5. Bölüm

116 12 1
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

Kıyamet

One Direction / They Don't Know About Us'Onlar yaptığımız şeyleri bilmiyorlarOnlar seni seviyorları bilmiyorlar'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

One Direction / They Don't Know About Us
'Onlar yaptığımız şeyleri bilmiyorlar
Onlar seni seviyorları bilmiyorlar'

'Kimseye çalışma'

5. Bölüm : FBI Mı?

"Leon S Kennedy ilk görevinde seni oldukça önemli bir davaya veriyoruz görevin masanın kilidini açmak. Anahtara ulaşabilmek için gerekli olan kod isimlerimizin baş harflerin de gizli. Harfleri masalarımızın sırasına göre girmelisin. Masada 2 tane kilit var ikisini de açtığından emin ol" Leon notu okumaya devam ederken bende merakla dinliyordum onu.

"İlk görevin biricik meslektaşlarının isimlerini hatırlamak şimdiye hepsini öğrenmişsindir zaten değil mi? İyi şanslar Leon. Bu arada Scott'un sana doğru yanıtı vermesi için biraz çaba sarfetmen gerekebilir Lieutenant Branagh" Bizden istenilen şeyi yapıp kilidin şifresini 'Ned' olarak bulup masayı açtığımızda silah şarjörü bulmuştuk.

"Demek senin masan bu" Masanın yanında yazan Leon S Kennedy yazısını görmüştüm.

"İnsanın elde edemediği bir şeyi kaybedip ona üzülmesi garipmiş"

"Umarım buradan kurtulduğumuz da harika bir işin olur"

"Umarım" Yolumuza devam edip önümüze çıkan zombileri öldürerek zor da olsa madalyonları bulmuş üçünü de alıp geri döndükten sonra koymamız gereken yere bırakarak gizli geçidin açılmasını sağlamıştık. Yol boyunca garip yaratıklarla karşı karşıya gelsek bile onları da öldürmüş sapa sağlam amacımıza ulaşmıştık.

"Demek burası aşağıya gidiyormuş.. hah? Burası... Çıkış yolumuz burası"

Leon Marvin'a doğru yöneldiğinde bende onu takip ettim.

"Teğmen Branagh! Marvin" Marvin hareket etmeden koltukta uzanırken bacağına dokunmuştum.

"Marvin"

"Gitme zamanı geldi"

"Hey Marvin" Marvin aniden uyanıp doğrulduğunda korkup geri çekildim.

𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin