Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
Kıyamet
Charlie Puth / Attention
'Sadece ilgi istiyorsun
Kalbimi istemiyorsun''Biri için ailenizden vazgeçmeyin'
4. Bölüm : Kız Kardeşim.
"Marvin"
"Sonunda geldiniz şuna bakın" Marvin yanındaki bilgisayar ekranını bize çevirdiğinde ekranda uzak mesafe açısı olduğu için yüzünü tam göremediğim biri vardı.
"Evet başaracağını biliyordum" Leon'un söylediği şeyi duyup ona döndüğümde benim sormama gerek kalmadan Marvin sormuştu
"Onu tanıyor musun?" Marvin acı içinde sordu "Evet adı Claire kasabaya onunla birlikte geldim"
"Claire mı?" Fısıldayarak söylediğim şeyi ne Leon ne de Marvin duymuştu. Claire düşündüğüm kişiyse tanıdığım birinin hayatta olduğunu öğrenmek mutlu ederdi beni.
"O bahçede... İkinci kattan ulaşabilirsiniz... Batı tarafında" Marvin acı çekse bile bize yardım etmek için elinden geleni yapıyordu.
"Tamamdır teşekkürler teğmen"
"Gidin hadi"
"İyi ki varsın Marvin" Marvin gülümseyerek bana baktığında bu sefer onu bir daha göremeyeceğimi bildiğim için sıkıca sarılmıştım.
"Keşke başka bir gün başka bir yerde tanışsaydık"
"Başka bir evrende neden olmasın"
Gülerek geri çekilip Leon ile ana lobi'den ayrılıp Marvin'ın tarif ettiği yollardan geçtiğimizde dışarıdan helikopter sesi duymuştuk.
"Bunu duydun mu?" Leon başını sallayıp 'ÇIKIŞ' kapısına tekme atarak dışarı çıkmamızı sağladığında biz daha yardım isteyemeden helikopter yan tarafımızda ki duvara çarpmıştı. Çarpmanın etkisiyle Leon kolumdan tutup bedenimi bedeniyle koruduğunda helikopterden fırlayan şeylerden kurtulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚
Fanfiction𝐊𝛊𝐲𝐚𝐦𝐞𝐭 | • Veronica işten çıkıp evine gittiğinde yaşadığı şehirdeki insanların garip davrandığına şahit olur ve onca kargaşanın arasında çaylak polis Leon S Kennedy ile tanışır • | "Aç şu telefonu lütfen" Arama bir kez daha kapandığında stre...