Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
Kıyamet
Chase Atlantic / Triggered
'Bu tetiği bir kez çektiğimde
Bana durmam için yalvarıyor olacaksın''Kalbim acıyor ve bunun
nedenini bilmiyorum'10. Bölüm : Kırılan Kalp.
"Tek yönlü bir yolculuk olabilir o yüzden dikkatli ol Leon" Leon teleferki çalıştırdığında kayıt edilmiş olan sesi duymuştum.
"Bu vagon yuvaya gitmek için programlanmıştır son durağa ulaşana denk dışarı çıkmayınız" Teleferik hareket ettiğinde Ada'nın karşısına bacak bacak üstüne atıp kollarımı birbirine bağlayarak oturmuştum. Bir süre kimse konuşmamış sessizliği bozan kişi Leon olmuştu.
"Ne düşünüyorum biliyor musunuz? FBI'ın Umbrella merkezine baskın yapıp o lanet olası piçleri adalete teslim edeceği anı iple çekiyorum"
"Aynı şekilde... Ama dürüst olmak gerekirse sen bu olayda resmi olarak görevli değilsin bu federal bir dava G-Virüsünü ele geçirdikten sonra tek başıma devam etmem gerek" Ada'nın bakışları bana döndüğünde tek kaşımı kaldırıp bakmıştım ona "Yanımızda korunması gereken bir sivil var onun da hayatını tehlikeye atıyoruz" Leon bize arkasını döndüğünde ağzımı açıp konuşacağım an Ada benden önce davranmıştı.
"Leon bana güveniyor musun?" Gülme isteğim gelse bile tutmuştum kendimi. Ada'ya ilk günden beri güvenmiyordum ama benim düşüncelerim önemsizdi.
"Sen bana güveniyor musun?" Leon merdivenlerden çıkıp ortamızda durduğunda ben Leon'un sırtıyla bakışırken Ada yüzüyle bakışıyordu.
"Açıkçası... Güvenmiyor olsaydım şu anda yaşamıyor olurdunuz" Göz devirdiğimde beni unutan ikiliyi dinlemeye devam ettim.
"İyi..."
"Bak yardımına ihtiyacım olabilir diye düşünüyordum ve haklıydım" Leon benim değil Ada'nın yanına oturduğunda yerimde rahatsızca hareket etmiştim.
"G-Virüs'ünü güvenceye alabilirsin ben de Raccoon City'nin bir daha böyle bir şeyle karşılaşmayacağına emin olabilirim"
"Ada kendi ağzınla söyledin bu federal bir dava..."
"Leon halime bak" Ada'ya baktığımda berbat halde olduğunu görmüştüm ama Leon ve benim de ondan bir farkımız yoktu. Anlamadığım diğer şey ise bu kadın zombi kıyameti içinde giydiği topuklu ayakkabı ve elbise ile nasıl rahat ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚
Fanfiction𝐊𝛊𝐲𝐚𝐦𝐞𝐭 | • Veronica işten çıkıp evine gittiğinde yaşadığı şehirdeki insanların garip davrandığına şahit olur ve onca kargaşanın arasında çaylak polis Leon S Kennedy ile tanışır • | "Aç şu telefonu lütfen" Arama bir kez daha kapandığında stre...