11. Bölüm

80 10 1
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

Kıyamet

Nightcore / God is a Girl'Tanrı bir kız, o sadece bir kızBuna inanır mısın kabullenebilir misin'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nightcore / God is a Girl
'Tanrı bir kız, o sadece bir kız
Buna inanır mısın kabullenebilir misin'

'Uzaktan severim ne senin
ruhun duyar ne benim'

11. Bölüm : Beklenmeyen Karşılaşma.

Dikkatlice ilerlediğimizde tavandan sarkan sarmaşıkların arasında yatan zombiye dönüşmüş olan cesedi görmüştüm. Ona daha fazla bakmak istemediğim için Leon'un peşinden gitmek istemiştim ama etraftaki karanlık ve sarmaşıklar yüzünden yolumu bir türlü bulamıyordum.

"Leon neredesin?"

"Sesime gel Veronica" Leon'un sesinin geldiği yere ilerlediğimde daha önce hiç karşılaşmadığım yaratıklardan biri önüme çıkmıştı.

"VERONİCA" Leon hızla yaratığa üç el ateş ederek öldürmeyi başarmış yanıma gelip canımı yakmayacak şekilde kolumu tutmuştu.

"İyi misin sana zarar verdi mi?"

"Hayır vermedi iyiyim"

"Bu da ne böyle?" Bakışlarım yerde yatan ve her tarafı sarmaşık olan yaratığa gittiğinde bu yolda karşımıza başka nasıl yaratıklar çıkacaktı merak etmeye başlamıştım.

"Dikkatli olalım burada karşımıza ne çıkacağı belli değil"

"Tamam" Yolumuza devam edip camın arkasına geçtiğimizde önümüze çıkan sarmaşıktan yapılan yaratıkları hem mermi hemde ateş yağmuruna tuttuğumuzda hepsini öldürmeyi başarıp zor da olsa karşımıza çıkan bütün zorlukları atlatıp odalardan birine girdiğimizde karşımıza tekrar kaset çıkmıştı.

"Bir kaset daha var"

"İzleyelim" Leon kaseti taktığında ilk başta cızırtı sesi hemen sonrasında görüntü geldiğinde sarı saçlı beyaz önlüklü birini görmüştüm. Uzak mesafe olduğu ve sırtı bize dönük olan kişi masanın üzerinde ne olduğunu bilmediğim şeyi eline alıp göremediğimiz bir şeyler yapmıştı.

"G-Virüsü tesbit edildi içeri giriyoruz"

Eli silahlı olan kişiler havalandırma borusundan aşağı atlayıp silahlarını karşılarındaki adama doğrulttuğunda adam kameraya döndüğü an gördüğüm tanıdık yüzle videoyu daha dikkatli izlemeye devam etmiştim.

𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin