdenin arkasından çıkıp sandalyeye oturduğum da ellerimi yelpaze olarak kullanmıştım. Mesleğim psikolojik olarak bana zarar veriyordu ama işimi bırakmak için bir adım bile atmıyordum.

"Kolay gelsin doktor hanım" Cevap vermek yerine gülümseyip son hastanın da odadan çıkışını izlediğimde derin bir nefes alıp soğumuş olan kahvem'den ufak bir yudum alıp dışarıyı izlemiştim. Bugün hava güzeldi başka hastam olmadığı için bu güzel havada piknik yapmak iyi olabilirdi. Aklıma gelen fikir ile heyecanla masanın üzerindeki telefonumu elime alıp rehbere girerek eşimin numarasının üzerine basmıştım.

"Hayatım"

"Efendim Veronica" Michael'ın soğuk sesini duyduğumda kendimi kötü hissetmiştim.

𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin